Nou ik ga dus ik kom vanmorgen niet meer hihihi
Tot vanavond allemaal
Allemaal een lekkere dag gewenst.
Ga m’n lokaal opruimen en klaarmaken voor een nieuwe dag. Heb er wel weer zin in.
werk ze allemaal
ben alweer druk bezig (maar nu ff niet…)
nou…ik had warm water hoor, nou ja, heet water dus eigenlijk…en er kan dus geen koud bij, want dan is het ijskoud…pfff…heet-ijskoud-heet-lauw-ijskoud-heet-heter-heetst…pff…
maar…
heb wel mn haartjes kunnen wassen, gelukkig maar. wat een gedoe.
maar we zijn er meebezig, dont worry
Goeiemorrrrrrrrrrgeeeeeeeeeeen ! Me is back en helemaal yours ! Heb een vrije dag !
Vertel me, hoezo ik klink bels ? Terwijl ik zo mn best doe om me verstaanbaar te maken ? hahahaha ik snap er echt niets van ! Ik schrijf toch volledig Nederlands ?
Iemand die een voorbeeldje aub kan geven ?
heb zin om es te lacheeuuuhhhh (met mezelf)
aan iedereen een leuke dag !
Goedemorgen iedereen!!!
@Sev,ik denk dat het eerder sommige uitdrukkingen zijn die ze niet begrijpen.
@Jill: maar jij begrijpt ze toch hé ? ![]()
Helemaal Sev!!!![]()
ik begrijp je volkomen hoor hahahaha
maar je zegt vaak…terug…uhm, bv ik kwam terug thuis, das niet hollands volgens mij, en jij bedoelt pizjema (zo spreek je het uit) en wij zeggen echt piejaaaama, hahahaha
erg lachen altijd met jou
maar ik begrijp het goed, en iedereen is uniek, dat hoort bij sevvy
dusse…niet veranderen hoor!!
@Bloem: jaaaa wij zeggen hier thuis idd pizjema of zoiets
maar als ik tegen vreemden praat en het toevallig daarover moest gaan, dan zeg ik ook pijaaaaaama
maar dan nog op zn belgs en niet op zn hollands want jullie spreken jullie klinkers echt lang uit hé ?
hahahahaaaa ![]()
Bijgewerkt lijstje dan maar:
Bregje: 3 december - Izmir
Dece : 10 februari - Istanbul
Summa:18 februari - Naar Burak in ??
filiz: 21 februari - Side
Als het goed is dan klopt die zo een beetje, of ben ik iemand vergeten?? :beef:
jeeeeeeeeeeeee
we hebben weer een lijstje
jammer alleen dat ik er niet in sta…![]()
hahahaa
zal ook wel niet meer, zucht
Ik zal er wss wel ergens binnenkort op mogen ! Helaas voor de zomervakantie is het nog niet zeker dat askim mee zal kunnen, althans wss niet voor 2 weken… Maar dat zien we nog wel, ik moest gewoon al boeken met mn familie en hem boeken we er later wel bij als hij kan ! En dan mag ik er hoogstwss ook in voor April !!!
Bloem, waarom zou jij dan niet in de lijst kunnen? Je gaat toch zeker ooit wel weer een keer terug naar Turkije?? En als je niet naar Bodrum gaat, kom dan mij maar een poosje gezelschap houden in Marmaris. Niet jou favoriete plaats, ik weet t, maar tis in elk geval in Turkije haha.
ik weet helemaal nix meer dusse…ik doe verder ff geen uitspraken meer daarover, hahahaa
IK WIL OOK IN DAT LIJSTJE!!! PLEASEEEE!!! Maar ik heb nog niets geboekt, ga ook nog niets boeken, en weet niet eens wanneer we gaan en waar we heen gaan!!!
Maar goed, ik ben doodmoe, was een drukke dag dus. Lekker eten, en prison(hubbie heeft serie 2 gevonden en gedownload!!! Genieten!!!)
Tot later of morgen
jaa…niet veel bij hoeven te lezen vandaag!!
@sev…beppie…bloem…ik gun het jullie alle3 dat jullie snel in het lijstje mogen!!
zooo…3 vliegen in 1 klap…maar de rest weet ik niet meer…sorry
voor mij ook een drukke dag… tijdje alleen in de groep geweest…ging goed:D
de gastvrouw is op vakantei…dus koken enzo moeten we zelf…maar dan gaat de tijd ook snel ![]()
dadelijk trainen…spreek jullie daarna weer…
dikke kusz
hihih ik wil ook in het lijst.ik werd even gek van de telefoontjes over het zomer seizoen voor Turkije;)
@Besmile: wat is de oplossing van jouw foto ?
Heb maar ff een gok gewaagd… (Dalyan ?)
hihihih ik ga de bestemming nog niet bekend maken. Het heeft niets met Turkije te maken.