Haha ok, véél boodschapplezier !
Ik ga verder blokken :delete:
Haha ok, véél boodschapplezier !
Ik ga verder blokken :delete:
Hallo lieve schatten allemaal,
Eindelijk weekend, en wat een k* weer, zeg. Moest net met de kleine hond naar vuurwerktraining, in de stromende regen, geen pretje, maar wel nuttig. Nu lekker thuis, met een logeerhond erbij, ik hoop dat het zo eens een beetje droog wordt, kan ik een stuk gaan lopen met het spul.*
En wat een nare berichten allemaal, zeg, vreselijk wat er gebeurd is in Brabant, onbegrijpelijk. En Bep, wat een narigheid met de puber. En wat fijn dat jullie er zijn voor hem.
En Fransijn, daar zijn dus geen woorden voor, wat een engerd!!
Zo, inmiddels is het al 1,5 uur later, gelukkig was het even droog en ben ik met de honden wezen lopen, 3 stuks. Maar ging goed.
Crazymar is inmiddels ook op de koffie geweest, dus druk, haha
Ik hoop dat iedereen een leuk weekend heeft, en hopelijk een beetje droog, maar ik geloof dat de voorspelingen niet zo best zijn. Nou ja, maak er wat van, iedereen is lief!!
@Sev, ik heb inderdaad ook een hele tijd meegelezen over dat verhaal in Italie… Ik wilde serieus ook iets overmaken… maar ik vertrouw ze toch niet… Weet het niet… Als je echt in nood bent dan val je niet zo uit tegen mensen!!
X
Wat is het hier al een hele tijd rustig zeg! Iedereen druk of de hort op?
**Nouja, dan ga ik nog even kijken of ik de foto kan raden. :lol: **
**Groetjes en voor zo weltrusten. **
@marion…lkkr dat je kon uitslapen!!
@beppie…voor jou ook een vrije zaterdag:D kan soms zo heerlijk zijn
@cyn…gelukkig dat het weer allemaal goed gaat komen met je schoonbroertje!
@roanna…is vandaag idd niet druk geweest…helemaal niet erg, hoef ik ook niet zo veel bij te lezen;)
@mier&mar…heeft de koffie gesmaakt?
hmm…geen zin om dat verhaal nu te gaan lezen.
heb er een gezellige dag opzitten…kreeg om 11 uur vanmorgen een smsje van een vriendin dat ze er aan kwam…hebben toen de rest van de dag maar samen door gebracht…![]()
rond 6 uur kwamen nog 4 vriendinnen…hebben gezellig samen gekookt, gegeten, bierspel gedaan een heel veel flauwekul gekletst!!
weer eens wat anders dan op stap gaan maar net zo gezellig.
nu lekker slapen, morgen weer vroeg op om te voetballen…
welterusten allemaal…xx
goedenmorgen allemaal
Ik lees nu alleen hier maar ffies bij, en dus weinig te reageren. Dat verhaal vind ik vaag en dus ben ik gestopt met bijlezen…
Hier nu lekker rustig, puber het weekend bij zn vriendin, en hubbie vanavond de nachtdienst in, dus…
Tot vanmiddag nog vast wel ffies
En het is alweer zondag! Gisteravond laat thuis van het eerste etentje. Was allemaal erg chique, mij een beetje te hoor. Doe mij maar een normaal etentje met fatsoenlijke hoeveelheden
Maar het was wel erg gezellig! Vanavond nog een keer met paps en mams.
Iedereen een fijne zondag en vast nog wel tot later.
X
Lieve allemaal,
Ik vraag me de laatste tijd echt vaak af in wat voor een wereld we leven.
Waarom doen mensen elkaar zo’n pijn en verdriet.
Het gekke is dat je zelf altijd probeert het beste van jezelf te geven aan de mensen om je heen en ook verder weg. Dat wil niet zeggen dat ik perfect ben, bij lange na niet, maar je doet een poging.
M’n dochter had dezelfde psychologe als na haar scheiding, vorig jaar. Dat was ontzettend fijn voor haar, want een intake gesprek was nu niet nodig. Het heeft haar een klein beetje op weg geholpen, want er is nog een lange weg te gaan, voor je zoiets kunt verwerken, als een aanranding door je schoonvader, die je blindelings vertrouwd.Volgende week ga ik samen met m’n dochter en ex met deze man praten.
Gisteren hoefde ik niet te werken bij het call centre, omdat het systeem plat lag, dus zijn we lekker samen naar Nieuw Vennep gegaan om te winkelen. Na het winkelen hebben we samen een wijntje gedronken en lekker gekookt.
Daarna lekker naar de X-factor gekeken.
Ik zit nu even op school om te werken en ga zo met m’n dochter en ex naar Intratuin.
Lieve mensen ik wens ieder heel veel sterkte met alle problemen die er ook bij de anderen onder ons leven. Soms uitgesproken, soms ook binnenskamers gehouden.
Er is veel verdriet waar niemand iets van weet. Toch is het belangrijk om te praten. Dat is niet altijd even makkelijk.
Allemaal een fijne zondag verder.
