drukke dag gehad gister…om 7 begonnen met weken…tot 9. daarna ff met askim op msn gezeten…een daarna met mam en oma gaan winkelen…(druk, maar wel leuk) heb een nieuwe lekker warme trui…2 jurken en nog een truitje voor onder een jurk:D ben er super blij mee.
daarna weer van 5 tot half 10 gewerkt…hebben alsnog sinterklaas gevierd met de kinderen…we hadden eerst besloten het niet te doen, maar tja…daar was een chef het niet mee eens, dus hebben we het alsnog moeten vieren.
dadelijk met een vriendin eten…is de eerste wat ik zie deze week…haha…jeetje ik vereenzaam!!:delete:
wens iedereen alvast een fijn weekend…en tot later
Hey meiden…ik heb ‘weekend’!!
Vanaf het werk nog even langs de winkel gereden. En ik zal Marion niet zijn als er dan niet wat aan de vingers blijft hangen :redface:.
Een blouse gekocht en 2 truien en wonder boven wonder vond hub het ook nog mooi staan. Da’s altijd mooi meegenomen toch?
@Cyn
Nog even doorzetten op het werk, zet de gedachten maar alvast op Antwerpen.
@Filiz
Ook jij hebt flink ingeslagen gisteren! Veel plezier vanavond met je vriendin en smakelijk eten.
hallo dames jullie kunnen jullie alvast opwarmen aan de nieuwe jetair gids die in belgie al bijna een weekje uit is Vakanties boeken met TUI | TUI.be veel plezier
groetjes
Ff minder bericht…ben mn baantje kwijt…geen verdere uitleg aan jullie, veel te lang verhaal…maar ik deed mn werk goed, alleen het klikte niet met de dames daar, vanmorgen giga eskalatie(?) en klaar, naar huis…
Dus nu een extra lang weekend…
Kom morgen ofzo wel langs
Doeidoei
@Beps: Ik vind het erg spijtig voor je van je baan ! Maar aangezien het niet zo goed klikte, vind je vast en zeker een beter baantje ! Sterkte lieverd !
Zo ik kreeg vandaag alleen maar telefoons binnen van de Turkije Holland international gids. Maar men moet even wacht tot ze kunnen boeken. Maaaaar de drukte komt er weer lekker aan. Gezellllllllllllllllllllig.
@Beps: meid toch! Wat zonde. Maar als het niet klikt dan klikt het niet en ik weet zeker dat je snel weer iets anders leuks vind. Gaan we gewoon lekker samen op zoek naar iets nieuws! En tot die tijd lekker gamen en gidsen checken!
@Besmile: ja op die gids zitten wij dus ook te wachten! Staat het hotel in waar we volgend jaar weer naartoe willen! Ben erg benieuwd naar de prijzen voor volgend jaar. Naar de OAD gids ben ik ook erg benieuwd, daaruit zal ik waarschijnlijk met m’n vriend weer een hotel/bestemming kiezen. Dus op naar dinsdag :lol:
Ik ben weer thuis van het feestje, wat achteraf geen feestje was, maar een samenkomst door een fusie van Achm** met InterPol** uit heel Nederland. Er was cabaret en we moesten in groepen een soort van dominostenen ( lege videobandendozen) opdracht doen. Vond er niet zo veel aan. Alleen het buffet zag er goed uit en was lekker. O ja, het was in de jaarbeurshallen. Ga liever volgende maand hier naar de vakantiebeurs. :teeth: *
** @ Bep: Jeetje ik schrik ervan. Wat zonde dan, maarja als het niet klikt, werk je ook niet met meer plezier, lijkt me. Ik hoop ook dat je snel wat anders vind Bep. Je hebt nu inderdaad even de tijd om leuke dingen te doen, zoals gidsen uitspitten dus. Ennnnnnnnnn gamen dus!
**
*@ Dia: Oh sorry dan. Ik dacht dat ik al te laat was, maar jullie moeten nog? Gezelli!!! Heb je nog wat te goed. Ben je gelijk met mij weg! *
** Oh en wat hebben sommigen van jullie weer leuke dingen gekocht. Wil ik ook!!! Komt nog wel!
** Allemaal, nog een heel fijn weekend en voor sommigen van ons hier op het forum, heel veel sterkte met al de problemen en hopenlijk komt er voor ieder een oplossing.
**
*Groetjes en voor zo weltrusten. *
Ha meiden, Zo, Mar en Mar zijn weer terug uit het zeeuwse land!! We hebben een onwijs gezellig dagje gehad, en ook leuk geshopt. Eindelijk heb ik lange, zwarte, sexy laarzen die om mijn kuiten heengaan!!! ( Ben dan wel afgevallen, maar forse kuiten heb ik nog steeds, haha) Hoe ouder hoe gekker. Enn een Lingeriesetje (schattig), en wat glaswerk en zo voor de kerst, bij de X*s. Leuk en goedkoop. En gezellig en lekker gegeten bij onze vrienden de Turken. Ze gaan trouwens een nieuw Turks restaurant openen in Hellevoetsluis, had ik dat al verteld?? Gaan we ook gauw een keer naar toe.
** @ Jeetje Bep, wat een toestand. Maar misschien uiteindelijk wel beter voor je. En het was toch ook wel wat zwaar, die 40 uur, toch? Je vindt vast wel weer wat anders. En anders kan je altijd de catering nog proberen!
** @ Toch, Roanna?? Jammer dat het niet een echt feestje was, maar ja toch lekker gegeten. Ik ga trouwens je regio weer uit, hè? Ik ga weer naar Zuid. Dus de kans dat we ekaar op een feestje ofzo (welk feestje ?) tegen komen is nu wel erg klein. (onderonsje, sorry)
** @ Fransijn, hoop dat het gesprek wat oplost voor jullie, lijkt me erg moeilijk. Sterkte met alles.
** @ En die gidsen? Ik zit meer te wachten tot het op de websites staat, ik ben niet zo van het papier.
** Verder allemaal, even afgezaagd, maar wel waar: jullie zijn allemaal even belangrijk, maar ik weet het ff niet meer. Allemaal alvast een prettig weekend, tot laterrrrrr…