Weet ik wel meiden, maar vond het wel grappig…jaren geleden ging in solliciteren, had ik al DRIE vakanties geplaned…maar gewoon aangenomen!
Ik heb net zooo gelachen met het spelletje…moet je je joystick op tafel leggen en oppakken als je denkt dat het moet…gaat dan in het spel de telefoon…pak je de joystick op hoor je dus echt hello there how are you doing…(Zit een microfoontje in de joystick!)
Oke het is niet goedkoop, maar je hebt er ook iets voor dus
@Filiz
Omdat ze zo vaak op vakantie gaat of omdat ze geen sorry zegt ?
Nee hoor van mij mag ze, ze werkt er hard genoeg voor. Alleen ze kan het er zo lekker inwrijven als ze weer weg mag :frown: .
Voor die vreetbuien heb ik dus popcorn in huis, voor in de magnetron, kost niets, vult prima, en je komt er bijna niet van aan… Maar chips, fricandellen, patat…KAASSOUFLEE KIPNUGGET OHHHHHH
@Roanna: haha bij mij een moment van zwakte, ah ja, don’t know, kan mss in combinatie zijn omdat ik me gisteren zo heb opgejaagd om autostrade op te moeten terwijl ik doodsbang ben van auto’s en straten ? en was ook erg moe…
@Beps
Zag gisteravond op tv iemand een frietje pindasaus eten. Is al zooooooooo lang geleden dat ik dat gegeten had. Het water liep me gewoon uit de mond.
Jak, pindasaus, heb het nog nooit gegeten maar als ik het zie staan in de winkel of hoor ergens op tv of zo dan krijg ik er zo een rare smaak van in mn mond en ik weet niet eens hoe het smaakt !!! Is dat hetzelfde als pindakaas ?
Ja maar ik denk, dat ze wel weten dat dat ,sorry, sarcastisch bedoeld is. De leiding was er vandaag niet. En die laatste vakantie had ik er vanmiddag pas bij gezet, dus dat ziet hij maandag pas… Ha, ha.
Neen, nog nooit mee naar de dokter geweest en de dietiste zei me dat ik mn suikergehalte eens moest meten met zo een diabetesapparaatje (hebben mn oma en mn nicht omdat ze diabeet zijn), kon zijn dat ik daar ook wat gevoeliger aan zou zijn. Ik kom snel draaierig en zo van de honger… daarom dat ik graag regelmatig wat in mn mond heb
Naar mn werk neem ik altijd druivensuiker mee om rechtop te blijven staan :so:
Probeer eens of je er ook last van hebt als je je maaltijden door 5-6 keer verdeeld, dus minder in de ochtend, om 10.30 iets dan rond 13 en om 16 weer dan de maaltijd, om 21 nog een kleinigheid is veel beter he