Turkish Teatime deel 14!!!

@Crazymar ik zou het voor je doen maar ik weet ookniet hoe dat moet,sorry!:confused:

Bregje: 3 december - IzmirDece : 10 februari - Istanbul

Fransijn:17 februari-Side
Summa:18 februari - Naar Burak in ??filiz: 21 februari - Side

Crazymar:27 april- Marmaris

Bregje: 3 december - Izmir
Dece : 10 februari - Istanbul
Fransijn 17 februari - Side
Summa:18 februari - Naar Burak in ??
Filiz: 21 februari - Side
CrazyMar: 27 april - Marmaris
Zoiets??

En nu maar hopen dat we er zelf snel in komen!!!

Nou zeker, ik wil ook!!!
Vanavond weer gebuikdanst, haha. Maar ik moet wel oppassen, krijg toch wel een beetje last van mijn rug.
En… vanavond is mijn jongste vogeltje uitgevlogen. Nou, ja, m’n jongste zoon heeft z’n spullen verhuist naar z’n broer, en gaat voorlopig samenwonen met z’n oudste broer (waarvan de relatie een paar maanden geleden uitgegaan was). Dus, ikke ben een beetje siewig!!!
Vind het wel raar, hoor. Maar ja, zal wel wennen.
Ga ff niet op iedereen reageren, maar iedereen die al weet wanneer die naar Turkije gaat, gefeliciteerd. Ik hoop ook zo snel mogelijk te weten wanneer ik weer die kant op kan/mag. Maar ook met die nieuwe baan moet ik eerst maar weer afwachten wanneer ik vrij kan nemen. De eerste weken/maanden niet denk ik. En ik wil zoooooooooo graag.:wub:
Stel je niet an, Mar :angry::angry::angry: !!!

@ Jill: Gelukkig heb je dit weer gehad vandaag. Verder is het dus nog even afwachten hoe en wat?

@ Miere011: Ja, dat is best even heftig he zo iedereen de deur uit? Had ik ook hoor! Maarja, nu genieten we lekker met z’n beidjes van onze vrijheid en da’s soms ook wel lekker hoor. Maar ze komen nog geregeld hier en dan is het ook weer lekker gezellig hier thuis.

Ik mag trouwens nog eerst ff op vakantie, weten julie nog wel? :tongue: :tongue: Oke, het is dan niet naar Turkije maar toch!!! Het heet wel vakantie! :stuck_out_tongue:

Ik was al naar bed, maar kon niet slapen. Ik ga nu maar weer een poging doen.

Truste.:wink:

@Miere,jeetje dat lijkt me heel vreemd als ze allemaal de deur uit zijn.
Het lijkt me heel eng en zeker de eerste dagen,brrr ik moet er nog niet aan denken dat zehier uitvliegen.

@Roanna,slaap lekker meid ik hoop dat het deze keer wel lukt.
Sweet dreams!!!

Komop Roanna zet je zelf even in het lijstje!!!

Zo goedenmorgen allemaal

@Jill: Ik ken het onderzoek…ik blijf aan je denken!!! En nu maar afwachten of het in december meevalt en de uitslag ook… En hoop MOET je houden, anders had je de onderzoeken ook niet hoeven doen:wink: .

@Bloemmie: Heb ik nooit last van, vandaar dat ik dacht, ach ipv een pbtje hihi! Nou goed, ik heb dat als jij gewerkt hebt, dan durf ik mn mail niet te openen:lol: :lol: Heb je het daar rustig ofzo hihi

@Mierre: Ik heb hetzelfde met mn werk…zou eigenlijk wel een dagje vrij willen om met vriendin naar de sauna te gaan…maar weet niet of ik nu al vrij zou kunnen(durven) nemen!! Maar alles gaat vast wel goed komen(Ooit!) En wat die rust in huis…dat went ook wel, uiteindelijk. En als ze dan een dag geweest zijn ben je blij met de rust hihihi

@Roanna: Hoest nou verder?? En wanneer moet je terug?? Blijf ook aan jou denken

@Crazy(hihi): Lekker hoor, zo weer wat om naar uit te kijken(Zoals ik ook wil:mad: )

@Fransijn: Hoop dat het allemaal goed komt met je plannen, en alles uitvoerbaar is…:thumbsup: :thumbsup:

Nou alweer bijna op de helft van de week… bij mn vorige werk had ik het er nu bijna opzitten…kan er wel een btje naar terugverlangen, anderzijds, dit werk is weer leuker!

