Zo m’n klaslokaal is weer sint en pietenvrij, alles weer weggeborgen voor een jaar. Alle werkjes zijn met de kids mee naar huis.
Morgen mogen ze tot de pauze spelen met het meegebrachte speelgoed en dan gaan we over tot de orde van de dag.
Vrijdag komen de kerstbomen de klas in en gaan we ons daar weer op richten. Gek de laatste paar weken van het jaar alweer.
Nu ga ik naar huis om gezellig te koken met m’n kids.
Iedereen een fijne avond toegewenst, met of zonder pakjesavond.
Iedereen fijne pakjesavond, ik ga straks nr mijn ouders ivm verjaardag vader en pakjesavond
aanvulling n.a.v mijn bericht van gister ivm oma: gisteren zeiden ze weer het duurt niet lang meer, vandaag had ze weer redelijke goede dag voor haar situatie, snap t soms echt niet meer, hoelang nu nog wel
Linda: Gefeliciteerd dan nog met de verjaardag van je vader en een fijne avond ook toegewenst. Een beetje dubbel zo hè? Oma ernstig ziek en je vader jarig. Maarja, zo is het leven, zullen we maar zeggen.
Maak er in ieder geval maar een gezellige avond van met je familie.
bij mijn stage bedrijf is de sint ook gekomen. Ik kan geen snoep meer zien. En eerlijk gezegd kan ik de hotelsnamen voor de turkse riviera 2007 vandaag ook niet meer zien. hihihi
Geen verhaaltje van Bloem, niets echt nieuws, dus koffie, douchen en te werk!!
Ook bij mij vandaan niets nieuws, Sint is vanacht naar Spanje vertrokken(ik heb niet veel met Spanje, dus mocht niet mee:hihi:) en dus gaan we op naar
:idea: :idea: :idea: :idea:
KERSTMIS!!!
:idea: :idea: :idea: :idea:
Mijn tijd van het jaar dus!! Heerlijk, om veel redenen, maar zeker ook door de betekenis van dit feest(:king: en nee, voor mij niet het eten, wel het samenzijn met vrienden en event familie!)
Ik hoop dat degenen die pakjes avond gevierd hebben een leuke avond hebben gehad.
Wij hebben gezellig gegeten met elkaar. Op zo’n avond heb ik van binnen wel veel pijn omdat ik dan extra heimwee heb.
M’n dochter vertelde dat ze mij heeft opgegeven bij “All you need is love”.
Het zou een droom zijn al dit mocht uitkomen.
Vrijdagavond gaan we praten met de ex-schoonouders van m’n dochter. Blijkbaar is het hele incident ook de moeder ter ore gekomen.
Ga nu snel de laatste dingen voor m’n groep voorbereiden.
Allemaal een fijne sinterklaas gehad?? Ik denk dat ik niet zo lief ben geweest… heb gisteren helemaal niks gehad… Maarrrr… vanmorgen zat er toch nog een klein kadootje in mijn schoen… Een luchtje van lacoste!!! Lief he!!
Verder heb ik niet bijgelezen… Zit nu even alleen op mijn werk… Dus ben ff druk… Vanavond uit eten met mijn werk… Lekker!!!
Iedereen een leuke Sinterklaasavond gehad? Heb er zelf weinig van meegekregen. Zouden naar m’n ouders gaan maar had na m’n werk zo’n hoofdpijn, wat uiteindelijk migraine werd zodat ik de hele avond op de bank heb gelegen :disgust:
Nu idd op weg naar kerstmis, heb er ook zin in! Vanmiddag met mams op zoek naar kerstboom en versieringen, gezellig!!
Ook ik had niets in de schoen, maarja ik verwen me eigen het hele jaar al. :unibrow:
Leuk Dia om kerstspulletjes te gaan uitzoeken. Ze hebben nu toch zulke leuke spullen. Zelf heb ik vorige week zo’n grote vaas met een bos takken met lampjes gekocht en dat staat toch zo gezellig. Ga van middag ook nog ff kijken voor het een en ander.
