Dag lieverds allemaal !
Even een berichtje van mij om te zeggen dat ik nog leef ![]()
Alleen…ik weet het niet meer zo goed de laatste tijd. De lange afstand begint zich parten te spelen, begin enorm te twijfelen of ik er eigenlijk wel nog lang mee door wil gaan omdat ik gewoon niet weet hoe de toekomst eruit ziet… is nog nooit echt duidelijk geweest aangezien askim de oudste zoon is en voor zijn ouders hoort te zorgen en die ouders geen europees meisje zouden aanvaarden moesten ze van mijn bestaan afweten… Ok, beetje laat om hierover grondig na te denken, maar komt ook gedeeltelijk omdat ik nu eindelijk op goede weg zit met mn studies, dat ik binnen 2 jaar in principe mn eigen zaak kan hebben en er héél véél geld voor nodig is die ik nu gebruik om naar Turkije te gaan… Ik zou zo graag met askim praten over hoe hij de toekomst ziet maar dat doe ik liever als ik hem in het echt zie, want ik vind het laf om dat over de telefoon te doen. Maar anderzijds moet ik wachten tot april en er weer geld inpompen om daar te geraken. Kon hij maar naar hier komen… Nou ja, ik weet het gewoon allemaal even niet meer…
Mss hebben jullie goeie raad ? don’t know…:crybaby:
Love you all x