Sorry Roana had niet gezien dat jij er ook gekomen was, nou dan blijf ik tussendoor komen
We komen al bijna in de buurt van de 1000,we hebben nog even de tijd!!!
Ja nou in de buurt wel, maar we moeten nog gewoon bijna 60 posts posten…is wel veel als niet iedereen er meer is
Goede middag…back home again!!!
@Cyn
Jeetje wat vervelend dat je hem niet te pakken kan krijgen. Hoop dat je snel iets hoort van hem :retard: .
@Bloem
Thanks voor de tip…Whoophy is ECHT een mooie site :teeth: .
@Filiz
Geniet maar dubbel van je vrije dag en het goede humeur als je morgen weer aan de slag moet
.
@Sev
Je gaat de griep toch niet krijgen of heb je te streng gelijnd :so: ?
@MK116
Fijn dat alles goed gaat en je niet meer zo moe/misselijk
bent. Kan het echte genieten gaan beginnen.
@Beps
Foei bejaarde puber toch :finger: :D, niet naar het uizendburau geweest! Nee hoor, geniet maar lekker van het spel.
@Turkijelover
Jij ook een heel fijn weekend
!
@Roanna
Goede middag…fijn dat je ook deel 15 mee vol komt maken :unibrow:
@sev
Als je er bent, mag jij deel 16 openen!
O ja. Moet ik nog even vertellen.
We ( zo’n 15 pers) moesten deze week allemaal onze vakantie’s al doorgeven op het werk, omdat we niet allemaal tegelijk mogen. Dus ik van de week al mijn voorjaarsvakantie (2 weken) erop gezet en het is tot nu toe aardig verspreid.
Heb ik mezelf ook nog een keer voor 2 weken in het najaar erop gezet, zodat ze er dus rekening mee kunnen houden dat ik er dan weer niet ben.
Het is nu ook zo’n leuk lijstje met mijn naam er 2 x op. Had ik nog wel even “ja, sorry” achter gezet.![]()
MK116: Fijn te lezen, dat alles zo goed met je gaat . ![]()
@bep
Dat zijn inderdaad wonderen.
Veel mensen zeggen te makkelijk dat ze kinderen nemen.
Ik ben me er echt wel van bewust dat het een kwestie van krijgen is.
Denk idd dat zo’n opmerking (kinderen nemen) soms heel fout kan vallen.
haha lekker he zo’n lijstje…Dacht ik later pas aan, toen we al geboekt hadden…kom ik bij een “nieuwe” baas aan en kan ik meteen vertellen dat ik 3 weken op vakantie ben(in het begin van het hoogseizoen…) lekker mutserig he
@Marion: te streng gelijnd
alhoewel ik wel goed ontbeten heb hoor ! Heb in school meteen een reep chocolade gekocht, helpt me altijd om er me weer bovenop te helpen :redface:
Nou dat is toch lekker Bep,zal je "nieuwe baas’ vast niet erg vinden,want daarna heeft hij natuurlijk wel een ‘uitgerust’ iemand die aan de slag gaat:slywink:
Ja da’s waar Bep. Maar dan zeg je er gewoon bij, dat je het zooooooo nodig hebt na al de toestanden van een tijdje werkeloos zijn. :teeth: :biggrin:
Maar vaak als je ergens om deze tijd ( voorjaar) solliciteerd, vragen ze dat toch meestal wel, of je ook al vakantieplannen hebt?
ff weg geweest maar en weer terug en wil graag helpen om vandaag nog bij deel 16 te komen;)
@roanna…haha vind het wel erg schappelijk van je dat je ff sorry op het lijstjee rbij hebt gezet!!
@beppie…ach;) je nieuwe baas zal er wel begrip voor moeten hebben…geboekt is geboekt
xx
@Sev
Helaas ik weet het …
… chocola doet bij mij ook wonderen :redface:
oke…nu ga ik ook opzoek naar iest lekkers…
moeten jullie nu echt over chocolade praten…???
hahaha filiz kun je de verleiding niet weerstaan
heb wafels gevonden ![]()
Sev en Marion. Ik wil niet zusterig overkomen hoor, maar is dat niet een hypo wat je dan hebt?
@Roanna
Kijkt toch leuk…sorry op het lijstje. Zal het mijn directrice eens zeggen, zij gaat om de maand en zegt nooit sorry :biggrin:
nee te groot…!!
mn plan om te stoppen met roken is ook redelijk mislukt…ben iet zo sterk in dat soort dingen…![]()
CHOCOLADE !!!
- Met nootjes
- Zonder nootjes
- Cocos/banaan/advocaat/… -Smaak
hihihihihi