Soms heb ik gewoon spierpijn… lachuuu Je bent dan echt vet moe…
Nu heb ik Wario Ware(is onbekend voor velen, moet helaas voluit), allemaal kleine spelletjes in een groot spel. Tot 16 spelers samen 1 spelletje te kunnen spelen, echt gezellig
Onze logeerpuber heeft ook zo’n spelcomputer. Zat hij hier, belde zn moeder of zij de compie mocht meenemen naar kennisen om een avondje te lachen…
@bloem
Leuk dat je het schaatsen een beetje kunt volgen omdat het niet zo’n razend druk is. Het heeft gewoon zo moeten zijn.
Veel plezier straks op de vakantiebeurs. Mijn vriendin moet daar staan vandaag (lekker de hele dag staan als je 6 maanden zwanger bent). Maar jij zal haar niet niet meer tegenkomen, want ze moest tot 16.00 uur.
@Filiz: gaat al veel beter met me, ben juist wakker Ga straks nog wat beginnen leren …:tssk:
@Beps: waar een mens al niet zijn botten kan van breken bijna, een wii spel ! hihihihi, fotoooooooooooooooo of filmpjeuuuuh zou je best wel eens willen zien staan zo
@MK: leuk dat je al niet meer zo misselijk bent en zo. En wat die tantes betreft: ik ben voor !
@bep
Veel plezier met je nieuwe spelletjes.
En iedereen die bij jou langsloopt en naar binnen kijkt, denkt dat jij helemaal gek bent geworden als je daar door het huis staat de springen
JAAAA Tante Beps…klinkt wel, beter dan hoe het “echt” heet hihi
@MK: Niet grappig voor je vriendin…vet zwaar dan voor haar… Ja mn vriendin is er blij mee, maar het kwam wss door de hormonen die ze kreeg, want het zou normaal bijna niet moeten kunnen… Maakt niet uit, ze is zwanger(mss al niet meer hihi) en het kindje kan en mag komen!
Turkijelover, is het ook. Zitten we hier soms met 3 pubers(en ikke bejaarde puber hihi) te gamen, honkbal is helemaal erg. Sta je met je handen in je nek, of je het slagding vast hebt, en MEPPEN!!! Gewoon pijn in mn bovenarmen gehad, te erg!! Zoooo vet!!
Zou ook graag nog eens de geboorte van het nieuwe topic willen meemaken, heb er 2 moeten missen en als het morgen pas komt dan ben ik gaan werken en mis ik het wéééér :crybaby:
@bep
Je hoort af en toe van die verhalen.
Een kennis dacht dat ze alleen zwanger kon worden d.m.v. hormonen behandelingen, maar nr. 3 is spontaan gelukt.
En iemand anders is dmv ivf zwanger geraakt omdat het gewoon niet mogelijk was. Zij en ik zijn aug 2005 dag aan dag bevallen. Daarna was zij na 3 maanden spontaan zwanger van de 2e.
@MK: Ja die dingen heten wonderen…je moet het alleen wel willen zien!!! Bewijst maar weer eens dat je een kind krijgt niet neemt!!(Als je er moeite voor hebt moeten doen, en niet of wel krijgt, is dat een kreet waar je nekharen van overeind gaan staan!)
@ beps, whahaha, ik lig echt helemaal dubbel hiero…lijkt me echt super om te doen, denk alleen dat het erg duur dus is voor mij…dus helaas…maar lijkt me erg leuk, ook leuk voor de voorbijgangers…!!
@ turkije lover, ach, ik snap het wel, lijkt relaxed maar is het niet. nu is het ook superdruk, maar kan dit met mn ogen dicht en 5 dingen tegelijk…whahaha
@ mk, hoop zo dat het leuk is, toch best wat geld, heb geen idee, maar ja.
wel aso dat ze je vriendin de hele dag laten staan
@ sev, een nieuwe geboorte deel 16 is wel heel voortvarend, toch?? zou dat lukkken??
nou dit was de laatste
ik ga zo afsluiten, rennen en naar de vk
pas laat terug, dus jullie zien me vanzelf wel weer verschijnen, hier of deel 16!!