Turkish Teatime deel 14!!!

Hai lieve mensjes,

M’n dochter is erg verdrietig en geschokt.
We wilden aangifte doen maar dat kon niet als er geen sporen van uiterlijk geweld te zien waren.
Vandaag gaat m’n dochter al voor een eerste gesprek met de psycholoog.

En weet je wat zo erg is, dat die schoonvader het ontkent. Daar waren we al bang voor. Dat hoor je over het algemeen.
Het was dan wel vreemd dat hij m’n dochter belde om het hem te vergeven, wat hij gedaan had en er geen politie bij te halen. En zijn vrouw mocht er niet achter komen.

Nou we zullen deze man zeker niet sparen. Hij is er met z’n volle verstand bij geweest.

Ga zo met m’n dochter mee.

Wens iedereen een fijn weekend.

Jullie horen wel weer van me. Doei doei.

nogmaals sterkte fransijn…xx

@fransijn
Sterkte vanmiddag!

@filiz
Gelukkig nog iemand haha, prettig weekend!

Kind gedood op basisschool Brabant

http://www.nos.nl/gfx/nosnl/iconen/bullit_sport.gif

Op een basisschool in het Brabantse Hoogerheide is vanmorgen rond kwart over elf een jongetje in een klaslokaal op gewelddadige wijze om het leven gebracht. In de loop van de middag heeft de politie een verdachte aangehouden.

Over de toedracht wil de politie nog niets zeggen. Maar volgens bewoners uit de buurt van basisschool De Klim-Op heeft een gemaskerde man de keel van het jongetje doorgesneden.

De school is ontruimd en de kinderen zijn naar huis gestuurd. De recherche doet nu sporenonderzoek. Op het gemeentehuis van Woensdrecht is een crisiscentrum ingericht.

Dit las ik net op een website van de NOS… Is toch vreselijk dat zoiets gebeurd!

@Fransijn: ik lees dit nu pas en wat erg zeg ! Ik hoop dat je dochter er weer bovenop raakt maar vergeten doe je dit nooit ! Sterkte voor jullie allen !

@Cynthia: waarom precies dat ene jongetje ? Weet je iets meer al ? Wie doet nu zoiets ?

@cyn
Gatver, wat is dit nu weer.
Wat een drama.
Vanavond maar tv kijken, dan is er misschien meer bekend.

@Sev, er is nog niks bekend gemaakt… las alleen dat sommige mensen het over een familiedrama hadden!!!

@Mk, ja erg he! Vind zulke dingen echt vreselijk!!!

x

@Cyn
Vreselijk he! Er zijn de hele middag al extra nieuwsuitzendingen op tv en zo meteen komt er een persconferentie.

@Fransijn
Had wel gedacht dat hij alles zou ontkennen. Zulk soort viezerikken komen er altijd gemakkelijk vanaf. Zo oneerlijk en kan me daar vreselijk boos over maken. Wens jullie beiden veel sterkte straks.

@Cyn: het staat nu ook op de belgische krant online. Het zou om de vader gaan (een bankdirecteur die de laatste jaren overspannen is) …

Ik zit nu naar de rechtstreekse uitzending te kijken en te luisteren, maar voor zover ik hier beluister, hebben de ouders er niets mee te maken.

Ik las ook op teletekst dat de vader een directeur van een naburig dorp van deR***bank is. Wordt ook nu bevestigd.

Krijg er kippevel van. Ik heb een kleinzoon van precies dezelfde leeftijd. Ik moet er niet aan denken. Brrrrrrrrr.

Fransijn, jij ook sterkte hoor. Ik hoop voor jullie, dat er gerechtigheid komt. Oh bah, in wat voor wereld leven wij?

Sorry, dat ik me even laat gaan.

HOOGERHEIDE - Op basisschool Klim-Op aan de Matthias Wolffstraat in Hoogerheide is vrijdag rond 11.00 uur een kind om het leven gebracht. Een 22-jarige man is door de politie aangehouden. Hij zou met messteken een jongetje uit groep vier hebben gedood. Dat heeft de politie tijdens een persconferentie bekendgemaakt.

