Alle anderen: Succes deze week…we gaan er allemaal weer voor
Morgen de Sint(voor hen die het nog niet geviert hebben, en dat nog wel gaan doen) en dan op naar de kerst…kaarsjes…bomen…slingers/ballen en DE PIEK!!! Ach heerlijk vind ik die tijd dus…
Een nieuwe week met nieuwe kansen, ik ga er weer een nemen!!(koffie dan hihihihi)
Tot vanaaf!
Van 't weekend weinig tijd gehad om hier langs te komen :paranoid: Het etentje gister was erg gezellig en lekker, super zo’n avond alle aandacht voor elkaar!
Nu zometeen naar de tandarts :frown:
Ik wil iedereen even een hele goede week toewensen met of zonder Sinterklaas. Geniet van de mooie momenten in het leven.
Wij hebben besloten om het niet te vieren, want ons hoofd staat niet naar grappen en gedichten. We gaan wel lekker eten met elkaar en de presentjes laten we gewoon even wachten.
Op school is het morgen natuurlijk feest en ik zal m’n uiterste best doen om er met de kindjes van te genieten.
De adventskaarsen staan al klaar op de kringtafel en daar zal de eerste van aangestoken worden vandaag. Op weg naar Kerst.
Ik wens iedereen die deze week moeilijke en spannende dingen heeft veel sterkte hoor.
Fransijn: het is te begrijpen dat jullie hoofd er niet naar staat. Veel sterkte!!
Linda: hoe gaat het nu??
Dia: klinkt als een gezellige avond… Heb je de dvd box al besteld?
Beps: Is maar goed dat jullie er zijn voor de puber. Wat een vervelende situatie.
Toos: Succes met inpakken voor de verhuizing.
Cyn: fijn dat de operatie goed is gegaan.
Filiz: Dat bierspel is best grappig he. Doen wij ook wel eens.
Iedereen een hele fijne dag en vind super dat jullie allemaal zo lief zijn, ondanks dat ik er een tijd niet ben geweest
Zo druk weekendje gehad. Vrijdagmorgen en Zaterdag gewerkt.
Mijn vriend moest overnacten vrijdag dus die heb ik zaterdag pas gezien :crybaby:
Bah bah elkaar moeten missen en afscheid nemen blijft moeilijk ook al wonen wij maar 13 km bij elkaar vandaan en zien wij elkaar een paar keer per week. Als ik verhalen hoor van sommige van jullie die haar vriend maaaaanden moet missen heb ik onwijs veel respect.
Mijn vriend was heel moe want hij had niet veel geslapen. We zijn heel ff naar het cafe geweest waar wij vaak komen. Was wel gezellig.
Mijn schoonzus heeft vrijdag een groentenwinkel geopend en gelukkig heeft ze 2 hele goede verkoopdagen gehad. Ik hoop voor haar dat het goed blijft lopen.
Zaterdag lekker op tijd naar huis om nog tijd voor onszelf te hebben :biggrin:
Zondag koopzondag bahbah wat was het vies weer. We moesten nog laatste cadeautjes halen voor de sint. Wij vieren het pas komend weekend.
's avonds hebben we dansles (stijldansen) gehad en was erg gezellig.
29 december zijn mijn vriend en ik 5 jaar samen. Ik wil iets speciaals voor hem doen, iemand ideeën??? Ook voor een romantisch cadeau???
Goede morgen allemaal!!
Gisteren alleen snel bij gelezen, 's middags sinterklaas gevierd bij mijn ouders en eenmaal thuis viel ik als een blok in slaap op de bank. Vorige week slecht geslapen en dat zal er toen wel uit gekomen zijn. Maar goed een nieuwe week dus weer een nieuw begin met hopelijk alleen maar goeds voor iedereen.
Had zaterdagavond een verjaardag en was gisteren half dood… Nu dus pas weer tijd om te komen!!!
