Turkish Teatime deel 14!!!

@Jill: kan wel zijn, maar de dokter zegt dat ik enorme luie darmen heb :wink: Snappie ? Nochtans neem ik iedere avond een soort poedertje speciaal voor dat, maar mss door stress en zo en wat weinig beweging dat het allemaal wat vertraging heeft :smiley: Nou ja, sorry, hoop dat je niet aan het eten bent :smiley:

Oke mag ik even schreeuwen hier???
WWWWWWHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Ik heb mijn voorjaarsvakantie gekregen!!!
Dus jullie weten dat wat betekend, ik ga op vakantie naar TURKIJE!!!
Zo dat moest ik eventjes kwijt.

Nu enkel de zomervakantie afwachten.
Iedereen een fijne avond!!!

Groet Jac

WOEHOEUUUUUUUUUUUUUW Jac ! Proficiat !!!
Nou, mams heeft met paps gepraat en wij gaan OOK !!!

ik willlllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll ook op vakantie, maar dat niet oz gemakkelijk:(

O Leuk sev lekker vooruit zich weer he, vind je niet???

Ik ga nu de vriendin bellen die mee gaat en dan boeken!

GRoetjes

zo ik heb er alweer 4 weken stage opzitten. In de tram zat een jongen en de dingen die hij deed. Leek precies op wat mijn ex deed. Zuccht Maar ja mijn ex woont andere kant van Europa.

ik kan merken dat heel veel mensen zitten te wachten op de zomergidsen. We krijgen elke dag van telefoons binnen van reisburos, wanneer komen jullie gids uit. HiihiMisschien deze week of in de loop van volgende week.!!!( zo staat het op de planning).

Hihih heb de uitzending van edwin evers nog live meegemaakt. Wat zijn er veel mensen op om die tijd.pfff

Nou Besmile, ik ben ook reuze benieuwd naar de gidsen en vooal de prijzen. :lol:

Lekker straks weer uitpluizen waar en wanneer enzo. Heerlijk! :slywink:

hey lieverds…even een berichtje van mij voordat ik ga slapen.

hmm…heb bij gelezen…eens kijken wat ik nog weet;)

@dia…wat fijn dat je zo een leuk weekend hebt gehad:D 2x uiteten is altijd leuk natuurlijk.! bah de tansarts…ik heb het niet zo op die man…maar gelukkig dat alles in orde was

@cyn…gelukkig dat het beter gaat met de broer van yas…!! hij is alweer thuis, dus das mooi!!

@sev…:Dmooi dat je een goed gevoel hebt over het examen…dan heb je het meestal ook goed gemaakt!! veel beterschap met het spijvertering probleem

@beppie…en iets gevonden voor de puber?

@jac…dat vind ik zeker een rede om te schreeuwen!! je gaat gewoon lkkr!! super:D

@jill…een dikke knuffel terug!!

@iedereen die ik vergeet…sorry, vind jullie net zo belangrijk, maar weet het gewoon ff niet!

trouwens leuk nieuws gehad…:smiley: mn turkse vriendin uit duitsland…waar ik van de zomer ben geweest komt me in januari bezoeken:D:D

nou slaap lkkr allemaal…dikke kus

zekers en de plaatjes ook. zucht.

@lindalight en de rest: net vader gesproken, hij is vandaag al diverse keren bij mijn oma op bezoek geweest, gaat hel slecht, doet de ogen niet meer open, eet en drinkt niet meer, heeft koorst, enz, zal niet meer lang meer duren. Hoop alleen dat t vannacht of morgen niet gebeurd, want dan is mijn vader jarig, maar als t zo is dan is t zo.

Oh Linda. Heel veel sterkte dan en ja als het moet, maakt het ook niet uit een dag er voor of erna. Je blijft er tegen die tijd toch altijd aan herinnenerd.

Sterkte hoor!

@Linda,heel veel sterkte meid,als je oma zo slecht is en er geen hoop meer is dat ze beter wordt dan hoop ik voor jullie dat het geen weken meer duurt.
Begrijp me niet verkeerd maar voor jullie is het heel zwaar om zo dag en nacht met de spanning te zitten.
Ik wens jou en je familie heel veel sterkte!!!

knuffel xxxx

Goedenmorgen…

@Sev: Sterkte met alles…rust lekker uit en ik denk aan je hoor(al wacht ik met spanning op het moment dat ik je weer lekker plagen kan :lol: )

@Linda: De dag is niet erg, het lijden is voor je vader erger aan te zien(ervaring…mn schoonmoeder is op onze trouwdag overleden…) Dat zij geen pijn en strijd meer heeft is voor de kinderen belangrijker… Sterkte en kracht voor de komende tijd…

@Filiz: Hij heeft op 3 woningen gereageerd, meer mag niet…maar we hebben geen illusies…We hopen binnen 1/2 jaar(maar wss komt 1 jaar eerst!) hem op zichzelf te hebben…alles eerder is mooi meegenomen!! Dus we wachten weer af…als hij zo blijft als nu is het goed te doen…

Ik heb lekker een avondje bijgeslapen…om 21 uur naar bed tot 6 uur vanmorgen…zalig…hoop dat het geholpen heeft
Zo naar m’n werk dus tot straks/vanavond maar weer…

Geen tijd om bij te lezen, maar allemaal een leuke 5 december gewenst.

@Beppie: moehahahaha kom online en dan kan ik je vandaag de hele dag plagen !!! :lol:

@Linda: sterkte met je grootmoeder, moet nu wel erg zwaar zijn voor jullie…

@Sev: Ben op mn werk, kan ik eigenlijk niet langskomen(ben nu btje illegaal bezig hihi)

Een goede morgen allemaal!
Zijn jullie allemaal ook zo nieuwsgierig wat Sinterklaas voor jullie in petto heeft vanavond :slywink: ?

@Roanna
Een hele geruststelling dat de uitslag goed was!!!

@Beps
Is meestal zo met de kids, groot of klein, op een ander gedragen ze zich (gelukkig) voorbeeldig.

@Fransijn
Hoop dat jullie vanavond ondanks alles toch een gezellige avond hebben samen.

@Sev
Gelukkig dat het examen goed is gegaan. En met de vakantie in het vooruitzicht gaat het zeker en vast goed komen (kan ook al een beetje Belgisch :stuck_out_tongue: )

@Besmile
Kan ook bijna niet wachten…alvast lekker wegdromen bij de nieuwe gidsen.

@Filiz
Wat gezellig dat je vriendin je op komt zoeken. Wat afleiding … en kan je extra trainen op je turks voordat je in februari naar Askim gaat.

@Linda
Meissie wat erg dat het zo snel bergafwaarts gaat. Heel veel sterkte voor jou en je familie.

@Jac
Geluksvogel, het aftellen kan beginnen voor je. Het lijstje wordt al weer wat langer.

Linda, ik wil jullie vooral heel veel sterkte wensen, want te weten dat iemand gaat sterven waar je zoveel van houdt is afschuwelijk. Ik denk aan jullie allemaal. Zoek vooral veel steun bij elkaar.

Wij hebben net de bedankkaartjes van m’n schoonmoeder de deur uit en ja je mist z’n mens oh zo erg.

goede middag…

@linda…wat verschrikkelijk…!! wens jou en je familie heel veel sterkte toe!!

@beppie…ohh nou das toch iets;) ik duim mee dat ie binnen een half jaar iets heeft

@marion…zeker nieuwsgierig!! maar zal tot zaterdag moeten wachten met het krijgen van mijn cadeautjes;) dan doen we pas suprice.

iedereen een fijne dag…kuss