Nog steeds niks van Askim gehoord, heb hem gisteren geprobeerd te bellen maar krijg steeds “hold the line” te horen… Heel vaag… Maar goed toen maar weer een smsje gestuurd of alles ok is met hem, zijn ouders en broertje… En als er wat is dat ik er voor hem ben… Maar weer niks!!!
@cyn…is iets om gek van te worden he…?! als je zo lang niks van hem hoort…bah!! hoop dat je snel bericht krijgt…maar weet zeker dat ie nog iedere avond schrijft
@fransijn…we doen ons best
@marion…werkze
ik heb vandaag vrij:D wat wel inhoud dat ik morgen moet gaan…maar ach.
hmm…verder erge goede zin:D:D…in tegenstelling tot gister…
Goeiemiddag allemaal ! Saaie les is gedaan en het advies van de leraar: wees aub een beetje meer wakker volgende les allemaal haha
@Marion: jullie weten wel wanneer jullie geboren worden ! :unibrow:
@Cyn: die ene verlossende sms van askim komt er nog wel ! Niet wanhopen meid !
Zo, ikke straks eten, ben vanmorgen slecht gekomen in de les. Begon het ineens zo warm te hebben, voelde mn hart kloppen en ik zag ineens zwarte bolletjes :disgust: en begon zo te beven toen ik moest opschrijven… Dan maar vlug iets gaan kopen met héél véél calorieen erin maar voel me nog steeds niet super…
Gisteren weer op controle geweest bij de verloskundige.
Alle bloeduitslagen waren goed, bloeddruk is goed, hartje weer gehoord.
Gaat dus allemaal nog voorspoedig en over 5 weken moet ik weer terugkomen.
De ergste vermoeidheid en misselijkheid lijkt wel weer een beetje over… ik ben dus een erg gelukkig mens.
pff…toenet mn lesrooster van internet afgehaald…ik heb volgende week mn laaste week stage…en dan weer 5 dagen in de week naar school… heb ik echt geen zin in…en nu ook nog eens een rooster wat niet meewerkt…!!
heb 2 dagenb dat ik tot 4 daar ben…en ik tot kwart voor 5!!
@ mk, ik ga vanavond pas, eerst werken nog en dan meteen door. hoop dr rond 5 uur te zijn
@ filiz, howly cow, das nie nix…nie meer zoveel met askim op msn dus…:unibrow:
ik heb echt de middag van mn leven…hahaha…doe nu ff een middagje iets anders. makkelijker enzo. bellen allemaal mensen die er nix van snappen of verkeerd zijn…hoor mezelf alleen maar zeggen: u moet niet bij mij zijn, bel dit en dat, daar helpen ze u hahahaaa, echt zooooo lachen wordt er helemaal melig van, hihihihi
zo kom ik de dag wel door
zit ook nog eens digitaal het ek allround te volgen…nice :D!!!
Hoi daar, was er van overtuigd dat ik een berichtje geplaatst had, maar goed, niet terug te vinden…was al voor dat MK reageerde…
@MK: Mooi dat alles goed is met jullie frutsel…nu lekker genieten en laten groeien, komt alles goed. Mn vriendin moet elk moment, ook zo mooi die zwangerschap. Wilde al 5 jaar niet lukken, allerlei hulp gehad van de artsen, uiteindelijk begonnen met ivf…wachten tot ze ongesteld werd…maar dat kwam niet…nee, tuurlijk niet ze was al zwanger!!! Nu moet ze elk moment bevallen, ben zoooo benieuwd!!
@Sev: Lekker rustig aan, goed eten en drinken lekker laapielaap gaan doen, dan ben je vanaaf weer helemaal op orde…
Ikke ben ondeugend geweest, niet naar uitzendbureau gegaan, maar naar speelgoedwinkel…nieuwste spel voor de Wii gehaald, zooo vet!! Nou ik kom wel weer langs
@bloem…idd:( eerste week maar eens alles volgen en dan kijken welke lessen ik kan schrappen…
wel 3 dagen het 1e uur vrij…maja daar heb ik niet zo veel aan…en nog een meevaller…vrijdag maar 3 uurtjes les…
en ach we hebben de zaterdag nog…bovendien zijn het maar 4 weken school daarna zie ik hem weer live…:D:D
@beppie…kom ik heel blude over als ik vraag wat is wii…?
@Filiz: Wii is de nieuwste spelcomputer van Ni*****o. Kijk anders op www.wii.com Je moet zelf ook meebewegen enzo. Lachuu, moet je slaan, sta je daar gewoon in het luchtledige te rammen… Moet ik bij Zelda mn zwaard van mn rug halen(daar hangt het als je het niet gebruikt in het spel) moet echt mn hand naar mn schouder om het te “pakken” haha. Met de pubers aan het bowlen of tennis, en dan echt gooien en slaan (Stel je voor, je loopt door een straat en daar staat/staan mensen als debielen in het niets te slaan steken schuiven,…je denkt toch dat ze geschuffeld zijn!!)
@bep
Spannend van je vriendin. Gek hè als het dan 5 jaar niet wil lukken, je dan zo in eens spontaan zwanger bent. Waarschijnlijk dat alleen bij het idee van ivf, de druk van spontaan zwanger willen worden wegvalt en dan pats boem raak.
hahahaa
beps tegelijk
bedankt voor de uitleg
dat is wel heel erg cool dan, heb er wel eens van gehoord
dus dat argument dat de jeugd dikker wordt omdat ze alleen maar computerspelletjes spelen, kan voor de wii niet opgaan dan?? hahahaa
beetje heen en weer rennen…