Turkish Teatime deel 14!!!

Nou succes met al die problemen Sev. :thumbsup: :idea: Ook voor vanavond!

Gelukkig kun je nog een beetje afleiding hier zoeken met het spelletje. Ha, ha ha.

@Sev,wat een pech meid,maar een schrale troost dat het allemaal stoffelijke schade is,wel onbeschoft dat degene die de spiegel er vanaf heeft gereden niet even een briefje heeft achtergelaten.
Veel plezier straks!!!

Oeps we zitten alweer aan de 700 posts.

Ja, we gaan al weer aardig naar de duuzend op aan. :tongue:

@Lindalight: super dat je er weer bent, gezellig!!!

@Cyn: heb je al iets gehoord meid?

@Sev: wat een pech!! Maar die sms maakte vast een boel goed!

@Linda: hoe gaat het nu?

Net terug uit de stad, pff wat was het druk met iedereen op zoek naar sint/kerstkadootjes. Ben overal geweest op zoek naar de dvdbox van Grey’s Anatomy eerste seizoen, maar overal uitverkocht :frown: Nu 's kijken op B*l.com

X

@Dia: Tip… Bij wehk**** direct leverbaar. :wink:

Ik ben heelhuids terug thuis geraakt hihihihi :smiley:

vanmiddag is mijn vader met zijn broer en zus op gesprek geweest op de afdeling van mijn oma. ze waren eerst bang dat ze in het ziekenhuis een of andere bacterie had opgelopen, maar dat is niet het geval. Vandaag had ze voor haar doen een redelijk goed edag, vooral vergeleken met gisteren, de verpleging gaf vanmiddag wel aan van, hou er rekening mee dat binnenkort… nou ja de rest van de zin snappen jullie wel.
Ze heeft nu slechte dagen en betere dagen, het is en blijft een kwestie van afwachten.

@cyn: sterkte, heb je al iets gehoord?
@fransijn: Sterkte met je dochter.
@diamond: dvd box al besteld?

sorry de rest ben ik effe vergeten, wilde nog wel effe zeggen dat jullie allemaal schatten zijn.

hey…ben ik nog even voordat ik ga slapen…
ik zou eigelijk een vrije dag hebben maar 20 voor 5 belde stage om te vragen of ik een paar uurtjes wilde gaan…heb toen nog maar tot 9 gewerkt :slight_smile:

@sev…jeetje, het zit je niet mee zo te horen…maar een sms vanb askim maakt veel goed.

@dia…al besteld, die dvdbox?

@jill…het gaat zo snel met het posten :smiley: zo zie je maar weer hoe gezellig is;)

@cyn…heb je al wat gehoord? ben benieuwd, hoop dat alles goed gegaan is!!

vanmiddag met oma in de stad geweest…was erg gezellig. sinterklaas cadeautjes gekocht…:smiley:

slaap lkkr xx

Hallo allemaal

Ja Bep zit weer op een onchristelijk uur beneden…maar die uitleg volgt!

@Sev: Wat een toestanden allemaal…gelukkig dat het negatieve weer doorbroken is!!

@Linda: Blijf aan jullie denken!

@Dia: Ach bekent, op het laatste moment weten wat te kopen en dan…UITVERKOCHT!!! hihihi Succes dan maar weer!

@Fransijn: Heeeel veeel sterkte, en vooral Kracht voor je dochter(en ook voor jou natuurlijk) Vooral niet te veel onder de mantel houden, de volgende keer is het een ander en blijft het niet bij betasten!! Laat iemand de kracht vinden de cirkel te doorbreken!

@Jillie: Hoi dan, weet nu ineens niet meer wat ik wilde zeggen!

@Cyn: Kracht en sterkte kanjer…de Yas de groetjes, en ik zal aan ze denken!

@Roanna: Het weekend nog en dan…jaja het echte herstel gaat beginnen!

@Bloem: Hoi het gaat goed, geloof me wat je nu ook gaat lezen!!

:retard: :retard: :retard: :retard: :retard: :retard: :retard: :retard: :retard: :retard: (DUZZZ)
Ik heb verteld dat het bij de puber thuis nu niet echt optimaal verloopt, maar nu is de bom gebarsten. Kreeg gisteravond een telefoontje van een andere puber dat ik ff moest komen want het liep uit de hand…
Ikke erheen, wat bleek, de bom was gebarsten en ā€˜onze’ puber was, samen met zn zus, het huis uitgesmeten door hun vader(ja je leest het echt goed!)
Oke, volgens afspraak(vertel niet alles hier natuurlijk) hij is dus weer hier. Max 3-4 maanden en zwaar op zoek naar een huisje(grote kamer/etage/what ever!!) Zn zus ā€œmagā€ weer thuis wonen, hij mag alleen als visite langskomen vanaf gister…
Jongens zn zus is JARIG vandaag!!! Ik ben het licht kwijt hoor, is spontaan uitgegaan gister…

Maar goed, we doen onze ā€˜plicht’ weer, en we zien wel verder…

Ik houd jullie op de hoogte(als ik nog op de compie kom nu grrrrrr)

Fijn weekend(OHHHH YEAAHHHH)

Goeiemorgen !

