Sev dat is idd een baaldag… Gelukkig dat andere mensen rustig blijven en je gerust kunnen stellen. De spiegels van de auto moeten je wel hebben zeg…
Ga maar lekker relaxen vandaag. Een vervelende start van de dag zorgt er voor dat je de hele dag uit het ritme bent.
@Filiz: heb je een leuke vrije dag gehad?
@Marion: wat een vreselijk nieuws. En wat erg zeg dat de GGZ zo gefaald heeft.
@Crazymar: fijn dat je voor maandag nog een paar leuke dingen in het vooruitzicht hebt. Alvast veel sterkte gewenst!!
@Cyn: voor jou ook al geen leuke dag. Wat erg voor die vriend.
@Sev: wat een pech heb je ook meid! Gelukkig viel het achteraf helemaal mee maar ik kan me je reactie zo goed voorstellen!
@Linda: he bah ook jij al geen goede berichten…Veel sterkte met alle klussen voor je opleiding, hopenlijk valt het nog een beetje mee.
Nou de eerste kerstspullen zijn binnen. Bij het Kr*idvat was een leuke aanbieding: alle kerstspullen 2=1 Heb een set kerstballen in paars/roze/zwart met glitters gekocht en alvast wat kerstkaarten. Laat de kerst maar komen!!
X
@Fransijn
Hoop zo dat je eruit gepikt wordt voor ‘All you need is love’ want na alle tegenslagen van de laatste maanden wordt het tijd dat jou droom uit komt.
@Cyn
Ook voor jou dus weer slecht nieuws. Zijn echt de donkere dagen voor kerst heb ik het idee.
@Sev
Wat een rot begin van de dag. Gelukkig reageerde je vader heel rustig, zo zie je maar weer hoe verrassend de mannen kunnen zijn :slywink:
@Lindalight
Heb medelijden met je als ik lees wat je nog allemaal moet doen!!
He allemaal…
Ik ben nogal game-verslaafd(zoals sommige weten) en deze week komt de Nino met een nieuwe consol dus, de WII!!! En wat denk je, ik heb die vast in voorbestelling gezet bij B S**…en die is dus vandaag al bezorgt…LALALALALALALA hij komt pas vrijdag in de winkels dus…
Ik heb hier nu 1 puber met 1 vriendin, die met de swing-joystick staan te base-ball slaan hihihihi
Ikke dus ffies de tijd om jullie bij te kletsen…
@Fransijn: Nu zitten jullie in het gesprek…ik denk aan jullie!!
@iedereen met tegenslagen: Ik denk aan jullie(Zoveel ellende ik ga het niet herhalen!!)
Ik had een redelijke dag, dus geen geklaag(DE WII. DE WII DE WII!!!)
Nou tot morgen dan maar
@Beps
Veel plezier met de nieuwe Ndo.
De kleine heeft gisteren een nieuwe P****n gekregen, zijn andere was kapot. Moeder heeft dus nu ook de computer weer even voor zichzelf :king:
Ja lekker he, ikke nu dus ook ffies…ze hebben ontdekt hoe het werkt!!
Gewoon ffies tijd voor mij, en dan het weekend…WII voor mij hahahahahah
@beppie: alvast veel plezier in het weekend!
jeetje…'t lijkt alsof er alleen nog maar leed op de wereld is!!
maar niet vergeten>> achter de wolken schijnt de zon!!
slaap lkkr lieverds…xx
@filiz: jij ook, slaap lekker
@Cyn,wat eenpech met die spiegels gelukkig dat je vader een beetje handig is.
@Beppie heel veel spelplezier!!!
@Lindalight,jij mag dubbel zo trots zijn op dat wat je bereikt,het is niet gemakkelijk om het allemaal bij te benen met die dyslexie,toppie hoor!!!
Pfffff weet het even niet meer,iedereen veel sterkte met alles,en veel winkelplezier voor iedereen die nog kerstinkopen gaan doen.
Jill: Die spiegels was Sev hihi…maar toch wel gelukkig dat het allemaal meevalt!
@Linda: Ik ben een btje allergies voor de opmerking “mn dyslexie…” Weet dat jullie problemen hebben ermee, maar juist iemand als jij laat dus zien dat je er geen tot weinig last van hoeft te hebben, en verder leren kan!!! TOPPIE!!!
Velen brullen: "Kan ik niet ik heb…"BRRRR! Sterkte meis!!
Ikke was toch netjes om 11 uur naar bed, lekker geslapen, hubbie weer thuis uit de nacht, en puber naar zijn werk…klaar voor de donderdag(BIJNA WEEKEND!!!)
Tot straks of vanavond(al ga ik weer aan Zelda natuurlijk!)
Hee lieve mensen,
dia: heerlijk kerstspulletjes kopen, mooie kleuren die kerstbollen en bij die winkel waar je ze gekocht hebt zijn leuke dingen te koop.