Met zwagertje gaat eigenlijk alles wel goed, hij heeft wel pijn, maar voelt zich wel goed… Hij is zelfs alweer thuis…
Verder eigenlijk niet zoveel nieuws… Saai he!!!
Straks weer werken, en morgen naar school… Woensdag werken en daarna uit eten… Donderdag werken, Vrijdag werken, en dan zaterdag+zondag naar ANTWERPEN!! Lekker ff shoppen!
Gisteren een hele discussie gehad met mijn moeder… Ze wil wel op vakantie maar waarschijnlijk niet naar Bodrum/Gümbet… :crybaby: :retard: SORRY??? Dus ik heb haar nu gezegd dat ik dan dus niet meega, en dan wel alleen ga… Maar ik denk wel dat ik haar om heb… Ze wilde namelijk eens een ander hotel proberen, en in Gümbet heb je natuurlijk niet echt heel veel AI Hotels… Maar genoeg voor ons vind ik zelf… Nu nog even pushen dat ze ook in de meivakantie gaat, en dan komt alles weer goed :king:
Tandarts weer achter de rug. Niks bijzonders, alleen weghalen van tandsteen.
@Linda: nee box niet besteld, m’n moeder deed zaterdag zo geheimzinnig en uiteindelijk bleek dus dat ze 'm voor me had gekocht voor kerst. Lief!!
@Cyn: fijn dat zwager weer thuis is! Gelukkig dat mams om is!!!
@Marion: ben je weer een beetje uitgerust nu? Leuke sinterklaas gehad?
@Fransijn: begrijpelijk dat jullie het dit jaar een beetje ingetogen houden. Hopenlijk hebben jullie toch een gezellige avond tijdens het etentje. En die presentjes komen vast nog wel een keer!
Nou meiden, ga koffie drinken met mams! Tot later!
ik ben gewoon hier hoor, ik ga nergens heen hoor.
voel me alleen niet zo in staat om op iedereen te reageren zoals het hoort, dus ik hou ff mn mond…wel lekker rustig eerlijk gezegd
ik lees alles elke dag mee, maar dus ff geen reactie’s, maak je om mij maar geen zorgen
@Gelukkig Roanna, goed bericht van jou. @Bep, jullie zijn onwijs moedig en positief. Geweldig. @Cyn, goed om te horen dat het goed gaat met Yas z’n broertje. En die vakantie komt vast wel goed. @Diamond, Gelukkig dat alles goed was bij de tandarts. @Bloem Lekker meelezen is ook niet verkeerd. @Marion, af en toe lekker bijslapen is niet verkeerd, het is best een slopende tijd. @Lindalight, wat heb je ook een druk schema. Lastig hoor om een origineel cadeau te verzinnen. Ik weet niet wat je te besteden hebt, maar een weekendje samen weg, bijv. Antwerpen ofzo, is ook best leuk om het te vieren.
Ik ga naar huis, want ik moet vanavond bellen bij Adhoc.
Zo meiden, weer thuis…
Lekker gegeten, en nu ffies bijgelezen… Iedereen is weer ffies langs geweest en het ziet er naar uit dat het bij iedereen weer goed gaat komen…
Nu maar eens een rustig avondje met hubbie hier voor hij weer aan het werk gaat. Eerst zo even met de puber de zaakjes die we kunnen op internet regelen en dan lekker voor de tv en crime-night houden…
Hallo allemaal, eventjes snel een berichtje van mij. Heb nog niets bijgelezen, sorry daarvoor ! Maar alle spanning gaat even van me af, ben doodmoe en heb weer wat probleempjes de laatste dagen met de spijsvertering
@Jill: Mn examen is denk ik goed gegaan, moet zeker de helft hebben, op 15 januari weet ik mn punten (tenminste als de lerares niet bevallen is van haar kindje) en anders deel ik het jullie zeker en vast mee !
@Allen: Sorry, ben jullie niet vergeten, jullie zijn allemaal even belangrijk voor mij ! En ik zie jullie allemaal ontzettend graag ! :wub: