Turkish Teatime deel 14!!!

@ Bep: Ik moet maandagochtend ff terug voor de hechtingen eruit te laten halen en te horen over wat en hoe enzo.

Nou, volgens mij loop je d’r weer knap bij, zo te lezen. Lekker hoor zo af en toe ff een metamorfose.

Ik ga ook afsluiten, want krijg ook een puber van 21 ( vader van bijna 2 kids) hier te slapen, omdat ie pech heeft met zijn auto en buiten de plaats woont en hier werkt.

Thjuuuus. :wink:

@Roanna: Sterkte maandag, hoop dat alles een btje meevalt, en vooral: Lachuu met de “puber”

Ik ben ook van onderen!!! Daar had ik dus een avondje alleen voor, een btje prutten aan mij en dan VROEG SLAPIE-SLAPIE!!!
Terusten allemensjes en Sev(:hihi:)

@Linda,heel veel sterkte meid!!!

@Roanna,het zal een hele opluchting zijn als die hechtingen eruit zijn,en hopelijk valt de uitslag goed mee,ik zal voor je duimen meid!!

@Beppie,amaai je ziet er weer goed uit enne…prut maar lekker???haha

@Sev,succes met je examens!!

Oeps de rest vergeten maar zeker niet onbelangrijk,ik vindt jullie allemaal superlief!!!

@Jill: Ik zeg altijd prutten(wenkbrauwen verven, epileren, maskertje ed!) gewoon lekker aan je zelf smeren, en dan lekker ontspannen naar bed. Zo ook gedaan en HEERLIJK geslapen… nu weer te werk. Nog 2 dagen en dan WEEKENDDDDD!!!

Nou ik ben dus weer klaar om naar het werk te gaan. Heb idd lekker geslapen, maar heb het idee dat ik nog wel 3 dagen kan slapen, en anderzijds lig ik na 7 uur slapen weer gewoon wakker dus

Tot straks/vanavond(oh ja visite vanaaf…weer geen rust)

Hoi lieve mensjes,

Kom me weer even melden.
Krijg haast geen kans om eens lekker lang achter de computer te zitten en uitgebreid te antwoorden.

Heb je het een niet, dan heb je het ander wel weer.
M’n dochter heeft dindagavond een hele nare ervaring gehad. Haar ex-schoonvader heeft haar onzedelijk betast en hele gore dingen tegen haar gezegd.
Ze hadden altijd leuk contact.Maar dit slaat echt alles. Je verwacht zoiets niet. Het huwelijk van die mensen liep al een tijdje niet goed. Daar is Daniëlla nu de dupe van geworden. Ranzig gewoon.

We zijn gisteren middag echt aan het praten geslagen hoe we hier mee om moeten gaan. Schoonmama weet van niets natuurlijk.
Ik heb wel tegen m’n dochter gezegd dat ze niet om een ander moet denken nu. Het gaat nu om haar.

Sorry dat ik het hier schrijf, maar hier is het vrij anoniem en we willen het niet aan de grote klok hangen.

Wens jullie een fijne dag verder.

Goedemorgen iedereen!!!

@Fransijn wat vreselijk meid,wat moet je dochter zich ongelukkig voelen met deze situatie.
Inderdaad ze moet nu echt aan zichzelf denken en misschien moet je overwegen of je hulp moet zoeken.
Het is heel belangrijk dat ze veel steun krijgt en hoed wordt opgevangen.
In elk geval is het een heel moeilijk situatie,ik wens jullie heel veel sterkte!!!

Hey meiden!!

Allereerst Fransijn: Jeetje wat verschrikkelijk!!! Heel veel sterkte!!!

@Linda, wat kan een tijd dan snel gaan!! Ook jij heel veel sterkte!!