Marion: lief dat je meeleeft, af en toe kijk ik beetje ertegenop maar nu zo half 8 smorgens zie ik het weer helemaal zitten. Ik kan tot zes uur vanavond leren en volgens mij kan ik een heleboel in die uurtjes bereiken dus ga zo direct aan de slag. We moeten positief blijven!!! :biggrin:
Beps: dat wordt veel spelplezier van het weekend!!! haha ik kan ook urenlang spelletjes spelen als ik wil :lol:. Ik kan me goed voorstellen dat je een allergie hebt voor het woord dyslexie. Ik probeer dat woord ook zoveel mogelijk te mijden. Het lijkt wel een trend. Ik ben van mijn eigen een doorzetter. Qua taalgebruik heb ik ook eigenlijk helemaal geen problemen, maar ik ondervind problemen op andere vlakken zoals tijdsbesef en heeeeel langzaam kunnen lezen. Volgens mij weten op mijn opleiding alleen mijn mentor en een paar goede vrienden het. Maar op zulke momenten als nu (als ik binnen een maand 12 boeken moet lezen en ook nog de mooie tijden met kerst aanbreken) kan ik het niet ontkennen, hoe graag ik het ook zou willen.
Het klopt helemaal wat je zegt. Ik wil laten zien dat ik het kan ondanks dat en ik ben geen opgever, dan maar wat meer studeren dan de rest. Ik heb over een half jaar wel mijn papiertje in mijn handen!!
Jill: Bedankt voor je lieve reactie
Zo ik ga weer studeren, heel dagje voor me dus dat gaat lukken. ![]()
Iedereen een fijne dag en ik laat snel weer wat van me horen vandaag.
@Lindalight: Dat zijn de doorzetters,…echt!! Ik hoor het zeker als je je papiertje hebt… De puber heeft het ook, en hem is geleerd: Laat maar kan je niet!! Ik ben van de lichting: Je kan het niet als je het geprobeert hebt en het is niet gelukt! Dat begint nu bij hem over te komen. Hij baalt ook dat hij die kracht niet achter hem gehad heeft tijdens de middelbare school… Ik heb hem pas de laatste 2 jaar gestimuleerd, en mss had dat eerder meer effect gehad…
Nou goed, genoeg gemijmerd. Ik moet werken, mn wekker is al afgelopen(zet ik altijd zodat ik niet de tijd vergeet(!) en telaat ben!!
Tot laterzzz
Goedemorgen!!!
@Beppie wat stom,en dat terwijl ik toch echt aan Sev dacht bij het bericht tikken ,dus Cyn sorry he.
@Lindalight,Beppie heeft gelijk ik ken ook enkele mensen met dyslexie en dat zijn echte doorzetters en hebben al heel wat bereikt.
Vandaar dat ik ook weet wat een moiete het studeren hen destijds heeft gekost,gelukkig zijn er voor de kinderen met dyslexie tegenwoordig veel hulpmiddelen en begeleiding.
Goedemorgen allemaal,
Zit hier als een verzopen kat achter de computer. Is het overal zulk noodweer?
Heb even terug gelezen en ik constateer veel tegenstellingen. Hele verdrietige zoals bij Marion, die geconfronteerd werd met zelfmoord en Cyn, waarbij iemand aan kanker overleed. Ik hoop dat jullie de naaste familie kunnen steunen.
Anderen zijn in de weer met kerstspullen kopen. Altijd weer een heerlijke bezigheid.
Wat betreft dyslexie. Ik heb er veel mee te maken in het onderwijs, omdat ik juf ben. Maar ook als moeder heb ok er mee te maken gehad. Onze dochter heeft dyslexie en dyscalculie (rekenblindheid). Ze heeft een prachtige baan in een verpleeghuis nu. De kracht is om in jezelf te geloven. En tegen ouders zeg ik altijd “geloof in je kind”. Al is het soms lastig, ieder mens kan z’n bestemming vinden en bereiken, al is het een kwestie van volharden en doorzetten.
Allemaal een fijne dag gewenst.
Goedemorgen allen.
Even onder de kofie een berichtje van de Veluwe.
**Inderdaad wat een narigheden om ons heen.:frown: Ik zal het hier ook maar niet meer bij zetten, wat ik ook allmaal deze week weer heb gehoord zo in mijn omgeving. Word je echt niet vrolijk van. Maarja dat is het leven zeggen ze toch? :o **
Maar toch ook nog wel even een ff leuk bericht. Vorige week had ik die pubervader (21) een nacht te logeren gehad i.v.m. zijn werk hier en die is gister voor de 2e keer vader geworden van, hou je vast, een zoon van 9 pond en 55 cm. Ze hebben 'm al opgegeven voor het basketball. :unibrow: Nu hebben ze een meisje en een jongen.
Schattig he?
Fijne dag allemaal. Whatever you do!
Groetjes
Pfff wat een weer vandaag! Wel weer lekker knus om nu binnen te zijn. Vandaag een dag helemaal voor mezelf. Vriend is naar een autoshow in Duitsland. En nog ff en dan lekker naar Brussel, verheug me er al zo op! Lekker weer ff weg met z’n tweetjes en alleen maar leuke dingen doen!!!
Iedereen een fijne dag en tot later!!
Goeie middag allemaal !
Wat een rotweer zeg ! Maar ik ben terug van stage en ik zit veilig binnen nu
en ik verzet geen stap meer !
Heb héél snel bijgelezen maar ben het alweer vergeten …
Tot een beetje later deze middag !
Het is hier NOOD weer. Net een klap, het leek wel een ton met carbiet!!!
Nou goed, weer een dag om, nog 1 en dan
WEEKEND!!!
Zo op mijn stage bedrijf heb ik mijn Turkije zomergids gekregen. Yoepieeeeeeeeeeeeee.