hallo allemaal,
Ben er ook weer een paardagen computer weg zat de nieuwste virus in, die werd niet tegen gehouden door mijn anti virus programma en door mijn firewalls.
Lekker he.
Nou het weekendje weg was weer heerlijk eventjes bijgetankt.
Kom ik gisteren terug op mijn werk kom je gewoon 31 diensten te kort tot het eind van het jaar.
Nou lekker hoor.
Maar niet heus, nou ik ga eventjes bijlezen
holla die jee, iedereen terug van t werken/ school ofzo??
@cyn, goed man!! gaaf, weer eentje in de poket, kan niemand je meer afpakken @roanna, had vandaag ff gekeken voor je naar het weer. in las palmas was het zonnig en iets van 22 graden, nu is het in het zuiden vaak een graadje of 5 warmer, maar 37??? dat hadden we niet eens meer in sept…is er calima ofzo? het is wel lekker en aangenaam, maar 37 is wel erg veel…
er staan overal palen met temp en tijd. ik nam altijd het gemiddelde want de een gaf gerust 42 C en 13.14 uur aan en de ander 32 C en 13.07 uur en weer een ander 35 C en 13.11 uur…dus…?? @detje, welkom back…wel voorzichtig doen hoor! zat je soms te stressen ofzo??
neen hoor de bestuurster in de auto achter mij had nooit gezien dat ik plotseling moest remmen. en BOEM. Al bij al ben ik er heel kalm bij gebleven en gelukkig was het niet ver van huis. Want dat klein eindje rijden was al lver genoeg. Stel je voor dat ik in Gent stond en dat eind nog terug moest (1 uur rijden).
@Bloemmie!!! Alles goed meissie?? Blij je veel te lezen(hihi)
@lle anderen: Hoi!! Alles goed??
Wij hebben gegeten, puber is laat, dus die eet straks. Zo een btje ordenen en dan weer lekker op de Wii!! Heerlijk, Zelda, het beste spel ooit!!!
Nou goed, ik ga weer doeidoei
ben net boodschapje wezen halen…toastjes met salade…moet mogen toch…hahahaa
lekker bij de laatste grey’s anatomy en GG enzo allemaal vanaaf…jamm jammie!!
volgens mij gaat die izzy trouwen ofzo…komt allemaal goed…denk ik
mn hand doet pijn, te veel ge-muis-d denk ik…nu links, maar dat lukt natuurlijk niet echt
@ roanna ik loop stage bij het hoofkantoor van T** Turkije is sinds vandaag te boeken alleen de bestemmingen richting bodrum en kusadasi nog niet. Antalya wordt nu wel al redelijk geboekt.