Nou veel plezier Dia met je ouders en eetse he! Hopenlijk is dat wat “meer” op je bord.:teeth:
Hier verder ook een rustige zondag. Krijg zo bezoek van stadsgenoten van Bep. Uit de polder dus. Komen hier zo een bakkie doen, maar dat zal ook wel blijven eten worden, maar dat is ook wel gezellig. ![]()
Prettige zondag allemaal en vanavond kom ik nog wel ff voor het spelletje. :unibrow:
Ikke blijf thuis hoor… en ben wel benieuwd dan Roanna!!! Hubbie te bed, die slaapt voor, heeft nachtdienst. Puber nog bij vriendin(of vrienden, weet ik niet, das dus van die dingen die veranderd zijn, weet ik niet en WIL ik niet weten!)…dus ikke heb rust en daar maak ik gebruik van. Lekker spelletje spelen, filmpje kijken enz enz enz
Tot straks dan maar weer
hey…
wil alleen even iedereen een fijne zondag wensen…of dat nu in de stad, intratuin, bij de buurvrouw of gewoon op de bank is.
ben net terug van t voetballen…2-2 gemaakt! erg lullig want we stonden tot de laatste minuut voor met 2-1 maja
dadelijk werken…helemaal geen zin bah!!
xx
Het is hier wel heeeeeeel stil…mis ook een ‘paar’ mensen de laatste paar daagjes(Sev,Cyn, Bloemmie…) nou goed, zo eten(niets bijz…rijst kip met kant en kare zoet/zure saus uit een potje, lekker makkeli op zondag…) en dan afspraken maken met de puber…(heftieeee!! afspraken maken met een bijna volwassen puber, niets is moeilijker!)
Tot morgen maar weer
Iyi aksamlar,
Alweer zondagavond. Wat gaat zo’n weekend toch snel! Gisterenavond bij zoon geweest in Arnhem om Sint te vieren. Was erg gezellig. Ik was erg gelukkig om mijn hele gezin weer eens bij elkaar te hebben. Dat geneurd niet zo heel vaak meer en heb er dan ook erg van genoten. En veel fotoos gemaakt. Ook mijn vader was erbij, ik ben enig kind, dus mijn kinderen zijn enige kleinkinders. Ook hij genoot er erg van. Af en toe ben ik toch wel een beetje een familiemuts hoor haha! En vanmorgen Sint gevierd bij mijn schoonmama. Bijna alle kleinkinderen met aanhang waren daar, dus ook een huis vol gezelligheid! Toch leuk om de traditie voort te zetten.
Morgen weer Sint, maar dan op mijn werk. Dochter speelt voor Zwarte Piet en een oud collega is Sinterklaas. Het is altijd een ontzettend drukke avond, maar de clienten genieten er zichtbaar van en zijn dan weer helemaal blij en gelukkig als de beste man langskomt.En er is altijd chocomel met slagroom…alleen daarvoor al zou je even langsgaan…!
Verder wens ik iedereen een goeie week toe, waar dan ook. De mensen met problemen wens ik alle sterkte toe.
Straks komt Mar nog ff bakkie doen, dus gezellig.(we kunnen geen dag buiten elkaar en hebben altijd wel wat te kletsen en dat allemaal dankzij WW!!)
Zo, mijn bezoek inmiddels terug naar de polder, maar we hebben wel een gezellige middag van gemaakt. Zijn met z’n vieren nog ff naar Woonze boulevard geweest, toen ff bij KFC een happie gedaan en zo is de dag alweer bijna om.
Ook leuk toch Mar, als die sinterklaasfeesten? Toen mijn kleinkids nog hier woonden, vierden we het ook altijd bij ons thuis, maarja, door omstandigheden wonen ze niet meer hier in de buurt. Doen we het met kerst wanneer ze wel hier op aan komen nog wel ff over, met kadootjes onder de boom. (Nouja, bij ons, piepklein boomje) met grote pakjes. :unibrow:
Ja, vooral Bloem is erg stil de laatste dagen. Er is toch niets met je aan de hand Bloem? Kom op… meisje!!!
Fijne avond nog allen. ![]()
@ Bep: Jij ook natuurlijk sterkte gewenst met die moeilijke gesprekken met de puber. Hopenlijk komen jullie eruit en komt er een juiste oplossing!
Groetjes
zo ik ben benieuwd wat peter d vries heeft te vertellen over min dorpieeee.
Zo in de loop van de week gaat de drukte komen op mijn stage. leuke leuk:)
Hallo lieve schatten, even gedag zeggen, hoop dat iedereen een fijn weekend heeft gehad.
**
*Iedereen met problemen, (Bep, Fransijn, Cyn, en ??? niet meer hoop ik) veel sterkte.
*
*En verder iedereen die moet werken een fijne werkweek. *
Zelf hoef ik maar 4 daagjes, en dan vrijdag wat leuks doen met Mar. En zaterdagavond gaan we ook wat leuks doen, geloof ik, naar een optreden van een “Rolling Stones” look-a-like band. Moet erg goed zijn, volgens onze Crazymar, haha. Heb er zin in. Dus maar weer op naar het weekend!
Kussssssssssssssje allemaal
Jullie ook allemaal een fijne werkweek, schoolweek, of als je thuis blijft een goede week.
**
Goedenacht iedereen!!!Jullie liggen vast allemaal in dromeland ooooo wat ben ik jalours op jullie.
@Beppie veel wijsheid met de puber!!!
@Fransijn,gelukkig dat het gesprek goed is verlopen en dat je dochter niet bij een vreemde haar verhaalmoest doen,sterkte!!!
@Roanna,wat een leuk vooruitzicht voor het komende weekend! alvast veel plezier!
@Crazymar,gezellig he zo een sinterklaasfeest,zeker als iedereen erbij is.
@Filiz,zit jij niet elke week onder de blauwe plekken?
@Dia,en lekker gegeten?
Tot morgen iedereen!!!
@Roanna,heel veel sterkte vandaag in het ziekenhuis,ik denk aan je en zal voor je duimen!!!
![]()