@MK116
Kan ook reuze meevallen hoor, niet alle kinderen zijn zo hardleers als die van ons. En zoals je zegt…geen boom is ook geen optie. Uiteindelijk komt alles goed want inmiddels staat de andere kerstgroep (ook een erfstuk) onder de boom.
@ Linda: Mocht je nog op het forum komen, ( ik denk van niet) maar ik wil je ook condoleren met het overlijden van je oma en wens jou en je familie ook alle sterkte toe voor nu en de komende tijd.
**
*@ Bep: Jij ook succes met het solliciteren of anders met het papierwerk voor de aanvraag, van de uitkering. Ben je weer lekker ff zoet mee dan.:frown: *
Ennehhhh, wens je hub ook beterschap namens mij.
**
Alle anderen en iedereen, veel plezier met het kopen en versieren van de kerstspulletjes. Gezellig he?
*
**
Ben vandaag even een dagje vrij om met manneke mee te gaan voor controlebezoek bij de cardioloog.( niks ernstigs hoor). Maar 2 horen altijd meer dan 1 en daarom ga ik ook ff mee. *
**
Groetjes
**
**
@Roanna: Valt wel mee, het enige is 14 maanden loonstroken…mn vorige baas had daar wat moeite mee…ben er dus 2 kwijt…hoop dat dat geen probleem is… Jij sterkte met jouw manneke…hoop idd dat het meevalt
Nu ffies niets doen, we zien wel hoe het morgen gaat
@Linda, ik wens jou en je familie heel veel sterkte nu oma is overleden. In deze tijd vol licht en gezelligheid zal het extra moeilijk zijn. Ik hoop dat jullie de kracht hebben om elkaar te steunen in deze moeilijke periode. Geef elkaar maar veel liefde.
@linda, het is al gezegd, maar ook eventjes namens mij gecondoleerd. Gelukkig heeft ze nu geen pijn meer, maar het is nooit leuk voor de nabestaanden. sterkte
zo
ik verveel me…get ver de getver…:retard:
nog heel lang, voordat ik klaar ben:delete:
nix te melden eigenlijk, heb toch maar besloten om kerstkadootjes te kopen, voor mijn dierbaarsten…en een huisgenoot…:disgust: we doen lootjes, maar goed…
binnenkort dus winkelen!!:beef: niet voor mezelf…:finger: nee natuurlijk niet…maar nu ik erover nadenk, kan ik wel 1001 kadootjes voor mezelf bedenken…altijd zo verleidelijk om dan niet jezelf eens te verwennen,
maar goed, nu dus niet, moet alleen ff een dagje prikken om te winkelen. weekend vind ik niet leuk, te druk, maar ja, moet elke dag werken he? dus misschien tussendoor een keertje ofzo…
goed…blablabla…:unibrow: i’m back…did u notice???:evil:
@Linda: gecondoleerd!!
Zo meiden ik ben ook weer boven water… Antwerpen was leuk… maar ERG DRUK!!! Hebben 2 kilo bonbons gekocht haha… Echt te erg!
Ben nu op mijn werk… Rustig!!!
Heb even naar de prijzen van Jetair gekeken voor Turkije, maar ik ben best geschrokken van die prijzen!!! Vrij hoog!! Morgen Hllnd Int. gids binnen… Alleen morgen en woensdag vrij!! Dus wordt nog even afwachten!!!
x
kreeg net een mail van corendon over oud en nieuw aanbiedingen
wel grappig, maar de data kloppen niet met mn werkrooster, jammmmmmmeerrrrr
*@Bloem: Offcourse we notice, that you are back.
Ja, mijn engels is niet zo goed! But i try.Die mail heb ik net ook gehad maarja… Italie? Misschien in de zomer een keer! Eerst ff naar GC.
*
**
*@Bep: Gelukiig viel het weer mee. Over een half jaar een fietstest. Komt allemaal goed!
*
**
- Ach wie weet, heb jij tegen de tijd dat ze moeten uitkeren, alweer werk. *
**
Ga nu ff eten. Mie-hoen mmmmmm. Groetjes…
We zitten alweer op de 950 dus op naar deel 15.
Linda1980, ik zag dat je online was. Sterkte meid.
Dank jullie wel allemaal, morgenavond afscheid nemen met familie en dan donderdag crematie.
nou lin, heel veel sterkte donderdag
roanna, wanneer vertrek je?? en waarom heb je jezelf niet in het lijstje gezet?? wie zoekt m er eventjes weer bij?? hebben we vast nodig in het volgende deel
en roanna, doe maar ff de groetjes aan betty, van het hollands eetcafe jan en betty, van mij erg lekkere sate hebben ze daar, da’s echt het enigste dat ik mis van daar
*Zo, ff pauze!! Ik was kerstkaartjes aan het schrijven en heb er onderhand een lamme hand van. Even een andere beweging met de vingers en dat is dus even hier weer iets neer typen. :unibrow: *
**
@ Bloem: Wij gaan a.s. zondag weg voor een weekje. En dat lijstje kon ik ook even niet meer vinden. Ik weet alleen in het laatste lijstej stonden alleen Turkijegangers dacht ik. Maar ach, da’s niet zo belangrijk, dat ik daar niet in sta, toch? Ik wist toen ook nog niet, hoe dat moest. :frown: (Nu inmiddels wel).
**
*En als ik bij Jan en Betty kom, zal ik zeker even de groeten van jou doen.
*
**
Nou, ik ga even door met kaartjes schrijven. Pfffffffff!!!
**
*Ik stuur jullie ook allemaal een kaartje hoor! :lol: :lol: …
*
**
**
Na wat speurwerk is ie hier dan… HET LIJSTJE
!!!
Heb ik het goed gedaan Roanna, je ging toch naar Gran Canaria?
**:SPAIN: Roanna: 17 december - Gran Canaria :SPAIN: **
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn:17 februari-Side
Summa:18 februari - Naar Burak in ??
Filiz: 21 februari - Side
Crazymar:27 april- Marmaris
kijk zo hoort ie!!
en maakt niet uit dat je naar GC gaat…als alleen turkije gangers er in mogen, dan mag ik er misschien niet meer in in 2007 en da vink nie leuk!! hahahhaa
*@ Bloem: Je hebt helemaal gelijk! :lol: *
@Marion2: Helemaal goed! Playa des Ingles - Ifa Hotel**Continental. :king: *
Bedankt voor het plaatsen. Staat toch wel leuk… ja!
*Ga weer ff verder met schrijven.:tssk: *
ligt wel ff van het centrum af he??
wij hadden m niet, maar volgens mij wel ok, alleen dus ver weg, maar goed, als de zon maar schijnt he?
zit nu voor de 501 keer legally blond 1 te kijken, zo fout, maar ja, toch blijft ie leuk…i object!!
@Roanna
Zeker te weten is dat leuk op de 1e plaats in het lijstje!!
Wil ook weg en speur wat af de laatste dagen. Maar heb DE reis nog niet gevonden.
*Zo, klaar met schrijven voor voorlopig. Ik wacht nog wel ff af, van wie ik nog een kaart krijg, krijgen die er alsnog een van mij.:unibrow: *
Ja klopt Bloem, had ik ook al gezien bij de platte grond, maar we kunnen een beetje de weg daar, dus het zal wel goed komen. We houden wel van wandelen ( en ik van shoppen
) en anders ff de taxi toch! Ja, hopenlijk schijnt de zon daar een beetje en is het een beetje warm. Da’s altijd afwachten in deze periode, maar wij vermaken ons vast wel!
@ Marion2: Hopenlijk vind je nog wat naar je zin. Waar zou je heen willen dan? Nou, zoekze nog ff! :idea: Moet wel lukken toch, dacht ik zo!
*Hallo meiden, *
@ Allereerst, Linda, gecondoleerd met je oma, en heel veel sterkte de komende dagen, voor jou en je hele familie!
@ Bep, ook sterkte met zieke Hub, en met dat werk gedoe, nooit leuk zo.
@ Lekker, Roanna, was toch ter ere van jullie huwelijksjubileum of zo? Of heb ik het mis?
*@ Bloemmie, welkom back, en de groeten van crazymar, ze vond het erg lief van je!!
*
*@ Sev, sterkte meid, met je overdenkingen. Het is best moeilijk, maar niet onmogelijk, onthoud dat goed. En neem geen overhaaste beslissingen.:finger: *
**
Trouwens, ziekenhuisnieuwsflits:
Marjan is vandaag geopereerd, en maakt het naar omstandigheden goed. (wat zeg ik dat deftig, hè?) Ze is blij dat het achter de rug is. Ze had veel keelpijn en nog wat duf van de narcose, en ze was erg snel moe. Als het goed is mag ze woensdag weer naar huis, dus dan zal ze zich wel weer melden.
Zelf maak ik nu ff niet zoveel mee, werkweek is weer begonnen, hè.
Kusjes allemaal,…