De dader zou een 22-jarige man zijn. Na de moord is hij, gekleed in een lange jas met capuchon, weggelopen in de richting van het gemeentehuis.
De man werd rond 14.00 uur aangehouden. Volgens de politie is er geen familierelatie tussen de dader en het slachtoffer. Schooldirecteur Brouwers van de Klim-Op benadrukte tijdens de persconferentie dat “medeleerlingen het slachtoffer niet hebben gezien.”
Bankdirecteur
Het slachtoffertje zou het zoontje zijn van de directeur van een filiaal van de Rabobank in Halsteren. Een woordvoerster op het hoofdkantoor van de bank heeft dat vrijdagmiddag bevestigd maar trok de verklaring later weer in. “Het is niet zeker. We onderzoeken het.” Meer informatie over de achtergronden bij de dood van het kind kon zij nog niet geven.
Het jongetje zat volgens de politie in groep 4 van de Klim-Op basisschool in Hoogerheide. Zijn leeftijd is niet precies bekend.
De politie wil op dit moment niet verder op de zaak ingaan. De omgeving rond de school is afgezet.
Het is onduidelijk of het in een klaslokaal is gebeurd. Voor zover bekend waren er geen kinderen in de buurt.

@Roanna
Niks geen sorry want ik dacht dus precies hetzelfde. Wordt er gewoon helemaal akelig van.

Kind gedood op Nederlandse basisschool

HOOGERHEIDE - Op een basisschool in het Nederlandse Hoogerheide vlakbij de Belgische grens is vanmorgen een negenjarig jongetje gedood. Dat heeft een politiewoordvoerder bekendgemaakt. Het zou gaan om een bankdirecteur die zijn zoontje heeft omgebracht.
Volgens onbevestigde berichten zou een man met een bivakmuts het kind in een klaslokaal van basisschool Klim-Op hebben neergestoken, meldt het Nederlandse persbureau ANP.

Getuigen hebben op de openbario omroep Radio 1 gezegd dat het om de vader van de jongen zou gaan. De vader zou al enkele jaren overspannen zijn.

De politie opende direct een klopjacht op de dader. Daarbij werd onder andere een helikopter ingezet. Om 14 uur maakte een woordvoerder bekend dat de dader elders in Hoogerheide is aangehouden.

De school is ontruimd en de leerlingen worden opgevangen. De technische recherche is inmiddels met een sporenonderzoek in de school begonnen.

Bah wat een nare dingen toch allemaal. Vraag me echt af wat al die mensen bezielt :o Zou idd een stuk mooier zijn (zoals iemand laatst al zei) als de wereld eruit zag zoals we hier met elkaar omgaan. Reden te meer om nog 's te zeggen dat ik jullie niet meer wil missen!

@Fransijn: had nog niet gereageerd maar wat vreselijk wat je dochter overkomen is. Hoe is het haar vergaan tijdens haar eerste gesprek met de psycholoog?

@Beps: bij jullie ook al naar nieuws. Wat erg dat de puber er zo uit is gezet. En petje af voor jou en hub, jullie zijn kanjers! ECHT WAAR!!!

Nu ff koken, straks terug!

X

@bep, Cyn, Franslijn en Linda: Veel sterkte met alles.

Heb wel bijgelezen, maar verder niet zoveel tijd. Zijn druk met inpakken van dozen. Volgend weekend verhuizen.

Hoi Toos, tijd niet hier gezien.
Succes met het inpakken en de verhuizing volgende week, ik hoop dat het allemaal een beetje voorspoedig gaat verlopen en dat jullie straks in een schitterend nieuw huis zitten.
Gaat het al beter met je schouder, kan je wel verhuizen of heb je hulptroepen ingeschakeld?

@Toos
Nog even druk en dan heb je eindelijk rust en mag je genieten van je nieuwe huis.

@Toos: en kan je op je gemak WWen :wink:

Kijk er nou al naar uit om mn vrije tijd op WW door te brengen. Gaan dit weekend al een deel overbrengen volgend weekend de rest. Op zich gaat het met mn schouder, heb er veel last van maar doe gewoon te veel. We hebben hulptroepen, maar ja iedereen werkt door de week dus komt het op de weekenden aan en er moet nog zoveel gebeuren. Dus ja weinig keus. Ach als we over zijn neem ik mn rust wel weer.

Pfffffff wat erg van dat jongetje op die school in Nederland,ik snap het allemaal niet meer wat gebeurd er toch allemaal.
Ik schuw elk geweld maar dit???Een onschuldig kind sorry maar voor zo iemand die dit op zijn geweten heeft bestaat geen gepaste straf.

@Toos overbelast je schouder maar niet ,probeer een beetje te deligeren.

@Cyn,gelukkig dat de operatie goed is gegaan,ben je weer wat geruster?

@Filiz,alle onderzoeken bijna achter de rug alleen nog 21 december een keer onder de NMR maar nu voor de nek.
In januari krijg ik de uitslag.

@Fransijn,heeft je dochter een beetje steun kunnen vinden in dat gesprek met de hulpverlening?

IEDEREEN EEN HEEL FIJN WEEKEND!!!