Turkish Teatime deel 14!!!

Dag lieverds allemaal !

Even een berichtje van mij om te zeggen dat ik nog leef :wink:
Alleen…ik weet het niet meer zo goed de laatste tijd. De lange afstand begint zich parten te spelen, begin enorm te twijfelen of ik er eigenlijk wel nog lang mee door wil gaan omdat ik gewoon niet weet hoe de toekomst eruit ziet… is nog nooit echt duidelijk geweest aangezien askim de oudste zoon is en voor zijn ouders hoort te zorgen en die ouders geen europees meisje zouden aanvaarden moesten ze van mijn bestaan afweten… Ok, beetje laat om hierover grondig na te denken, maar komt ook gedeeltelijk omdat ik nu eindelijk op goede weg zit met mn studies, dat ik binnen 2 jaar in principe mn eigen zaak kan hebben en er héél véél geld voor nodig is die ik nu gebruik om naar Turkije te gaan… Ik zou zo graag met askim praten over hoe hij de toekomst ziet maar dat doe ik liever als ik hem in het echt zie, want ik vind het laf om dat over de telefoon te doen. Maar anderzijds moet ik wachten tot april en er weer geld inpompen om daar te geraken. Kon hij maar naar hier komen… Nou ja, ik weet het gewoon allemaal even niet meer…
Mss hebben jullie goeie raad ? don’t know…:crybaby:

Love you all x

iyi aksamlar askim’s!!

ik heb een heerlijk relaxed weekend gehad en werkelijk nix zinnigs gedaan, heerlijk…heb helaas dus ook niet eens nagedacht over mijn verhaaltje, mijn excusses dat jullie je verslaving met iets anders dienen te voeden, maar het is allemaal ff weg. heb totaal geen zin of inspiratie om te gaan schrijven, kan ook nu pas zeggen dat ik een beetje afgekickt ben
2 weken daar geweest en ik kan pas na 8 weken zeggen dat ik een beetje ben afgekickt van turkije en gumbet. en ik moet ook weer zeggen: het is heerlijk. eindelijk is dat knaggende, schrijnende zeurende gevoel van pijn en verdriet een beetje verzacht. even lucht en tijd voor iets anders, voor niets…
is niet goed he? nee, ik weet het, daarom is het zo fijn nu.

ben met 1001 andere dingen bezig op dit moment, sommige hebben het al gelezen op mn weblog, diegene die nieuwsgierig zijn: http://www.bloemdiscoverslife.web-log.nl
maar het is dus absoluut geen turkije.

ik moet ook eerlijk zeggen dat alle ellende die verschillende mensen hier doormaken, me zwaar valt. het is al zo donker en hard en gemeen om me heen, ik denk aan jullie allemaal en voel heel erg mee met iedereen, de leuke dingen en de minder leuke dingen, maar alles is al een keer door minimaal 1 iemand gezegd, dus ik hoop dat het volstaat als ik zeg, dat ik me er helemaal bij aansluit. ik denk aan jullie allemaal.

zo, verder…uhm…
sevvy, rustig aan, relax. in het voorjaar wil je toch ergens naartoe op vakantie, dus waarom niet naar turkije, kijk het eventjes aan, praat erover. kiest hij voor jou of voor zijn familie. kiest ie voor jou, dan komen jullie er wel uit, en zo niet…tja…
maar als je er nu al niet meer echt achter staat, waarom het dan nog laten slepen, maar ik denk dat jullie beiden een goed gesprek verdienen, dus kijk het nog eventjes aan, je hebt gewoon ff een dippie denk ik, hebben we allemaal zo vaak.
sterkte.

morgen weer maandag, een nieuwe werkweek…zucht…
fijne avond verder en een hele dikke kus, heb jullie gemist, maar het was echt beter voor mij, hoop dat jullie het begrijpen.

@Filiz: idd goed verwend! Erg leuke dingen allemaal! Staan er leuke Turkse recepten in het boek?

@Besmile: wat is er aan de hand met je ex?

@MK: jaa echt wel gezellig! Zonet thuisgekomen, kerstboom aan en genieten maar met een mok warme chocolademelk voor de tv (zometeen Bones kijken)

@Fransijn: fijn dat jullie de boel ook lekker versierd hebben. Ik hoop dat jullie ondanks alle ellende toch nog een fijne kerstperiode zullen hebben. Zo te lezen hebben jullie in ieder geval veel warmte aan elkaar.

@Sev: heb je ff een korte pm gestuurd.

@Bloem: moet zeggen dat ik je blog al een tijdje niet meer had gezien :paranoid: Dus ik las het zonet pas. Maar je hebt groot gelijk meid! Vindt het een ontzettend stoer plan!

Iedereen geniet nog even van het weekend.

X

@dia…jaaa:D:D meer dan 300 recepten!!

@bloemmie…we missen je meid…maar neem de tijd voor jezelf die je nodig hebt (K)

@sev…ik zou ook met m praten…volgens mij heeft iedereen een beetje last van een ralatiedip om 't moment…hoor 't veel nu, van vriendinnen enzo.
jullie komen er vast wel uit samen…

ik ga een uurje in bad…boek erbij…heerlijk:D

@dia na langte tijd heb ik mijn ex uit Turkey weer gesproken. Hij besef nu dat ik niet meer bij hem ben. Hij wenst kij ieder geval al veel beterschap voor mei.

strakke plan zeg bloemmie

Goedenmorgen allemaal

@Fransijn: Goed te horen dat hij niet alles ontkent…dat vind ik altijd zooo laag!! Sterkte voor je dochter de komende tijd… en voor jou ook…

@Sev: Sterkte met je denken…moeilijk hoor, wat je omschrijft… denk aan je :wub:

Zo, zo meteen naar het CWI, en dan met hubbie naar de dokter. Hij is ziekies, uitslag, griep enzo. Ik meld me wel weer vanmiddag.

Mensjes, allemaal veel sterkte tijdens deze nieuwe week. Maak er wat moois van.
Over 2 weken is het al Kerst. Dan is het even tijd voor relaxen en fijn samenzijn met mensen waar je van houdt.

Hoewel ik weet dat dit voor sommigen van ons niet opgaat. Die moeten het zonder hun geliefde stellen deze Kerst.:crybaby:
Toch is het dan ook belangrijk dat het voor jezelf zo fijn mogelijk maakt, anders ga je er kapot aan.

@Sev, laat je verstand spreken en neem vooral goed de tijd om bepaalde beslissingen te nemen. Zet hem op hoor.

Goede morgen allemaal.
Ben ik weer na een luie zondag op de bank.

@Sev
Moeilijk…moeilijk…moeilijk. Laat het ff op zijn beloop en praat er in het voorjaar goed over met zijn tweetjes voordat je een beslissing neemt waarvan je later spijt krijgt.

@Bloem
Fijn weer even wat van je te horen! Geen zin om te schrijven? Meid dat geeft helemaal niets, denk nu eerst maar eens aan jezelf. Belangrijkste is dat jij weer lekker in je vel gaat zitten. Een heftig plan trouwens, idd heel anders dan Turkije maar lijkt me echt DE plek om weer tot jezelf te komen. Ben erg benieuwd hoe alles gaat lopen en waar onze Bloem verder gaat met het ontdekken van de wereld.

@Fransijn
Fijn dat die engerd in ieder geval toegeeft dat hij te ver is gegaan. Maakt het voor je dochter een klein beetje gemakkelijker om het een plek te geven.

@Beps
Beterschap met hub!!!

Meiden helaas geen leuk nieuws. Linda heeft me net gebeld met het bericht dat haar oma vannacht is overleden. Ze vroeg mij of ik dit aan jullie wilde vertellen.

@Linda: doe je het een beetje rustig aan meis? En als er wat is…bellen he!

@linda
Heel veel sterkte voor jou en je familie!
Ik hoop dat je oma niet veel pijn heeft gehad en dat ze rustig ingeslapen is.
Komende dagen veel dingen te regelen voor de familie, sterkte met alles.

@bloem
Leuk hoor de nieuwe ideeen! Dit is idd heel iets anders dan Turkije.
Waarschijnlijk is het beter voor jezelf om Turkije een tijdje te vergeten.
Heerlijk joh dat je dit wilt gaan doen, Nepal moet een heel mooi land zijn.
2 oud-collega’s van mij zijn er geweest en die waren beiden heel enthousiast.

