Turkish teatime deel 15

dit deel ging wat langzaam van start, maar het lijkt er dik op dat we nu toch nog een flinke eind-spurt maken!! :unibrow:
al op pagina 84…

hopelijk blijft alles staan en waait het niet van het net af…hihiii

Foutje blz 85 al weer… ik moest gewoon 5 BLZ bijlezen vanmorgen hihi!!! En iedereen gaat ook maar boeken…

@Cyn: Vertel hoe was je verjaardag, wat heb je gekregen, heeft askim gebeld/smst VERTEL!!! Vakantiebeurs???

@Besmile, ben zooo benieuwd wat je gewonnen hebt…

@Roanna: Denk niet dat we omboeken of annuleren…maar elke keer als we het over de vakantie hebben gaat het uiteindelijk over die Joekels die zo irri zijn en alleen aan zichzelf denken!!!(Oh ziet er leuk uit zou ik ook wel heen willen…heb geen vak…2 dagen later geboekt GIGA-JOEKELS!)

Nou zou eigenlijk wat moeten doen, maar heb geen zin!!!

Oh Bep, ik weet precies hoe je je voelt. Wat kan dat irri zijn dan he? Hele voorpret naar de maan.:mad: Maar laat je niet van de wijs brengen en probeer er even niet meer aan te denken en over te praten. Lost zich misschien van zelf wel op. :idea: Jij maakt je er nu druk om en achteraf valt het miss wel mee. Die “JOEKELS” toch ook!!! Wat een ellende die kunnen aanrichten. :lol:

Zo, ff koffietijd weer en dan weer aan de arbeid. :smirk:

Ja Cyn, hoe was je verjaardag en de vakantiebeurs? Wij gaan zaterdag.

@Beps
Snap dat je geen zin hebt om iets te doen, zou ik ook niet hebben als ik in jou plaats stond. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…kan er gewoon woest van worden als mensen zo egoïstisch zijn, alles moeten hebben wat een ander ook heeft en liefst nog meer en beter. En wat dan nog het ergste is…ze hebben meestal ook nog een grote plaat voor de kop en hebben niet in de gaten (of willen niet zien) dat ze het plezier van anderen verzieken omdat ze alleen maar met zichzelf bezig zijn.

@Marion: Weet je wat ik nog het irri-ste(:hihi:) vind: Die mensen weten niet eens wat er bij ons allemaal speelt hierdoor…Toen mn vader zei dat hij er niet echt blij mee was dat ze ook kwamen(maar dan wat minder vriendelijk) zei die man: Nou geen probleem toch, jullie jullie vakantie wij de onze…MAAR WIJ HADDEN EERDER GEBOEKT JOEKEL, DUS F**K OP!!! Maar goed, straks nog ffies met hubbie praten, en ik denk dat we gewoon gaan. Ga het die joekels wel nog een keertje vertellen dus…

@Roanna: Als jullie komen gaan mn ouders en die joekels net weg, dus hebben we ALLE tijd voor jullie hihi!! Gewoon een lekker bakkie met elkaar doen(Wijntje/biertje/colaatje) Gezelli!!

Ben lekker aan het gamen, de Wii is zoooo gaaf…en morgen komt er een nieuw spel…om 9 uur zit ik voor de winkel!!!

Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Jac: 2 maart- centerparcs de eemhof
Jac: 9 maart- Eersel brabant
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 1 oktober- Nepal
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN!!

Heej ja ik dacht ik ga in maart effies naar centerparcs en 9 maart gaan we met 25 collega’s naar Eersel.
Ben benieuwd hoe dat gaat worden. Hahahahahah

Straks werken dus iedereen een fijne dag/avond!!!
Groetjes jac

Goeiemiddag dames !

Ik ben terug van op stage, heb een lange weg moeten afleggen, was doodnereus, daarom niet geslapen enzo maar ben gelukkig weer heelhuids terug geraakt ! en daar ben ik dankbaar voor :smiley:

Ga nu eerst wat slapen, om 16u gaan lopen met een vriendin van me en dan terug thuis en ik kom niet meer buiten dan in al die wind, buek.

Sorry voor het ego bericht maar ik kan nauwelijks jullie tempo nog volgen…

@ jac…sow, dat heb je mooi voormekaar…nie eens tijd om te wassen…hahahaa

ppfff…ben toe aan vakantie…:smiley:

Heeee meiden, ik heb weer wat!!!