Dan mijn zwagertje… Hij wordt nu geopereerd dus ik hoop maar dat het daarna beter gaat met hem!! Ik heb yas gister gebeld, en met behulp van een woordenboek ben ik er achter gekomen dat zijn broertje 6 botbreuken heeft… Daar wordt hij nu dus aan geopereerd… Werd vanmorgen om 05.30 uur wakker gebeld dat ze nu gingen beginnen en dat het iets van 4 - 5 uur zou duren… Dus het is afwachten!!! Zodra ik iets hoor dan horen jullie het!!!

Ben blij dat jullie allemaal meeleven!! Thanks daarvoor!!! (K)

Verder weet ik niet meer wie het vroeg, maar Ja ik ken zijn broertje ook in het echt… 16 jaar en al net zo’n lekker ding als zijn grote broer…

Jullie horen het straks…
xx

@Cyn,heel veel sterkte meid!!!
Is het toch erger dan dat het zich aanvankelijk liet aanzien,jeetje 6 botbreuken dat is me nogal iets.
Gelukkig is hij jong en sterk en het zal allemaal wel goed komen.
Botbreuken zijn natuurlijk ook erg maar dat kan genezen,gelukkig dat hij geen inwendige bloedingen of zo heeft.
Is het nog in orde gekomen met de verzekering of moeten ze nu alles zelf betalen?

Morgen meiden!!!
Ben ik weer even, heb jullie wel gevolgd maar had geen puf om te reageren. Voel me de hele week al niet lekker en krijg bijna geen hap naar binnen. Slaap daarbij ook nog slecht dus voel me intussen een soort van dweil. Zal de griep wel zijn vermoed ik.

@Fransijn
Jeetje meid, het houdt ook niet op bij jullie. Wat een vreselijke vent! Waar haalt hij het lef vandaan om met zijn ptn aan je dochter te zitten en smerige dingen tegen haar te zeggen. Dat zijn huwelijk niet loopt zoals het moet is geen excuus, zo iemand mag je eigenlijk niet ongestraft zijn gang laten gaan. Wat het zo moeilijk maakt is dat je ook anderen verdriet doet als dit uit komt, als ze het al zullen/willen geloven, want hij zal zijn smoesjes natuurlijk al klaar hebben. Vecht daar ook nog maar tegen terwijl je zoveel hebt om te verwerken. Wens jullie heel veel sterkte en hoop dat jullie de juiste oplossing kunnen vinden.

@Cyn
Hoe gaat het met de broer van Yas nu? Hoop al iets beter. Vreselijk dat je in zulke situaties niet bij elkaar kunt zijn. Wens je veel sterkte meissie!!

@Linda
Ook jij hebt het moeilijk momenteel dus ook voor jou heel veel sterkte!!

@de rest
Jullie zijn ook belangrijk hoor maar Fransijn, Cyn en Linda waren nu net even iets belangrijker :wink:

@Cyn
Las net pas dat hij nu geopereerd wordt. Is me nogal wat 6 botbreuken, maar hopen dat het allemaal goed gaat komen.

@ Linda: heel veel sterkte…

@Fransijn: jeetje wat verschikkelijk, maar wel fijn dat ze met jouw er over kan praten.
Want sommige houden het voor zich en kunnen hier met niemand over praten. Sterkte.

@ Cyn:6 Botbreuken dat zijn er nog niet al wat.
Wel fijn voor Yasar dat hij er ook met jouw erover kan praten en dat jij hem steunt.
Jij ook sterkte met alles.

@Diamond: Nu is het donderdag. Heb je nu geboekt??? grapje.
@Sev: succes met je examens!!
En ik heb gisteren het boek geschonden gekocht op aanrader van jouw.
Ben benieuwd. hij was afgeprijsd, dus ik dacht ik hem vast mee.
Nu maar kijken als ik hem weg kan leggen voor de voorjaarsvakantie.
Ik denk het haast niet,maar ik ga het wel proberen.

Iedereen een hele fijne dag!!!

Groetjes Jac

goede morgen meiden…

jeetje…net wakker…en helaas alleen slecht nieuws.!!

