Turkish teatime deel 15

Dat bedoelde ik ook eigenlijk Bep. Ik komt mij zo bekend voor en daarom vroeg ik dat. Heb er zelf geen last van hoor, maar mijn manneke moet sinds kort insuline spuiten en heeft hierover heel veel info meegekregen en daar had ik er zoiets van gelezen.

Plus dat iemand hier op het werk een keer tegen de vloer ging door een te lage suikerspiegel, bleek later.

ik heb ondertussen een bonbon gepakt…maar de vulling is niet lkkr…:frowning:

@Filiz: nog niets :d heb het nog nooit gedaan hahaha maar ja, moet er aan denken om het te vragen en ik vind het jakkie, die naald zo in je vingers :ninja:

@Beps: doe ik al, vroeger at ik altijd 3 grote maaltijden, sinds de dietiste moet ik mn grote maaltijden verminderen en tussen die grote een tussendoortje eten. maar ja, als ik héél vroeg wakker ben, ontbijt ik direct, ga ik naar school en tegen dan heb ik alweer honger :biggrin: omdat dat dan eigenlijk al mn tussendoortijd is. Pffff ingewikkeld…

OOOOOOOO meiden toch, verdoe mijn tijd weer. Moet eigenlijk aan het werk, J. is zondag jarig dus moet alles in orde zijn in huis.
Moet ook nog de tractaties voor school maken. Meneer wil pinguins deze keer … grrrrrrr … is wel leuk natuurlijk (als alles klaar is) maar het is zo veel werk.

en dan moet ie in een klas met 30 kinderen zitten…
kan je geen pinguins meer zien!!

Ja ik weet het Roanna, ikke heb er ook geen last van maar heb er een aantal in de kennissen en familie

@Sev: 's morgens eens bij oma langs, voor het eten, en dan prikken…want ik denk zo maar eens…

Meiden nog minder dan 20 iets meer dan 10, Sev maak je klaar je kan bijna een openen/geboren laten worden

ik zou het idd ook eens testen sev…miss is het niks…en dan weet je dat ook;)

@beppie…popcorn over…??

Nou Marion, dan heb je nog wat te doen :unibrow: Ach ja, je moet er wat voor over hebben he?

Zijn we er al bijna? Oh , :wink: ik heb nu ook trek .

@Filiz: Popcorn op hihi

oke dan…domme vraag als ik vraag of het gesmaakt heeft!! hihi

Ik heb gister nog even geprikt en gemeten, zomaar voor de lol hoor. Voel je echt bijna niks van hoor Sev. Echt niet. Ik had 5.6 dus mooier kan niet.

Ik moet wel zeggen dat ze me vroeger nog eens getest hebben omdat ik al heel mn leven last heb van flauwte zo als ik bv niet veel gegeten heb of zo. Toen bleek het niets, moest enkel wat vitaminen nemen…

Mag ik het volgende deel openen ? :beef: Of wil iemand anders ? Voor mij om het even hoor !

weet ik niet het is op hih

Is voor Sevje!!

aan jou de eer sev…!!

Jij mag/moet het doen Sev. De opening van deel

16

oke hier nog 3 berichtjes…hebben we snel gedaan he meiden…?

Ja egt snel
Hubbie belt net, over 15 min is hij thuis…kan nog net deel 16 geboren worden!!

Begin maar vast Sev

ooohhhhh, zal ik alvast deel 16 maken ? :king:

we kunnen ook nog 15 min w88…kan ie het meemaken :wink: