Turkish Teatime deel 14!!!

Goede morgen!!!
Is iedereen in de winterslaap? Is opvallend rustig hier.

@Marion: Hubbie in de compie opnieuw aan het instaleren, dus kan af en toe maar ffies langs komen dus!! Heb de hele ochtend met Zelda zitten klooien…HEERLIJK!!

Het klikte niet met de 2/3 collega’s maar het baantje zelf was echt heeeel leuk…veelzijdig enzo. Is heel dubbel, enerzijds rust, opbouwen en verder gaan, anderzijds is er een ruzie geweest, niemand meer met me gesproken ikke naar huis, dus zit er nog een ei, zo groot als heeeel Turkije!

Ach idd vind wel iets, nu eerst de feestdagen maar eens!!!

Tot straks/morgen ofzo!!

goede middag allemaal…!!

mijn dsag is weer prima begonnen…werd door askim uit bed gebeld om te zeggen dat ie online was…:smiley:
maar aangezien mn stap avond gister zag ik er niet al te fris ui zeg maar…
nog 68 dagen…enb dan is ie klaar met het leger…begint op te schieten nu…:Dgelukkig

@beppie…gelijk heb je…eerst lkkr genieten van de feestdagen;)

@besmile…duss…het wordt een beter seizoen dan afgelopen jaar?

@roanna…nou toch nog een geluk dat het buffet lekker was

@mierre…misschienb wat voor de volgende meeting…dat neiuwe restaurant;)

@marion…idd rustig…maar heeft 1 voordeel…hoeg je iig niet zoveel bij te lezen iedere keer.

ga zo maar eens mijn cadeautjes inpakken…vanaaf suprise thuis…ben weer eens lkkr op tijd dus…

fijne dag allemaal…xx

@Roanna: gelukkig dan maar dat er nog een lekker buffet was :biggrin: Wij gaan denk ook maar 's naar de vakantiebeurs. Nog nooit geweest en eigenlijk ook geen inspiratie nodig :lol: maar lijkt me wel 's leuk.

@Mierre: wat een leuke dingen heb je gekocht. Veel plezier met je nieuwe laarzen!

@Filiz: beter kan je dag niet beginnen!

Vandaag best lekker weer! Het zonnetje heeft hier regelmatig geschenen, lekker!! En vanavond…kerstboom opzetten, gezellig met mannetje samen. Heb er zin in!!

@Rien: mocht je hier vandaag nog langskomen: nogmaals van harte met je verjaardag en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijne dag!!!

X

Als het een beter seizoen wordt voor Turkije dat kan ik niet zeggen. Dat kan ik pas zien na ongeveer 3 maanden

op welke dagen wordt de vakantiebeurs gehouden???

Goedenavond dames.
**
De vakantiebeurs is voor de consument van 10 t/m 14 Januari en de dag voor opening, de 9e dus voor de vakmensen.
**
*@Dia: Als je tijd hebt, moet je echt een keer gaan. Wel erg druk meestal, maar wel heel gezellig. Ik heb tegen die tijd dat de er beurs is, ook meestal mijn voorjaarsvakantie al geboekt, maar dat mag de pret niet drukken. Alleen de sfeer is al zo leuk.:thumbsup: *
**
*Rustig is het he? :paranoid: Waar is iedereen? :smiley: *

Nog even een tip. Mocht je naar de vakantiebeurs willen gaan, raad ik je wel het openbaar ( trein) vervoer aan, anders heb je kans, dat je een hele tijd in de file voor de parkeerplaats moet staan.
**
Je kunt je toegangskaartje ook al van het internet downloaden met € 1,50 korting. Hoef je ook daar in de hal niet meer in de rij te staan. Doen wij meestal ook al van te voren. Kijk maar even op de site van:
**
www.vakantiebeurs.nl

studenten krijgen ook korting op het kaartje voor de vakantiebeurs. Misschien mag ik weer gratis:)

yoepie mijn fotos van het pink concert zijn gelukt:)

@Beppie wat erg voor je,maar eerlijk gezegdhad ik de indruk dat je je daar vanaf de eerste dag nooit niet echt op je gemak hebt gevoeld.
Als het niet klikt met je collega´s is het ook geen plezier om nog te gaan werken en dan hou je dat ook niet vol.
Maar meid,jij vindt heus wel een andere leuke job,ik zou nu eerst maar eens van je vrijheid genieten en lekker genieten van de komende feestdagen.

@Jill: Het werk wel, de andere van die club ook, het waren echt alleen de dames waarmee ik direkt moest samenwerken. Het is idd heeeel naar op een kantoor te zitten waar je met 2 anderen zit, en je wordt deels genegeerd. Alleen goedemorgen, wil je koffie(als er voor een aantal gehaald word…) en weer fijne avond. Het klikte niet. Waar ik van baal is dat ik niet de 1ste ben waar dit mee gebeurt. Ik begreep dat er slechts 1 voor mij geweest is, maar weet nu dat dit niet zo is en ze allemaal om dezelfde reden weg zijn gegaan!

Nou goed, ik ga idd genieten, en zie wel weer…er komt vast weer iets nieuws!

Vandaag moet hubbie werken en ga ik met de puber kijken naar een optreden van zn vriendin(zingt in een koor)
Tot vanmiddag/avond

Vandaag een lekker luie zondag. Zonet Pirats of the Carribean gekeken, leuk!!
Gisteravond kerstboom neergezet en nu is het weer zo lekker knus gezellig :lol:

Iedereen een fijne zondag verder en tot later!

X Dia

hey dames…hebben 0-0 gehouden met voetballen…dus we mogen niet klagen.
dadelijk terug om na 't 1e te kijken en dan werken…

gister avond goed verwend:D heb een turkskookboek gekregen…daar ben ik het bijste mee!!
verder nog lekkere badolie…diadeem…pepermolen…pizzaplaat…(heel makkelijk, kan je in de oven zetten…en een houder voor als je m dr uit pakt) met een pizze mes…enzo.
ijskrabber…die ik vanmorgen al heb kunnen gebruiken;)…ben tevreden…alleen geen idee hoe ik mn pizzading en pepermolen mee ga krijgen naar turkije haha…

iedereen een fijne zondag…kus kus

ZO ik weet niet wat mijn ex vriend vandaag heeft. Volgens beseft die eens, dat ik niet meer bij hem bent.

@filiz
Leuke

@filiz
Leuke avond gehad dus

@filiz
Leuke avond gehad dus en weer lekker verwend.

@dia
Gezellig is dat altijd als de kerstspulletjes weer staan.

@bep
Balen joh dat het niet gelukt is.
De dames werken dus iedereen eruit die nieuw komt, leuke collega’s…
Je weet dan wel dat het niet aan jou heeft gelegen, maar toch is het niet leuk. Succes met het verder zoeken.

Hai lieve mensen,

Kom even langs, ben op school aan’t werk nu. Vanochtend gezellig ontbeten met m’n dochter. Toen even de kerstboom versierd, alles in rood en goud. Gezellig weer. Daarna kwam een vriendin even een wijntje drinken.
M’n dochter is nu met m’n ex naar zijn familie.

Afgelopen vrijdag zijn we dus naar de ex-schoonvader van m’n dochter geweest om te praten over hetgeen gebeurd is.
Hij gaf toe dat hij te ver gegaan is, maar daar moesten we niet zo zwaar aan tillen. Ook ontkende hij dingen, maar daar hadden we al rekening mee gehouden. Natuurlijk tillen we er wel zwaar aan, want hij heeft hier iemand mee beschadigd. En ook z’n familie is niet blij met het gebeurde.
Wij hadden ook zo iets van als er niets bijzonders gebeurd is bel je niet zelf op met “Het spijt me en wil je er geen politie bijhalen”?
En zijn dochter is de beste vriendin van onze dochter. Daniëlla zou never ever haar vriendschap op het spel zetten, door zomaar met zoiets aan te komen.
Dus hij kan ontkennen, maar hij zal er echt wel mee rond blijven lopen en er ook last van houden. Hij heeft er veel mee kapot gemaakt.

Daniëlla had alles op papier gezet en had dat bij de hand. En het werd al duidelijk aan de houding van die man dat hij zich niet op z’n gemak voelde.

Wij zijn blij dat we gegaan zijn en voor onze dochter gaat het echte verwerken nu beginnen.
Ze heeft gelukkig een goede psycholoog, waar ze 2x per week naar toe kan.
En ons als ouders, onze zoon en veel lieve vrienden en vriendinnen.

@Bep , ik vind het ontzettend jammer voor je dat je ineens geen baan meer hebt. Ga eerst maar relaxen en na de feestdagen komt er vast wel weer iets moois op je pad.

Voor iedereen verder een hele fijne zondag.