Heb ook gister de tickets binnen gekregen. 12 uur vertrek en 16.25 uur terug, dus mooie tijden, vind ik zelf.
Werkse allen en alle anderen ook een hele fijne dag gewenst. Ik ga ook zo weer werken.
@Roanna: ja er zijn echt heel veel leuke, sfeermakende spullen in de winkels. Wordt er helemaal hebberig van. Zag laatst van die leuke roze piramides met lampjes erin, denk dat ik die in ieder geval meeneem. En dan nog op zoek naar leuke kerstkaarten!
Dat zijn zeker mooie tijden! Wat een heerlijk vooruitzicht om nu nog lekker naar de zon te gaan. Hoe is het weer daar nu?
@linda…ook namens mij nog proficiat met de verjaardag van je vader…idd een beetje dubbel, maar de leuke momenten mag je natuurlijk ook niet vergeten!!
@beppie…ja file…tis zo rot…ik vermijd m altijd door 's morgens alle boeren doprjes door te scheuren, om met een omweg toch op tijd op stage te komen hehe
@cyn…das zeker de moeite waard om daarvoor je schoen te zetten leuk joh!!
@dia…fijne middag met mams!! laat je ons weten wat het geworden is?
@roanna…werkze
ik heb vandaag vrij:D maar tegenwoordig kan ik niet langer dan 10 uur in bed blijven:wasted: …raar eerst was 1 uur niks op een vrije dag.
naja…heb oma geholpen met poetsen…nu nog ff naar de winkel en ondertussen is askim online…kom de dag wel door dus
Hey allemaal!!!
Ben ik heel even, later dan gewoonlijk want heb lekker uit mogen slapen vandaag van hub omdat de kleine vrij was van school. Hebben gisteren een superavond gehad en zijn allemaal schandalig verwend. Omdat het de laatste ‘echte’ sinterklaas was voor de kleine wilden we het deze keer alleen met ons drietjes vieren. Alle andere jaren waren er of mijn schoonnouders of de knecht met zijn vriendin bij. Ook wel gezellig natuurlijk maar je bent dan toch ook veel bezig met het bezoek terwijl je eigenlijk alleen maar met de kleine bezig wil zijn. Het is tenslotte zijn avond. Een hele fijne afsluiting dus van een mooie tijd.
Helaas ook een heel vreselijk bericht vanmorgen. Een vriend van mijn zwager heeft gisteren een eind aan zijn leven gemaakt. Het houdt niet op met dit soort berichten. En wat het allemaal nog erger maakt allemaal is dat ook deze man tevergeefs hulp heeft gezocht bij de GGZ. Is al het 3e verhaal dat ik hoor in 2 weken tijd. Je blijft je dan altijd afvragen of hij nog zou leven als er op tijd hulp was geboden.
Goeiemiddag,
Marion2, wat een vreselijk bericht zeg over die vriend van je zwager! Ik wordt altijd erg triest van dit soort berichten. Dat iemand zover komt dat hij/zij die beslissing neemt om uit t leven te stappen?! Voor een gezond iemand onvoorstelbaar. En ook nog eens een drama voor de nabestaanden. Wens je zwager maar veel sterkte.
Sint zit er weer op, nu op naar de Kerst! Ben nog niet echt in de sfeer, maar dat komt nog wel. Eerst komende maandag onder t mes in t ziekenhuis. Zie er tegenop, maar t komt vast allemaal wel goed.
Voordat t zover is nog wel een paar leuek dingen te doen. Vrijdag een gezellig daggie met Mar. We gaan naar Terneuzen op bezoek bij turkse vrienden van haar. Leuk!! en zaterdagavond naar een concert van een coverband van de Rolling Stones. Ben ik een grote fan van, dus we gaan even lekker los.
Iedereen alvast een prettige voortzetting van de week, op naar t weekend!
@Mar
Word ook altijd triest bij de gedachte hoe wanhopig iemand wel niet moet zijn om tot zoiets over te gaan. De strijd die eraan vooraf gaat, hulp zoekt en tegen de muur op loopt. Vooral als diegene ook nog eens een kind achterlaat. In mijn ogen HET belangrijkste om voor te blijven knokken, maar wat als je daar de puf niet meer voor hebt en geen andere uitweg meer ziet?
Mijn gedachten gaan dus vandaag vooral naar de zoon en ouders van deze man (hij was al jaren gescheiden van zijn vrouw). Als wij al met zo’n rotgevoel achterblijven hoe moeten zij zich dan wel niet voelen?
Jij ook sterkte in het ziekenhuis maandag (voordat ik het vergeet)!!
Ik hou het even kort vandaag, heb een enorme baaldag gehad !
Hier komt ie:
Ik rij vanmorgen naar school, staat er een auto half op de weg geparkeerd, ik moet erlangs, ik rij héél traag maar er kwamen tegenliggers. Ik probeer zo dicht mogelijk te rijden, helaas iets té dicht, ik zat met mijn spiegel tegen die spiegel van die andere auto. Heb een lichte tik gehoord… Aan die andere auto was er niets, maar mijn spiegel (rechts) ging er helemaal uit, de draden van de spiegelregeling voor binnenin gingen er nog aan. Nou, ik helemaal beginnen huilen en was zo in paniek ! Heb me dan geparkeerd op een parking van een winkel en naar huis gebeld, dacht dat mn pa me zou vermoorden ! (ze hadden onze linkerspiegel er vorige week nog maar afgereden en moet morgen binnen voor een nieuwe) dus ja, dacht yeah right, nu is de andere er ook van ! Ik stond te shaken van angst en had zooo verschoten. Mams zei dat ik maar naar huis moest komen en toen ik thuis kwam, had ze mn pa al aan de telefoon. Ik al huilen ook aan de telefoon gekomen en zeggen dat ik het zou betalen. Maar mn pa bleef zoooo rustig en zei gewoon dat ik maar eventjes naar zijn werk moest rijden en hij zou kijken hoe erg het zou zijn. Daar aangekomen heeft hij de spiegel weer in het kader kunnen plaatsen en er blijkt nu helemaal NIETS aan te zijn (Gelukkig !) Maar ik was zo geschrokken en was zoooo in paniek, dat ik gewoon niets meer waard was vandaag ! Maar gelukkig is alles goed gekomen en nooit gedacht dat mn pa is zo een situatie zo rustig kon zijn en mij kon geruststellen, heb echt zijn andere kant leren kennen nu !
Sorry, het is toch lang geworden. Ik kom wss vandaag niet echt meer op WW, heb het echt gehad nu…
hee ff snel een berichtje van mij!!
Wat een nare berichten allemaal…
Ik hoorde vanmorgen ook dat een jongen van een straat verder overleden is aan letsel van een auto ongeluk :tear: Kon deze jongen niet zo goed maar je merkt wel dat het heel veel inpact heeft op een dorp als het maar klein is. Iedereen spreekt er over.
Voor veel mensen is de komende tijd heel mooi, gezellig. Helaas zijn er echter vele mensen die deze tijd vreselijk vinden en het niet meer zien zitten.
Linda: gelukkig dat jou oma een betere dag had, heel dubbel dat je vader jarig is maar dat mag zeker niet vergeten worden, gefeliciteerd!
De docent heeft de 2e fase van ons project niet goed gekeurd :crybaby:
Het project is prima, alleen de centrale vraagstelling moet concreter.
Dus weer extra werk en ik heb het al zo druk.
Voor januari moet ik 12 boeken aan literatuur gelezen hebben en hierbij merk ik heel goed dat mijn dyslexie de kop op steekt. Ik voel me net een slak zo langzaam kom ik vooruit in die boeken.
Daarnaast moet ik nog een betoog schrijven over de nieuwe Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO) Erg stressig.
Ik ga snel verder en jullie horen snel van me
Iedereen fijne dag met kerstinkopen enz en tot snel