Bij dat bedrijf waar ik gewerkt heb, heb ik een prijsvraag ingevuld, bij een automerk, voor kaartjes voor Grease, de musical… Win ik er toch ZES!!! Kosten ong €35 pst normaal, en ikke heb ze gewoon… ZES STUKS!!! hihihihi wel grappig…weet nog niet of ik ga eigenlijk, eerst ffies met hubbie(die houd er niet van) dan zussie(geen idee wat die kan en wil) dan vriendinnen… hahaha ikke heb weer wat

@bep
Leuk!!!
Jij kon wel even een oppepper gebruiken toch :slight_smile: :slight_smile:

Hey Beppie, leuk die kaartjes voor Grease!
Enne als je nog vrijwilligers zoekt om mee te gaan, er zijn er hier op WW vast wel een paar te vinden haha…

sure thing…
beps, als je ze zelf niet wilt en zussie ook niet (en joekels ook niet,…:unibrow:hehehe:unibrow:…afkoopregeling!!)
dan houden we een leuke ww meeting!
ik werp me graag op als vrijwilliger om die kaartjes van je af te nemen (of je verkoopt ze via mapl en koopt van de winst een nieuw spelletje ofzo…of doneert aan een bepaalde vrijwilligersactie:unibrow:)
kortom…je raakt ze vast wel kwijt!! maar echt een leuke opsteker!!

Meiden thanks voor de vele lieve felicitaties!!!

Tsja 20… en nu? Voelde me eigenlijk helemaal niet jarig… Zit een beetje in een klein dipje… Heb al een week niks van Askim gehoord… Vind ik dus niet zo tof!!

Verder vakantiebeurs was leuk, maar druk!!! Net als Dia tassenvol Turkijespullen meegenomen!! Wij zijn zelf tussendoor naar de auto geweest, om tassen te lozen!

Nou meiden ik ben nog steeds druk, en wat een takkeweer zeg!!!

x

Nou meiden, helaas!!! HAHAHAHAHA
Ik ga samen met een vriendin, en mn zus/zwager en de kinderen!!! JAAJAJAJAJAJAAJAAAAAAAA Ben helemaal blij zeg maar
lalalalallllaaaaalalalla

Kon hier vanochtend op de één of andere manier niet posten dus nog maar eens proberen.
Wat een weer is het zeg! Laat het dan maar lekker koud worden want dit is ook helemaal waardeloos. En anders…zon!!!

**@Beps: hé wat leuk joh dat je kaartjes hebt gewonnen! Gelukkig weer eens iets leuks voor je! **

**@Cyn: hihi heb bij iedereen al een Turks oogje aan de sleutelbos gehangen en in huis al een mooie Alanya kalender en bureaukalender staan. Verder een stápel brochures, pff zie echt ff niet meer waar we nu heen gaan hoor. **

owhhh…leuk leuk leuk
ik heb dr zin an!! ik ga dus vrijdagavond pas, eerst de hele dag werken, hopelijk hebben ma en ik genoeg tijd en zin om alles te zien!

wou eigenlijk naar de stad voor een kadootje voor mn broertje, maar met dit weer ben ik blij als ik thuis ben…heb trouwens nog steeds geen kerstkado of verjaardagskado van hem gezien…dus, hij wacht maar, hahaha (oh wat ERRUG!!)

@ beps, gaaf dat je lekker zelf gaat. je hebt het verdiend!! :wups: wist wel dat je ze snel ‘kwijt’ zou zijn!

Haha ja ik heb ook echt enorm veel!! Heb iets van 20 dvdtjes haha… Heb je ook de WOW slippers??

x

@Beps: super van die kaartjes ! Nou ja, als je ze niet kwijt kan dan kan je ze altijd hier nog kwijt moehahaha. Jij WINT tenminste iets, ik nooit iets :frowning:

@Cyn: jammer dat je askim al een week niets van zich liet horen en vooral op je verjaardag maar hij zal zeker en vast een goeie reden hebben hoor !

Zo, ikke niet gaan lopen straks, ik geraak niet eens aan de looppiste in dat weer zeg ! Dan maar direct voor volgende week afgesproken :wink:

@Sev, ik hoop het… Zit er best wel mee…

x