Turkish teatime deel 15

@Roanna: jaaa langs buiten gezien en in de inkom ziet het er héél gezellig en proper uit. Niets op aan te merken eigenlijk. Kan wel geloven dat de kamers en terras ietwat aan de kleine kant zijn maar ja, hoeveel ben je op je kamer hé als je beps kan gaan pesten ? :wink: Neen, serieus, volgens mij een leuk een gezellig hotelletje. Wss dat alle kamers zeezicht hebben ? Super dan ! Dan kan je mijn hotel aan de overkant zien liggen als je beetje naar rechts kijkt ;). De zee en het hotel zijn wel gescheiden van een weg maar ik persoonlijk vind dat dolmusgeronk weer erg gezellig :d neen, echt, volgens mij een leuk hotel !

@Bloem: aha ! Dus jij bent de dader hihi, nou je durft zeg ! Ah neen, ik zag het ineens, heb me er gewoon weer bijgezet, iedereen weer content :smiley:

ben nu nog midweek cp aan het boeken

Goede avond allemaal!!!
Terug van het voetbalveld en hebben het hele uur niets dan sirenes gehoord en zwaailichten gezien in de verte want er was een ongeluk gebeurd. De politie reed af en aan. De brandweer en de ambulance. Later kwam de traumahelicopter er ook nog bij. Vermoed dat er weer iemand de bocht uit is gevlogen tegen een boom. Is vaker te doen op die plek. Ziet er zo luguber uit allemaal in het donker.

@Roanna
Fijn dat het nog gelukt is voor Kusadasi. Gaat vast en zeker gezellig worden tijdens het bakkie met Beps en hub.

@MK116
Ben je nog steeds zo moe of gaat het al beter?

@Beps
Zo kennen we je weer!! Laat die 2 mooi in hun sop gaar koken…jullie gaan gewoon genieten.

Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 1 oktober- Nepal
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN!!

@Linda
YES…ook jij in het lijstje…fijn zeg!!!
Groeit die lijst hard de laatste dagen.

@marion: en gelijk twee keer heb je het gezien?

Toe maar Linda. Nog een keer in het lijstje! :wink: :thumbsup: H

Nu jij nog Marion2. :slywink:

We ziten alweer ruim over de 800 bladzijdes he?

@Linda
Doe maar ruig zeg, ben al blij als ik er 1 keer in sta :smiley: :wink:

@marion, jyks…echt niet leuk om te zien en te horen, volgens mij kruipt dan als je moeder je maag helemaal samen…? niet?
@ linda.toe maar, toe maar!! geen turkije voor jou dit jaar??

@bloem: turkije was voor mij ook wel een optie dit jaar maar mijn ouders wilden dit jaar niet naar turkije, wilden dit jaar ergens anders naar toe dus vandaar

@Roanna
Kom ook wel in het lijstje hoor, daar ben ik niet bang voor. Duurt gewoon bij ons altijd lang voordat de kogel door de kerk is. Moeten met zoveel dingen rekening houden. De school van J., mijn werk en het bedrijf. En dat laatste is het lastigste want ook de knecht moet vrij kunnen krijgen. Zoals het er nu voor staat kunnen we misschien begin mei richting Turkije, schiet al lekker op toch?

@marion: zal voor je duimen

goede avond…of zeg maar rustig nacht…!!

eerst ff wat ik nog weet voordat ik dat dadelijk ook alweer kwijt ben!!

@cyn…hartelijk gefeliciteerd nog meid…sorry ik weet dat ik een beetje laat ben

@linda…super…nu kan ook voor jou de voorpret beginnen!!

@summa…als je het nog leest>>heel veel plezier in turkije en geniet van de tijd met je askim

sorry voor de rest…denk wel aan jullie hoor

ben vandaag om 9 begonnen met werken…daarna door naar turkse les…daarna naar het cafe int dorp…nu thuis en slapen…morgen om 7 beginnen :frowning:

slaap lkkr allemaal…!!

dikke kusz

Goedenmorgen…
Heerlijk geslapen en ik ben er nog steeds niet uit! We hebben het er zelfs gister over gehad om later of eerder te gaan want ook mn ouders zijn er behoorlijk pissed over…

@Roanna: Lekker hoor, geboekt…heerlijk in het lijstje! Voor mij een positieve reden om wel te gaan, vooral omdat jij komt als de ouders en die anderen weg gaan, lekker hoor!

@Linda: Kreta…waar ga je heen?? Welke plek, hotel, wat wil je gaan doen?? VERTEL!!! En dan nog lekker CP…Heerlijk hoor, willen wij in het najaar/september doen, wss in België en dan op de motor!

@Marion: Voor jou komt het vast ook goed…En of je nu naar Kusa of Fethiye gaat, GENIETEN!!!

Nou weet nog niet wat ik ga doen vandaag iig opruimen en verder…

Lieve mensen,

Geen tijd om echt te reageren, maar ik wil iedereen een onwijs leuke dag wensen.
Wees voorzichtig met de storm.
Ik woon redelijk dicht bij de kust, dus we kunnen onze lol op.

Nog 37 dagen.

Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 1 oktober- Nepal
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN!!

summa is onderweg of misschien is ze er al…dus…nieuwe lijst!!
@ rieneke, je staat bovenaan, dus geniet er maar lekker van!!

ik woei vanochtend bijna weg man!! blij dat ik geen 20 minuten mn haar heb staan fohnen, :smiley: hahahaa
allemaal een fijne dag!!

Hihi
Hier is het werkelijk bijna horror…de storm waait, regen slaat bijna het raam kapot(hier is in de polder dus!!) Hubbie zit bij Zutphen met het werk…bijna windstil, geen regen…vredig en rustig…

Hopelijk heeft iedereen veilig zn werk behaald enzo

@Besmile: Wat heb je gewonnen???

Goede morgen allemaal!
Het waait hier al behoorlijk, vanmiddag wordt het erger zeiden ze. Dus eerst snel het hoognodige werk en de boodschappen. Ben ik vanmiddag thuis als het los breekt.

@Fransijn
Kijk maar uit in de storm!

@Bloem
Fohnen is idd niet nodig vandaag, krijg je er onderweg gratis bij.

@Beps
Ben benieuwd of jullie de vakantie nog gaan veranderen. Te gek voor woorden eigenlijk dat dat nodig is omdat die sukkels gewoon niet LUISTEREN. Maar beter DAT dan de vakantie door hen te laten verpesten.

Goedemorgen dames.

Nou, hier stormt en spookt het anders ook behoorlijk. Manneke heeft al een paar voorwerpen in de tuin weer rechtop moeten zetten.

Ook de golfplaten van de carrport waaien op en neer en dat is zo eng om te zien en te horen.

Je gaat toch niet annuleren he Bep. Als die “vrienden” er zijn zeg je gewoon, we gaan vanavond naar onze kenssissen. ( die je nog niet kent ) :unibrow: :unibrow:

Naturlijk Mario2 kom jij ook nog wel in het lijstje. Maarja ik las al hoe jij eerst alles thuis geregeld moet hebben voor je weg kunt en dat is natuurlijk ook belangrijk.

Fijne dag allemaal nog hoor. :wink: