Turkish Teatime deel 14!!!

Goeiemorgen allemaal!!

@Bloem: hihi nu is het donderdag en nog steeds niet geboekt :lol:
Trouwens Rieneke is druk bezig met de voorbereidingen voor haar stage in Istanbul. Ik spreek haar af en toe nog wel op Hyves. Maar gaat allemaal goed met dr.

@Linda: ben benieuwd waar jullie naartoe gaan! Je kunt straks in ieder geval weer lekker verschillende gidsen halen en dan maar kijken.

@Cyn: kan het me voorstellen dat je je behoorlijk machteloos voelt nu. Ik hoop zo dat het snel weer een beetje beter met hem zal gaan. Duim voor je.

@Fransijn: wat een (leuke) drukte weer he zo voor de sinterklaas. Maar wel heel leuk en dankbaar lijkt me. Ben benieuwd naar je bijzondere plannen in Side.

@Crazymar: wat een leuke plannen hebben jullie voor de volgende vakantie!
Geniet maar lekker bij de pedicure!

@Jill: wat naar dat je maar weer zo kort geslapen hebt. Gelukkig heb je dit onderzoek nu achter de rug.

@Beps: werk je bij een autobedrijf? Heb ik namelijk ook pasgeleden gesolliciteerd, lijkt me erg leuk! Zijn jullie al begonnen aan PB seizoen 2?

@Iedereen die alweer in het lijstje staat: super dat jullie al weten wanneer en waar naartoe. Genieten!!

@Mar: zal idd wennen zijn dat de jongste nu ook weg is. Sterkte ermee!!

@Roanna: ja jij gaat ook nog lekker op vakantie. Wel niet naar Tukije maar wel lekker naar het zonnetje. Super.

Vandaag vrij! Nog morgenmiddag en vrijdagmiddag en dan weekend! Ga lekker luxe twee keer uit eten! Zaterdag met de familie van m’n vriend en zondag met m’n ouders omdat ze dan 30 jaar getrouwd zijn. Heb er zin in!

Tot later!

X

uhm…goedemorgen diamond… tis woensdag hoor!! hahahaaa:biggrin:

@ cyn, meis heb met je te doen en met yas en zn familie, zucht, dit maakt het zoooo lastig.
succes en sterkte

sjalom my friends…!!

ben al 2.5 uur aan t werk…1 verslag bijna af…maar helemaal geen zin meer…tijd voor een sigaret;) maar eerst ff hier reageren.

@jill…ik ben blij dat het onderzoek dit keer meeviel…wel vervelend dat je zo lang op de uitslag moet w88!!

@cyn…jeetje meid…dat kan ik me goed voorstellen, je kan vanuit hier helemaal niks voor hem doen…stertke ermee

@dia…wat een luxe!! 2 keer uiteten!!

@linda…ik ben ook benieuwd wat het voor jullie wordt dan dit jaar:D

@bloem…en miss stylow is meer op seni geloof ik

@fransijn…hoe reageerde de kinderen? zullen het helemaal geweldig hebben gevonden!!

@roanna…waar ga je ook alweer naar toe? zet jezelf ff in het lijstje :wink:

en mierre of mar…maakt ook niet zo veel uit…jullie doen toch alle2 buikdansen he?
nou voor diegene wat pijn had aan haar rug…beterschap…lijkt me erg vervelend…maar jullie weten lieverds…'t komt met de jaren…haha(K)

moet nog tt 5…daarna meteen door voor turks…:D:Dheb dr alweer zin in

liefs…

en nuuuu:smoke: :smoke: :smoke:

@Bloem: :teeth: :biggrin: Ook goeiemorgen, wordt week een lekker dagje vandaag :smiley:

@Filiz: succes vandaag meid! En veel plezier vanavond met Turks!!

Lieve Cyn, veel sterkte met het gedoe rondom de broer van je vriend. Het enige wat je kunt doen is hem vanuit hier bijstaan en steunen. Maar dat doe je natuurlijk ook! Ik hoop van harte dat t allemaal goedkomt en dat er snel weer betere berichten komen.

Zo, de voetjes zijn weer helemaal toppie. En ben ook nog even teruggegaan naar de kapper om mijn wenkbrauwen te laten verven. Had maandag mijn haar laten doen, veel donkerder nu, maar mijn wenkbrauwen zijn dus spierwit haha. Geen gezicht dus, maar nu wel.
Pfff, ik wordt nog een soort van ijdel naarmate ik ouder wordt!

mar: foto’s!! hahahahaa
give give…

filiz, asfalteren maar!!

Hoi allemaal, ff stiekum op de thee, haha
@Filiz, pas op hoor, wijsheid komt ook met de jaren, niet alleen pijn aan je rug. Maar het is zoooo leuk, dat buikdansen!, Moet alleen een beetje rustig an doen, met dat draaien van die heupen!
@ Crazymens, ben benieuwd, naar je wenkbrauwen! (heb trouwens een sms gestuurd, maar nog niks gehoord:mad: )
@ Fransijn, fijne Sint met je kinders!
@ Cyn, wat vreselijk voor jullie allemaal, ken jij dat broertje ook eigenlijk?
Veel sterkte in ieder geval, ook voor Yas, zeg maar dat we allemaal meeleven.

Verder allemaal fijne dag verder, kom vanavond nog wel even langs, ga nu weer m’n collega’s bijstaan!

@Bloem: gister Grey gezien? Spannend he!! Volgens mij nog maar twee afleveringen en dan zal 't nog wel ff duren voor ze verdergaan met seizoen 3…

Huh Mier, geen sms ontvangen hoor…kan er niks an doen!

Goeiemiddag allen !

Ben weer thuis, zo meteen beginnen leren, begint echt tijd te worden ! Heb deze namiddag een massage gehad zààààlig !
Morgen moet ik belachelijk vroeg op, weet alleen nog niet hoé laat, zal die lieve beste vriendin me na 21u00 smssen omdat haar pa dan thuiskomt… Pffff weet ik dan ook weer niets te vroeg, vanaf volgende week rijd ik helemaal alleen ernaartoe ! Heb ook een rijbewijs :wink:

Weet iemand waar Rieneke (Kelebek) uithangt ? Die komt toch bijna nooit meer hier hé ? Heeft ze het druk of zo ?

x

@Sev: ze gaat begin volgend jaar stage lopen in Istabul en is al druk bezig met alle voorbereidingen en school.

@Dia: ow ok ! Dank je ! Vraagt idd wel veel voorbereidingen zo een buitenlandse stage !

Goedemiddag allemaal,

Eigenlijk weinig tijd gehad om te reageren. Maar mijn vakantie is weer voorbij.
Werd direct maandag al gebeld kun je dan en dan werken en misschien ook die datum.
Ja hoor kan bijna nooit geen nee zeggen en het zijn halve dienstjes van 4 uurtjes maar toch.
We hebben weer heel veel zieken, effe kijken nu in totaal:7 collega’s ziek.
Geen oproepkrachten te krijgen tot 1 januari.
Lekker he nou ja dan maar weer wat meer uurtjes.
Dus ik merk bijnaniet meer dat ik vakantie gehad heb.
Nou de groetjes en iedereen een hele fijne avond!!!
De volgende keer reageer ik op de rest sorry

Heb vanmiddag gehoord dat t wss met mijn oma nog maar een paar dagen zal duren.

Ga nu hardlopen.

@Linda: sterkte meid ! Ik hoop echt dat ze ongelijk krijgen ! Als er wat is… We zijn er voor je ! knuffel

Oh Linda, wat erg! Maarja, ze zeggen toch weleens van: als het leven een lijden wordt,… wat is dan beter?

In ieder geval voor jou en je familie, heel veel sterkte gewenst en praat het hier maar van je af, als je daar behoefte aan hebt.

Groetjes

Linda: Hoop voor je oma en veel anderen dat het niet heeeel lang zal duren, dat maakt het lijden zo voor iedereen zo verschrikkelijk…veel sterkte de komende tijd. Dikke knuf

Zo allemaal, helaas geen foto…maar ikke was naar de kapper…

Lekker weer geknipt, en heb het meteen maar ffies laten verven(donker mahonie, ziet er weer lekker uit hihi)

Verder ben ik doodmoe, dus ik ga mn wenkbrauwen verven, epileren en dan, slapie-slapie…

Hoe het eruit ziet…voor mijn doen heeeel donker(voelt als de foto van Bloemmie op haar site hahahaha!)

Tot morgen ofzo
Knusss

zo heb alweer een dag overleefd op de afdeling zon europa. Zo het wordt per dag drukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkker. Yeaah weet nu ongeveer wanneer***** uitkomen. Ik heb beetje de zenuwen voor morgen, dat moeten alle stagiaires (ikke ook) zelfstandig mee gaan draaien. Pffff

@bloem dat van gisteren over school/ foto. De foto is een nieuw spelletje op wereldwijzer. En over de school. Dat ging over een stomme algemene directeur van een basisschool.

Denk dat ik maar in mn bed ga kruipen nu… Juist gedaan met leren en morgen vroeg op, mams is naar toneel met haar werk en ik en mn hond zijn alleen thuis (paps zwerft hier ook wel nog ergens rond hoor, ook al merk je er niets van :wink: )
Dan maar lekker met hondlief samen wat tv kijken in mn bed en proberen te slapen, mams komt hond dan halen want die slaapt snachts beneden natuurlijk want hij kan niet echt stilliggen…

Slaapzacht !