Tot vanavond allemaal(Ook zij die ik vergeten ben:redface: )

morning all

@roanna, moet je jezelf ook ff in het lijstje plaatsen, gewoon quote en dan aanpassen en plaatsten
@ beps, waarschijnlijk tegelijk?
@jill, tja, verwachtingen, is toch ook niet zo gek dat je die hebt, je ondergaat toch niet voor nix zo’n shit onderzoek om dan te horen wat je al wist…je hebt pijn!! ja duh…
@ miere, niemand stelt zich aan hoor! wel voorzichtig met de rug
@crazymar, whiiieeeee, lekker koninginnedag vieren in marmaris, hoelang? met wie?? zelfde periode als 2006 is het niet??

uhm…
ik mis een altjd mensen, al een tijdje niet gezien
vraag me af hoe het met:
miss stlyloow is
rieneke
kristina
is, druk? goed? hoop het

en toos, lang nix gehoord. verhuizing al achter de rug??

hahahaaa
ja dus beps, tegelijk…hahaha, ik zag je komen.

heb er nu geen last meer van hoor. geeft nix.
moet ik stoppen met zooi sturen, heb echt in een deuk gelegen bij die filmpjes, en nee, het is niet rustig, maar kan zoveel tegelijk doen he? ik zit aan de telefoon, dan kun je best op verzenden klikken enzo…snappie?

en IK vind dat jij best al wel een dagje vrij mag vragen hoor!! Dit is al je 8e of 10e week geloof ik???
pppppffffff… heb t wel verdiend dacht ik zo. vragen kan toch? hebben jullie het nu extra druk voor de kerst of juist niet??

@Bloemmie:
Nee hoor, blijf sturen!!! Ook wij liggen in een deuk!!! Het is nu mn 7de week…gaan nog steeds dingen minder, dus ik houd me gewoon maar ffies rustig…
Nee het is juist extra rustig he, autobusiness levert niets meer af in december, alle auto’s zijn altijd van januarie toch??? Maar ach, nu eind van de maand, dus alle rekeningen ed…het is er gelukkig altijd druk dus ik ben altijd bezig…is ook wennen!!!

Goedemorgen iedereen!!!

Goedenmorgen Jillie
Leuk hoor nog ffies je goedenmorgen wensen…Ik ga nu naar het werk
Tot vanavond

Goedemorgen Bep werk ze!!!

he jill?
wazzup??
vroeg wakker of lang geslapen??

kort geslapen Bloem van 4 uur tot half 8 ?is niet echt veel he.:crybaby:

goeiemorgen,
Wat rot voor je Jill dat je zulke korte nachten slaap hebt! En al die nare onderzoeken ondergaan, valt allemaal niet mee voor je. Ik leef met je mee hoor zoals iedereen hier op ww! Sterkte ermee en blijf ons vooral hier op de hoogte houden hoor. Het eruit gooien lucht soms al heel erg op…
Bloem, ik ga in april met man en dochter en waaraschijnlijk gaat er ook een vriendinnetje mee van haar. Mijn vader komt dan ook naar Marmaris, maar die gaat in een hotel omdat hij moeilijk trappen kan lopen en dan heeft hij ook een beetje meer privacy. Dus dat wordt leuk! Verder blijven dochter en ik een dag of 10, manlief blijft daar dan nog wel een week of 2 langer. Een vriend van ons gaat dan daarheen om manlief gezelschap te houden. En als hij dan weer in Ned. is, dan ga ik waarschijnlijk weer, maar dan met 2 clienten van mijn werk. Dus dat betekend vakantie in Marmaris en toch aan t werk zijn…goed geregeld hé?
Beppie, gewoon een daggie vrij nemen hoor, moet kunnen toch!
Filiz, alleen gestaan op de groep? Ging t goed? en dan nog koken ook…ik weet wat t is. Zolang er niks byzonders gebeurd is het prima te doen, maar owee als er een client uit z’n dak gaat!! Gelukkig hebben wij een alarmsysteem zodat er binnen 1 minuut altijd iemand aan komt rennen om te helpen. Zoiets zullen jullie ook wel hebben denk ik. Succes in elk geval met alles.

Straks naar de pedicure, mijn voetjes ff lekker laten verwennen.
Iedereen een fijne dag. XXX

@ crazymar, ga je naar sevvy? hahahaa
klinkt errug goed allemaal hoor, vooral dat van die clienten mee naar marmaris…tuttuttut…goed geregelt. Dusse…jij komt lekker vaak in het lijstje, zo is het maar net! je hebt niet voor nix dat huissie daar gekocht. helemaal super!

@ jill, wel laat wakker dan voor jouw doen, niet?? hoe gaat het nu verder?? flinke terugslag na het onderzoek??

Hey meiden!!

Nou hier ben ik ook weer ff snel!!! Voel me rot, omdat ik nu gewoon niks kan doen voor Yas…

Hij smste gisteren dat het slechter gaat met zijn broertje, en dat hij nu naar familie ging om geld te vragen, omdat ze het niet meer kunnen betalen… Pff voel me echt rot!!

Verder geen nieuws…

X