@Beps: jƩƩƩƩƩj, wat erg voor de puber ! Hoop dat zijn ouders wat bijdraaien ! Sterkte voor jullie allemaal !

Goedemorgen iedereen!!!

@Beppie wat erg voor de Puber,ik kan me niet voorstellen dat je als ouder je kind op straat zet.
Maar misschien kan hij zijn relatie met z`n ouderst redden door nu een beetje afstand te nemen.

@Linda nogmaals heel veel sterkte meid!!!

Goede morgen… zit voor velen op het forum niet mee deze week :frown:

Jeetje Beps wat een trieste situatie!!! Kan me, net als Jill, niet voorstellen dat je je kind op straat zet. Arme, arme puber. Hoop dat hij heel snel een plekje voor zichzelf gaat vinden zodat hij eindelijk rust krijgt. Gaan weer zware maanden voor jullie worden. Hou je taai he meissie…denk aan jullie.

@Cyn
Hoe gaat het met het broertje van Yas?

@Linda
Ook voor jou en je familie heel veel sterkte.

Hey!

Sorry dat ik nu pas kom, maar ik had gisteren even geen tijd meer!!!

Nou de operatie is goed verlopen, hij voelde zich een stuk beter, maar sliep op het moment dat ik belde… Dus heb hem niet gesproken…

Ben aan het werk, dus ga weer ff verder!!!

x

Nou ,toch sterkte dan weer hoor Cynthia en werkse nog. Lief van je, dat je dit nog nog even wilde vermelden.

Alle anderen met problemen, ook allemaal weer sterkte gewenst. Wat een toestanden dan bij velen van ons weer. Hopenlijk hebben jullie allen een rustig weekend, na deze werkdag.

Ik denk ook aan jullie hoor! :wink:

@Cyn
Fijn dat de operatie goed verlopen is en dat het weer wat beter gaat met broertje! Is een hele geruststelling voor je. Hopelijk knapt hij nu snel weer op.

Het valt inderdaad een beetje als een last van me af!!! Is echt beter!!!

x

hey lieverds…!!

@beppie…wat erg voor de buper…snap mensen niet die hun eigen kinderen het huis uitzetten. en is zn zus ook nog jarig…sterkte iig!!

@cyn…gelukkig dat de operatie goed is verlopen…houd je ons wel op de hoogte over het verdere hertsel?

xxx

Wat een toestanden bij iedereen zeg.

@linda
Sterkte voor jullie!

@lindalight
Welkom.

@bep
Wat een toestand voor jullie en de puber, arme jongen.
Het gaat jullie ook aan het hart als jullie zien dat het keer op keer fout gaat.
Ik hoop dat alles weer een beetje tot rust komt en dat het voor jullie een beetje meevalt om weer met z’n drieen in huis te zijn.

@fransijn
Wat een verhaal. Wel goed dat je dochter het tegen je verteld heeft, nu kan ze geholpen worden. Vreselijk he dat zoiets gebeurt. Hoe is je dochter eronder?

@dia
Heb je de serie nog gevonden op internet?

@jill
Zijn de onderzoeken van deze week beter gegaan dan die van vorige week en wanneer krijg je nu uitsluitsel of een operatie mogelijk is?

@cyn
Gelukkig dat de operatie goed is gegaan en hopelijk gaat het verdere herstel voorspoedig. Het is nogal wat 6 botbreuken. Is het allemaal goed te genezen of zal hij er iets blijvends aan overhouden. Sterkte voor hem!

@de rest
Sorry voor iedereen die ik vergeten ben.

Met mij gaat alles goed, ben zo ongeveer de enige nog zeker?!?!?
Ik moet nog een paar kleine dingen kopen voor sinterklaas, nog wat inpakken, rijmpje nog overtypen en dan ben ik helemaal klaar voor zondagmiddag.

@mk…we kunnen elkaar een habd geven :wink: met mij is ook alles goed.
weer lkkr met askim op msn gezeten…en n leuk weekend voor de boeg.

wat zijn jullie weekend plannen?

dadelijk werken tot 9…:slight_smile:

liefs