@sev
Niets overhaast beslissen hoor, laat het eerst even bezinken.
Dit is echt iets dat jullie samen moeten bespreken en dan liefst niet over de
telefoon.

@fransijn
Goed te horen dat het gesprek goed is verlopen. Dapper hoor van je dochter om daar heen te gaan en de confrontatie aan te gaan. Ik hoop dat ze er met de hulp en jullie steun snel bovenop komt. Goed idee trouwens dat ze alles had opgeschreven.

@Linda
Ook namens mijn heel veel sterkte voor jou en je familie.

Gisteren een kerstboom gekocht, nu nog even kijken wanneer we die op gaan zetten. En dan maar hopen dat ons kleine meisje er met haar kleine handjes vanaf blijft :slight_smile:

We stonden gisteren al om 10.00 uur bij het tuincentrum voor de deur, het was koopzondag en dan is het altijd superdruk. Gelukkig was het nu goed te doen. Lekker rondsnuffelen op de kerstmarkt, 2 pyramides met lichtjes gekocht en nog een paar kerststukken om weg te geven en natuurlijk de allermooiste kerstboom uitgezocht.

De kerstliedjes zijn alweer op de radio, dat vind ik altijd zo gezellig.
Dat maakt het vreselijke weer een beetje goed.

@Linda: Veel sterkte de komende tijd… alles wat we zeggen slaat toch nergens op… Denk aan jullie, en hoop dat jullie het waardevol kunnen afsluiten

Alles geregeld, morgen de afspraak voor het aanvragen van een uitkering… Komen we thuis is er in de werk-auto van hubbie ingebroken(Hij heeft trouwens gordelroos de arme ziel…doet dus giga pijn, en hij zegt het is niet lekker!)

Nou goed, alle bijbehorende dingen opzoeken en dan zien we weer verder morgen. Heb meteen 3 aardige functies meegekregen, morgen maar eens kijken hoe ik ga reageren

EN MORGEN…is onze trouwdag…al weer 23 jaar!!! Wat een volhouders zijn we he!!
Tot later

:D:D:D Tel daar maar niet op, is reuze interessant voor die kleintjes, al die glimmende ballen! Die van ons was tenminste niet bij de kerstboom weg te slaan en regelmatig sneuvelde er een bal, ze bengelen zo mooi als je er een mep tegenaan geeft he :p, en tja…mama was er niet altijd op tijd bij. Ook de kerstgroep moest het kunnen, ieder jaar stond er weer een beeldje minder in het stalletje omdat er weer eentje onthoofd was. En uiteindelijk waren alleen kindje Jezus, de os, de ezel en wat schaapjes over.

Jeetje Beps, zit jullie toch al niet mee de laatste dagen en dan moeten ze ook nog zo nodig inbreken. Hebben ze veel meegenomen?
Arme hub…gordelroos moet echt heel vervelend zijn. Wens hem maar beterschap van ons!

@marion
We zien wel hoe het afloopt… geen boom is ook geen optie.
Mijn moeder heeft een hele mooie kerststal, dat is nog een erfstuk.
Ze heeft die maar op veilige hoogte gezet, om te verkomen dat het zo afloopt als mijn jouw stal.

Jezus was al een beetje zielig dat hij in een kribbe in een stal lag, maar bij jullie is hij dus ook zijn ouders nog kwijt :smiley: :smiley:

@bep
Arme hub, gordelroos schijnt echt geen pretje te zijn. Zeker geen geluksdag voor jullie, is dit inbraak gepleegd toen jullie naar de dokter waren of zagen jullie het toen pas.
Ik hoop dat er een leuk baantje voor je bijzit.

@Marion en MK: Geen idee wanneer ze ingebroken hebben, iemand kwam aanbellen toen hij terug was van de huisarts(ik was naar CWI). De radio en 6 pond koffie(!!) was de buit…als ze er maar gelukkig mee zijn. De rompslomp is vervelender… Zal hem jullie wensen doorgeven. Hoop dat hij het nu een btje uitziekt.

Moet er echt weer aan wennen thuis te zitten dus. Hoop dat het niet lang duurt, ben niet echt een zitter!!