@linda…sterkte meid…lijkt me heel vervelend, maar we levebn met je mee

@fransijn…wat vreselijk!! lijkt me idd ook wel een idee om profesionele hulp te zoeken…vroeg of laat zal 't haar anders toch opbreken…
jeetje…niet makkelijk, het beste voor je dochter!! (K)

@cyn…dat zijn dan 5 sloppende uren!! lijkt me heer erg!! hoop dat alles goed gaat…en laat ons idd snel wat weten.

dikke kus

Kreeg net een smsje dat ze een elektrik problem hadden, en dat ze dus nu pas zijn begonnen… Dus maar weer wachten!!!

@Jill, ze moeten alles zelf betalen… Ze hebben geen verzekering daar!!! Maar ze hadden het geld in orde zei yas…

Goedemorgen dames.

He bah ja, wat een slechte berichten allemaal. Nu, iedereen veel sterkte met alles gewenst.

Jee Cynthia, da’s dan ook weer een tegenvaller, als je denkt dat hij om deze tijd de operatie wel heeft gehad , om dan weer te horen, dat er problemen zijn met het electrisch. Wel lief van je vriend, dat hij jou zo frequent op de hoogte houd.

Fijne dat toch nog verder… Ik ga ook zo werken.

Alle anderen ook een hele fijne dag, wat jullie ook gaan doen, of aan het doen zijn. :slight_smile: Groetjes

Jeetje Cyn…dat worden nog eens 4-5 slopende uren. Denk aan je!

Hee meiden,

Ik ben een hele tijd niet hier geweest, sorry…
Ik ben heel druk met mijn afstudeerjaar en dan schieten andere dingen erbij in. Ben wel van plan om het hier weer op te pakken want vond het altijd heel gezellig hier. Ik kan natuurlijk niet alles teruglezen. Ik zag wel dat een aantal mensen een moeilijke tijd hebben nu en ik wil jullie sterkte wensen!!!
Ik ben nog naar disney geweest een maand geleden en het was echt super daar!!

Ik hoop dat ik nu meer mee kan en ga lezen want ik heb de moed een tijd geleden verloren toen ik niet meer mee kon lezen en het idee had dat het geen zin had om dan te posten. Meiden ik heb jullie gemist!!!

Groetjes Linda

heyy…linda

nou ik zou zeggen welcome back :smiley:
natuurlijk dat je afstudeerproject belangrijker is…
en wij hebben jou ook gemist…(K)

wat ontzettend lief :wub:

Jullie lieve reacties helpen me echt hoor.
Vanmiddag eerst weer praten. We hebben al een nummer aangevraagd via slachtofferhulp.

@Mar, je mag best ijdel zijn hoor. Zijn we allemaal.
@Dia, vast gefeliciteerd met je ouders. Eet er maar lekker van het weekend.
@Sev, heerlijk zo’n lieve knuffelhond die met je tv kijkt.
@Linda ik wens je heel veel sterkte met je oma.
@Marion, rust vooral goed uit. Griep is echt aan de orde van de dag op 't moment.
@Bep, ik heb ook zo’n prutdag. Zondagochtend is echt voor mij. Lekker wat doen aan je algehele verzorging.
@Roanna heel veel sterkte a.s. maandag. En wat een jonge pubervader zeg.
@Lindalight, we snappen dat het zwaar is in je afstudeerjaar. Veel sterkte met alles. Euro Disney is echt leuk.
Jac:Jammer dat een vakantie weer zo snel voorbij is. Ik zou zo’n boek niet kunnen bewaren hoor. Hoop dat het jou lukt.
Cyn, heel veel sterkte nu je in spanning zit om Yas z’n broertje. Hoop dat de operatie lukt.

Ga nu snel eten en dan de knutselspullen klaarzetten.

Fijne dag verder.

Terug van op stage en ik zeg niets ! Of jullie liggen allemaal omver… Dus hou ik me wel in :smiley:

@Cyn: sterkte meissie !!!

@Allen: sorry, heb nog nx bijgelezen, wil eerst zo snel mogelijk een douche nemen !

x