Dat bedoelde ik ook eigenlijk Bep. Ik komt mij zo bekend voor en daarom vroeg ik dat. Heb er zelf geen last van hoor, maar mijn manneke moet sinds kort insuline spuiten en heeft hierover heel veel info meegekregen en daar had ik er zoiets van gelezen.
Plus dat iemand hier op het werk een keer tegen de vloer ging door een te lage suikerspiegel, bleek later.
@Filiz: nog niets :d heb het nog nooit gedaan hahaha maar ja, moet er aan denken om het te vragen en ik vind het jakkie, die naald zo in je vingers
@Beps: doe ik al, vroeger at ik altijd 3 grote maaltijden, sinds de dietiste moet ik mn grote maaltijden verminderen en tussen die grote een tussendoortje eten. maar ja, als ik héél vroeg wakker ben, ontbijt ik direct, ga ik naar school en tegen dan heb ik alweer honger :biggrin: omdat dat dan eigenlijk al mn tussendoortijd is. Pffff ingewikkeld…
OOOOOOOO meiden toch, verdoe mijn tijd weer. Moet eigenlijk aan het werk, J. is zondag jarig dus moet alles in orde zijn in huis.
Moet ook nog de tractaties voor school maken. Meneer wil pinguins deze keer … grrrrrrr … is wel leuk natuurlijk (als alles klaar is) maar het is zo veel werk.
Ik moet wel zeggen dat ze me vroeger nog eens getest hebben omdat ik al heel mn leven last heb van flauwte zo als ik bv niet veel gegeten heb of zo. Toen bleek het niets, moest enkel wat vitaminen nemen…
Mag ik het volgende deel openen ? :beef: Of wil iemand anders ? Voor mij om het even hoor !