Turkish Teatime deel 14!!!

Hihihihi, spannnnnnend ! Heb een nieuwe gok gedaan !

Vandaag vakantieplanning ingeleverd, nu maar wachten tot ie goed gekeurd word, alleen geen idee waar naar toe.

Nog geen enkel idee dan Linda? Wordt het wel weer Turkije, maar dan ergens anders dan AD, heen? Of weet je het nog niet? :idea:

lekker zeg de schooldirecteur waar mijn buurmeisjes en buurtjongetje opzitten. NOT!!!

HuH??? Gaat dit over? Is dit weer een hint voor het spelletje?

Oh, ik begrijp 'm al! Ik heb het op radio Gelderland gehoord. Da’s niet zo mooi dan zeg!

@roanna: we hebben nog echt geen enkel idee

Oh maar Linda, da’s ook wel weer eens spannend om nu nog niet te weten waar je heen wil. :slight_smile: Heb je straks lekker wat te zoeken in de gidsen of op het internet.

[quote=“bregje20, post:591, topic:25830”]

Bijgewerkt lijstje dan maar:

Bregje: 3 december - Izmir

Dece : 10 februari - Istanbul

Summa:18 februari - Naar Burak in ??

filiz: 21 februari - Side

Als het goed is dan klopt die zo een beetje, of ben ik iemand vergeten?? :beef:

Fransijn: 17 februari- Side!!!!!

@ roanna. Inderdaad. Ik ken de school zelf ook. Ik ben benieuwd als ik de directeur ook nog ken.

Hoi Fransijn.

*Wat een heerlijk vooruitzicht dan weer voor je. Super! :wub: *

Hoi allemaal,

Heb me even op deze manier bijgevoegd in het vakantielijstje. Ben niet handig in het invoegen.
Istanbul gaat niet door, want ben aan 't sparen voor iets speciaals in Side.
Wat horen jullie t.z.t. wel.
Was wel een lastige beslissing, maar het moet maar even.

Heb nu net de 2e ouderavond achter de rug. De schoenen van de kiddies zijn gevuld met een schattig cadeautje en van m’n klas heb ik een puinhoop gemaakt, want het is wel leuk als de rommelpiet is geweest natuurlijk.

Ga zo lekker naar huis een wijntje drinken smsen en slapen.
Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.

Iyi geceler.

@ Fransijn: Oh wat spannend dan weer voor die kiddoos. Je hebt er wel weer werk van gemaakt. :unibrow: :unibrow: Wat zullen ze weer opkijken morgenochtend. Vond het met mijn kids toen ook altijd zo’n leuke tijd, die Sinterklaas en kersttijd.

Nou dames. Ik haak af. Weltrusten allemaal. Slaap lekker en werkse weer morgen.

Wat was het rustig vanavond he? :ninja: Waar zouden ze toch zijn?

Trusteeeeeeeeeh.:wink:

hey fransijn…je staat erin…super:D
het aftellen kan voor jou ook beginnen dus…!!

ben ff in de kantine blijven hangen…maar ga nu ook lkkr slapen…

welterusten u alle en tot morgen…x

@roanna: ligt er ook wel een beetje aan welke bestemmingen er komend seizoen weer zijn vanaf het vliegveld hier

Zo dat is ook weer achter de rug,onderzoek vandaag is het heel goed meegevallen nu morgenvroeg NMR van de nek en de 21 ste december van de rug pffff ik kan beter een abonnement nemen.

@Fransijn wat een spannende tijd voor de kids he,wat zal het morgenvroeg roemoerig zijn in jouw klaslokaal.
Ik ben jaren assistent van de pieten geweest op de school,ik leefde me dan helemaal uit.
Kun je je voorstellen dat mijn eigen kinderen bij mij op schoot zaten en me niet herkende.
Ik had wel mijn voet in het verband gedaan en een grote pleister op mijn neus geplakt als afleiding.
Al die kids natuurlijk piet piet wat is er gebeurd,en ik vertelde dat ik van het dak was gevallen.
Jaren later heb ik het verteld en de foto`s laten zien,ze vinden mij nu nog altijd de leukste Piet.

hoihoi
serie avond is voorbij
@ besmile ik kan er ff helemaal nix van volgen…foto? hint? school?
@ fransijn, het is wel handig als je je bij het lijstje voegt, dat je jezelf dan ook IN het lijstje zet, hihihi
ennuhm…hele speciale gelegenheid in side…denkt iedereen wat ik denk??

@jill, heftig hoor, moet je zolang wachten op de uitslag? hebben de doccie’s niets gezegd? wel fijn dat je nog hier kon komen, vroeg t me al af

@ filiz, lekker 'na gesport" hahaha?
@linda, wanneer heb je vrij gevraagd dan? zomer? voorjaar?

@diamond, het is al bijna donderdag :unibrow: al geboekt? :wink:
@ beps, lekker gewerkt? als je me een bericht stuurt, blijf ik die de komende 10 dagen nog zien, telkens als ik me aanmeldt…hij is fijn…

de rest…good evening
slaappie slaappie doen
X

Iyi aksamlar,

Mooi verhaal Jill over dat je vroeger Zwarte Piet was! Mooie herinneringen zijn dat hé?

Meiden, ik kan erbij in het lijstje…we hebben vanavond besloten wanneer we naar Marmaris gaan en t wordt 27 april. Zou iemand zo aardig willen zijn om dat in het lijstje bij te voegen, want deze computerkluns heeft geen idee hoe dat moet! Bedankt!

Iedereen welterusten, lekker slapen maar weer.

JA heel mooie herinneringen die nemen ze me niet meer af crazymar.

@Bloem,ikmoet het laatste onderzoek van 21 december afwachten en door de feestdagen kan ik pas in januari bij de neuroloog terecht.
Ik ben zo benieuwd,ben alleen bang dat mijn verwachtingen te hoog zijn.