Zo ja zeg! Alleen nog balie-exemplaars, of ook gidsen voor de klanten?
het wordt per morgen over heel Nederland verspreidt.
het kan per reisburo verschillen wanneer het binnen komt. Dit heeft te maken met de twi.
Oke dan. Bedankt voor de info.
Ga volgende week wel even langs het reisburo, om te kijken of zij al wat binnen hebben.
Ook wil ik hierbij Crazymar nog sterkte wensen voor maandag in het ziekenhuis en hoop ook, dat het allemaal goed mag komen.
Eerst ook nog een funweekend samen met je familie en Miere011. Zet de bloemetjes maar ff buiten in Terneuzen. ( Als ik het goed heb?):biggrin:
Ik heb morgen ook een uitje van het werk. Half 2 worden we met bussen opgehaald bij het werk, maar weet nog steeds niet wat we gaan doen en waar we heen gaan. Verrassing dus! ![]()
Fijne avond iedereen ![]()
Goede avond allemaal!!!
Drukke dag gehad vandaag. Na het werk naar de pedicure en vanmiddag een uurtje of 3 bij de accountant gezeten. Hoort erbij maar wordt een beetje tureluurs van al die cijfers, is niet bepaald mijn kostje. Maar kunnen er weer een jaar tegen.
En nu…tijd om te banken.
@Besmile
Zal volgende week eens even het reisbureau opzoeken dan :teeth: !!
@Roanna
Veel plezier morgen!!!
**@ Marion2: Bedankt. Zal vast wel lukken.
**
**Jij ook een rustig avondje op de bank gewenst nu… na al je gedane werk. Je hebt het verdiend!
**
Groetjes.
ik denk dat andere TO hun zomergidsen ook in de loop van volgende week gaan uitbrengen naar de RB.
Het is weer leuk om bekende plaatjes te zien etc etc.
Hallo, *
Hier ben ik ook weer. Het weekend is al begonnen voor mij, lekker hoor, een dagje vrij. Heb het de afgelopen week dus wel stinkend druk gehad, moet altijd wel vooruit werken als ik op vrijdag vrij wil. Maar goed, het is dus gelukt.
Morgen een gezellige dag maken met crazymar, en dan zaterdagavond met onze mannen erbij naar een optreden van Flip de Switch.
En zaterdagmiddag ook nog even werken!
Zondag nog geen plannen, zie wel.
O ja, SB Nieuws: de stand is nu: 20 kilo eraf, jaja!!!*
**
Ik ga niet iedereen persoonlijk noemen nu, maar ik heb wel gelezen dat er een hoop narigheid is op het ogenblik onder onze forumleden. Ik wens iedereen die er mee te maken heeft heel veel sterkte, kracht en wijsheid toe.
*En hopelijk komt alles weer goed. En iedereen die iets leuks gaat doen, heel veel plezier. *
Kerstbomentijd, lichtjes…
Ik hou er niet zo heel erg van, maar toch heeft het wel wat, deze tijd.
Je wordt er wel een beetje ,uh, kweenie hoe ik het moet zeggen, decembergevoelig van ofzo. Maar…als het achter de rug is gaan we weer de goede kant op, gelukkig, langere dagen en meer licht, en dan…voorjaar en vakantieplannen maken, joepie!!
Doei allemaal, tot gauw!!
@ miere: knap hoor om al 20 kilo kwijt te zijn
Jeetje Miere011. Wat knap van je :beef: Echt wel zeg en dat voor iemand die ook nog de hele dag bovenop al dat lekkers zit. (catering)
![]()
Geweldig en nu ook zien vol te houden he! Mijn manneke moet sinds kort insuline spuiten en zij gaat daar ook een boekje voor maken, had ik ergens gelezen. Nou, die gaan wij dus wel ff aanschaffen.
Groetjes.![]()
Jeetje Miere wat een knappe prestatie. Proficiat!!!
MAR!!! Goed hoor, ben trots op je(hihihi) Rustig weekendje gewenst!!
Mijn hulp in huis komt vandaag, dus ik ga ff een paar handgrepen doen. Er is hier een bom qua dozen ontploft(hebben eea gekocht, wil wel dat zij overal bijkan) dus ff ruimen. Hubbie komt zo thuis uit de nacht, gaan we samen ffies de klus klaren.
En dan
WEEKEND!!!
Bijna hihihi
Tot vanavond ofzo
Klus geklaard, ben netjes gewassen, haartjes gekamt, gezicht in gevechtskleuren…ik ben klaar voor de laatste dag van deze week…geloof echt dat ik aan weekend toe ben(had ik nooit, maar nu met die 5 dagen…)
Goedemorgen iedereen!!!
Laatste dag van de week voor velen. Altijd weer lekker om aan het weekend te denken en plannen te maken.
Er zullen vast veel mensen hun huis in Kerstsfeer brengen dit weekend.
Hoe rot je je ook voelt, bij mij werkt dit sfeertje in huis toch wel positief.
Voor degenen die morgen ook nog moeten werken, werkze!!! Ik werk op zaterdag altijd van 10.00-16.00 uur. Dan begint voor mij het weekend ook pas echt.
Vanavond wordt het nog even spannend als we, mijn dochter, m’n ex en ik, met de schoonouders van m’n dochter gaan praten. Zie er wel een beetje tegen op. Die man ontkent natuurlijk tegen z’n familie. Hoewel de ex van m’n dochter het wel gelooft.
Hoop voor m’n dochter dat ze er ooit overheen komt.
@Mierre gefeliciteerd 20 kg eraf,toppprestatie hoor!
@Beppie,je ziet er helemaal te gek uit!!!
Ik ben er nog altijd niet aan begonnen pffffff kan de moed even niet opbrengen dan maar na de feestdagen.
Iedereen een fijne sag en dat het maar snel weekend is.
@Fransijn sterkte meid vanavond,is welknap van jullie dat jullie gaan praten,het zal zwaar worden maar misschien dat het je dochter ook helpt met de verwerking.
Sterkte!!!
Goede morgen allemaal!
Vandaag mijn halve dag kantoor en dan WEEKEND.
@Beps
Is hier ook het geval met die dozen. Maar het papier komt hier met bakken tegelijk binnen dus ze zijn ook weer een keer gevuld.
@Fransijn
Heel veel sterkte vanavond. Vind het zo knap dat jullie de confrontatie aan gaan.
@Jill
SB komt voor jou ook wel als je weer wat lekkerder in je vel zit. En dan vliegen de kilo’s eraf, dat kan niet anders.
@Besmile, O*D komt pas eind december met de Turkije gids… Verder hebben wij ook niks binnen!!! Ohhhh ik kan niet wachten tot die gids… ![]()
Sorry meiden moet weer aan het werk… Problemen problemen problemen!! Ik probeer vandaag nog wel langs te komen!!
Morgen naar Antwerpen… ![]()
X