@Cyn: kan ik best geloven lieverd ! Ben zelf zo ! Kan je hem niet opbellen of zo ? Of ligt zijn gsm volledig uit ? Vind het zo jammer voor je, want toen mijn verjaardag was, was ik ook bang dat askim me zou vergeten of zo… dikke knuffel meid
@Cyn: hij heeft vast geen tegoed meer(Zoals altijd hihi) Begrijp best dat je ermee zit. Wie weet heeft hij nog wel weer een verrassing inpetto…
het girlzzz…
idd jeetje wat een storm…straks ook nog trainen…bah!!
@cyn…vervelend dat je zo lang niks meer van askim gehoord hebt…!! wel fijn dat de vb leuk was
@beppie…wat leuk van de kaartjes!!
uhh…???
SORRY…
xx
Beppie,leuk dat je kaartjes heb gewonnen zal vast een fantastische avond worden en lekker genieten.
Cynthia,zeker balen dat je niks van je askim heb gehoord,maar hij zal er vast wel een goede rede voor hebben kop op he.
groetjes
eventjes een klein ego berichtje want heb vandaag de beste verrjaardagscadeau ooit gekregen. Iemand die ik een jaar of 3 geleden heb leren kennen in Turkije en sinds een paar maanden in Washington DC werkt, heeft me gewoon opgebeld om me een gelukkige verjaardag te wensen. We hebben wel nog bijna dagelijks contact via msn maar dat had ik echt niet verwacht. Was er heel onderste boven van. We hadden elkaars stem sinds Turkije niet meer gehoord, gewoon geweldig heeft me dag helemaal goed gemaakt.
@cyn hopelijk hoor je snel iets van je askim
**@Dettje: van harte gefeliciteerd met je verrjaardag!!! Wat een leuke verrassing zeg! **
**Misschien trouwens een idee om hier eens een lijstje te maken met verjaardagen? **
Vast ff een heel korte want de rest weet ik niet hihi
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
24/01 Diamond
Dettje,van harte gefeliciteerd en nog een fijne avond.Dat is zeker een leuker verrassing dat diegene je opbelde dus jou dag kan al niet meer stuk!!!
groetjes
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
**Leuk idee weer van je Dia.
**
he detje
gefeliciteerd ook voor jou!! dus jouw dag kan niet meer stuk dan?? je bent toch hopelijk wel vrij vanaaf, toch??
Detje, ook namens mij natuurlijk, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde, gelukkige en zonnige jaren gewenst.
Hieperderpiep, Detje is jarig!!!
:king: :king: :king: Hoera!!!
@Dettje: GELUKKIGE VERJAARDAG !!! GENIET ER MAAR EENS GOED VAN !!!
mercikes voor de wensen, idd mijn dag kan niet meer stuk en ja bloem ik moet werken vanaaf.
nu wil ik hem ook verrassen, het is morgen namelijk zijn verjaardag. Alle suggesties zijn welkom, iemand zei me ga hem eens opzoeken, daar had ik ook al aan gedacht, maar dat haal helaas niet. heb geen congé morgen en de vluchten zitten vol :lol:
dettje…van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! hoe oud ben je geworden…?
xx
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
09/08 Filiz
haha…lekker uit de maat ![]()
27 Filiz, en hoe gaat het met de turkse les
whahah ik weet mijn vakantieberus prijs. Ik krijg een vakantie/ reisgids van kefalonia in Griekenland. Jajaj ik ga ook weer langs de turkije stands. Vanaf maandag ga ik ook op een andere afdeling stage lopen.
whahah ik weet mijn vakantiebeurs prijs. Ik krijg een vakantie/ reisgids van kefalonia in Griekenland. Jajaj ik ga ook weer langs de turkije stands. Vanaf maandag ga ik ook op een andere afdeling stage lopen.
@Besmile: Wauwwwwwww. Daar ben je zeker wel bij mee. :unibrow:
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
09/08 Filiz
**19/10 Sevgilim **
Haha nog beter uit de maat !