Turkish Teatime deel 14!!!

@ Miere011: Ja… ssstttttttt. Ik zeg het hèèl zachtjes…40 jaar! :wub: Ja, ja!

*Als je Mar weer spreekt, wens haar namens mij ook even beterschap en jij weer een fijne werkweek gewenst. :smiley: :disgust: *

Doeg!

mar goed te horen over de update van mar, had ook bericht van dr gehad, ik had de namen een beetje in de mix gegooid, beetje lastig, mar 1 en mar 2, maar ja, wies no wie??
anyway thanks voor de replay was wel zo handig.

ik ga lekker tandjes poetsen en dan lekker onder de wol met mn nepal gids. is in het engels en zo droog en saai…val ik vast zo in slaap, en dan lekker dromen :wub:
oh, over dromen gesproken, ik droom de laatste nachten veel over turkije, gister lag ik aan een of ander zwembad, met al mn vriendne vandaar en ik liep over het strand van gumbet
en laatst droomde ik, dat ze in ‘mijn’ straat alles overdekt hadden als een grote kermishal, en dat niemand ‘ons’ iets vertelt had, omdat ze het ook wel eens een keertje rustig wilden hebben, ik was helemaal van slag toen ik erachter kwam, hahahahaaa
hoe gek en debiel is dat!! moest er zelf wel om lachen…hihihi

@Linda,ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe en mogen de mooie herinneringen aan je oma het verdiet verzachten.
Sterkte meid!!!

good morning all

lekker strakjes weer aan het werk (not) wat een rotnacht zeg…geen mooie fijne dromen helaas, en veel te kort geslapen…
zucht…

tot later

Even geen tijd om alles bij te lezen. Sorry.

Maar ik wens ieder een goede dag toe. Voor de een zal het vol vreugde zijn, voor de ander met verdriet. Probeer te genieten van de positieve dingen die je meemaakt op een dag als deze.

Goede morgen allemaal!!
Een drukke dag vandaag. Morgen hebben we een evaluatiedag van de proef waaraan we hebben mee gedaan. Moeten dan al om 8.30 uur in Utrecht zijn. Erg vroeg dus gaan we daar maar overnachten. Een heleboel geregel dus voor het bedrijf en de kleine. Vanavond eerst nog de ouderavond en daarna richting Utrecht.

is iedereen druk ofzo??
hahahahaaa

tiktakketikketak…al bijna middag

Ja bloem, ik dacht ff gauw bijlezen, maar nix an, zo klaar, haha

nie veel soeps nee
maar ik verveel me niet!! druk!!

Ja, ik ook, straks naar een meeting, moet er om 3 uur zijn, dus tot vanaaf!!!

Zo kom ik ook nog ffies langs…

@Mierre: Doe Mar de groeten en wens haar beterschap van mij oke!!

Ik heb vandaag mn trouwdag, niet zolang als bij Roanna, maar goed, dit jonkie heeft er vandaag dus 23 jaar opzitten(is meer aan hubbie te danken dat hij het zo lang met mij uithoud hij is bijna perfect tenslotte :hihi: )

Vandaag alweer mn eerste sollicitatie(bijna) gehad. Ze gaan me voorstellen bij een bedrijf, zal wel niets worden, maar ach de ww is er weer blij mee hihihihi

Vanaaf wat visite en lekker eten met elkaar, dus tot morgen

@Beps
**:king: PROFICIAT MET JULLIE 23-JARIG HUWELIJK :king: **
Heel veel plezier vanavond…en eet smakelijk.

*@ Bep: Ook namens mij natuurlijk van harte gefeliciteerd met je 23e trouwdag. Ook al een eind zeg! Geniet van deze dag en van elkaar :wub: *
**

lekker rustig hier zeg

beps, gefeliciflapstaart 23 jaar…weet je nog hoe oud ik ben?? hahahaa, 1982 is een mooi jaar geweest, hahahaaa

de rest…holle bomen…waar is iedereen een…een…echo…echo…echo!!

@Roanna, van harte met jullie huwelijkse jubileum. Fijn dat jullie al die jaren al lief en leed delen.
@Bep, jij en je hub ook van harte hoor, misschien iets minder lang, maar daarom niet minder waardevol.

Wanneer iemand Marjan mocht spreken, wens haar veel sterkte en beterschap. Hoop dat ze snel opknapt.

Ik ga nu snel koken, want vanavond weer vergadering.
Zie jullie morgen weer.

Fijne avond voor allemaal, op wat voor een manier je hem ook doorbrengt.

Hey meiden!!

Vandaag dus examen gehad voor medische terminlogie>> Gehaald!!! Ben echt giga blij dus!!

@beps: gefeliciteerd!!!

Sorry meiden de laatste dagen dus niet zoveel bijgelezen!!

Maar hou wel van jullie hoor:wacko:

x

@ Bloem: Ouders van een collega zitten momenteel op GC en smsden vanmiddag, dat ze op het strand lagen bij 37 graden. Huh :question: zo warm?

Ja erg rustig hier he? :wink:

:king: Cynthia, goed van je zeg! :thumbsup:

hoi allemaal

Weer een eindje geleden dat ik hier nog eens langs kwam. Heb deze middag wat bijgelezen, eens zien wat ik er van onthouden heb.

@Linda veel sterkte in deze periode, weet dat we er zijn voor jullie
@Bloem, ben eventje gaan kijken op je website, Nepal lijkt me een hele uitdaging, nu ja waarom zou je het eigenlijk niet doen. Daarmee zou je weer een ervaring rijker zijn op je palmares.

hmmm wat weten we nog, eigenlijk niets meer…of toch mmmmmmmmm

@Sev, neem geen overhaaste beslissingen, of beslissingen waar je later spijt van krijgt. Een lange afstand relatie is idd niet ideaal en kost veel centjes. Hem naar hier krijgen vraagt veel moeite en dan weet je nog niet of dat lukt. Of of hij dat wel wil!! En dat jij vooruit kijkt op de toekomst is helemaal normaal. Een eigen zaak hebben is natuurlijk best leuk, maar vraagt ook veel energie en een grote investering. Maar voor je iets beslist, praat er met hem over, en misschien kom je samen op een oplossing. Maar doe het niet over de telefoon, ga naar hem toe en bespreek het daar allemaal. Geef het nog niet op TIJD HEEFT RAAD.

Voor er iemand hier zich aangevallen voelt, ik heb echt niets tegen een lange afstand relatie, bij de ene lukt dat van de eerste keer goed, bij anderen met vallen en opstaan. Het moet moeilijk zijn om iemand die je graag ziet, maar een paar keer per jaar enkele weekjes te kunnen zien en tijd met hem door te brengen. Ikzelf heb geen vriend daar, maar ik mis mijn vrienden enorm en zie die maar 1 keer per jaar en dan geef ik alles om zoveel mogelijk bij hen te zijn. Allé zolang ik kan gaan natuurlijk. Hopelijk dit jaar 2 keer. Gelukkig hebben we telefoon en bestaat de computer.

Nu ietsje meer over hetgeen ik uitgespookt heb de laatste weken. Goh eigenlijk niet zoveel, uitgenome de normale gang van zaken. Werken, wat helpen in het huishouden, uitgaan met vrienden en de studie natuurlijk. Engelse test gehad (goede uitslag gekregen 43/50) jammer dat het voor niets mee telt, was gewoon eens om ons zelf te testen. En volgende week zaterdag eerste test van turks (ben echt benieuwd wat ik ervan terecht zal brengen, want o my god het is echt niet gemakkelijk).
Vorige week op weg naar de turkse les, heb ik een klein ongelukje gehad (iemand in het gat van mijn auto gereden) gevolg geen turkse les, wat kneuzingen emmens veel pijn in de nek. Maar die laat ik masseren door een good looking guy.:teeth: Gelukkig is er de schade aan de auto beperkt. Hey sev jij had meer geluk, het was maar enkel de spiegel van de auto en nogal goed dat je een handige vader hebt:D

@ de rest, geniet van het leven…

ps mijn langste berichtje ooit op dit forum:wacko:

hey cyn goed gedaan:teeth: