hihihi
we hebben een lijstje!!!
whhhhhhhaaaaaaahhhhhhhaaaa
aftellen maar weer
ennuhm cyn, er kan misschien nog niet bij JOU geboekt worden, maar op internet is al veel beschikbaar hoor, vroegboekkortingen en al!!
hihihi
we hebben een lijstje!!!
whhhhhhhaaaaaaahhhhhhhaaaa
aftellen maar weer
ennuhm cyn, er kan misschien nog niet bij JOU geboekt worden, maar op internet is al veel beschikbaar hoor, vroegboekkortingen en al!!
Bij ons kan er oook nog weinig geboekt worden, maar dat is over 1,5 wel anders.
Zo wat haat ik de NS zeg. pffff
haha…ja ik ook ![]()
lekker forenzen besmile??
jajajaj;)
Zoooo ik ben weer thuis. Lekker gegeten, oerrr hollands(Stampot andijvie, spekjes en een braadworst!!) Zo visite, dus maar wel ffies snel jullie bijpraten!!
Besmile: Ik haat ze ook!! Nu mag ik lekker met de auto, en dasss zoooo lekker!! Bij mn vorige baan moest ik om 7 uur de deur uit om om 8.30 te beginnen(woon in Lelystad en werkte in Amsterdam pal bij het station!) Nu ga ik net voor 8 uur de deur uit. Was om 18.30 weer thuis, nu om 17.35!! Zooo relaxed!!!
Nou meiden, ga morgen bijlezen!!!
Doeidoei
ik was vanmorgen om 07:30 in de trein richting Den Haag, maar op een van een manier ging deze trein niet, maar ging de later naar Alkmaar. Later dus in Utrecht overgestap op de train naar Den Haag. Vanuit Arnhem had ik al flinke vertraging doordat de rechstreekse verbinding niet ging. En later bleek dat de andere trein vanuit Arnhem ook niet is vertrokken naar Den Haag. Dus de trein van utrecht naar Den haag cs was bomvol en moest uitgerekend in Gouda weer afgekoppeld worden.Ik was dus om 10:00 in Den Haag. Normaal doe ik er vanuit Arnhem er een 1.20 minuten erover.
Ik heb wel gehoord dat er wat storingen waren. Hmmm
Gelukkig hoef ik alleen met de trein als ik weer in de weekend naar het Oosten ga.
ik dacht al besmile, je was toch juist verhuisd naar de randstad om dichtbij je stage plek te wonen, maar je kwam uit eht oosten…maar ja, wie wil daar nou ook naartoe??
en beps…hahaha…ik deed helemaal nix, ik was druk aan het werk en vroeg alleen maar of ik de deur open moest houden en toen kreeg ik een reactie van : neuj neuj, dankkuwell, laterzzz
hahahaaa, zooooooooo grappig dat half NL-turks, hihihi
kreeg ook weer een sms van die leuke turk met wie ik gisteravond op msn zat, hahahaha, hoop dat ie idd naar NL kan komen, zou hem graag weer zien…hahahaa
pppffff
druk!
Heyyyy lieverds !
Sorry dat ik er een tijdje niet ben geweest ! Ik mis jullie ook allemaal en jullie zijn echte lieverds dat jullie zo bezorgd zijn !
Ik heb het namelijk héél druk in school, heb maandag weer een examen (anatomie beuuuhhhh) moest zaterdag werken enz…enz…
En vandaag werd mn hele dag van de eerste minuut in school al stuk gemaakt door dat ene meisje waarmee ik goed overeen kom. pfffff. Ze is zoooooo veeleisend, zoooo verwend en ze maakt me zooooooo moe de laatste tijd. Hadden we in het begin afgesproken dat we samen naar onze stageplaatsen zouden gaan. Zij rijd naar de ene twee, ik naar de andere twee, afspraakpunt op de parking van school om van daaruit te vertrekken. Nou, zéér goed, tot vandaag… Zegt ze me vlakaf dat ik maar naar haar huis moet rijden omdat de benzine duur is om om te rijden en we van daaruit zouden vertrekken, terwijl ik doodsbang ben om die baan naar haar woonplaats te doen… Nu ja, om geen ruzie te maken zeg ik: ok, maar dan wil ik dat jij tot mijn woonplaats komt anders moet ik ook helemaal omrijden terwijl ik haar wel altijd speciaal ben gaan halen en die benzine voor mij ook kost. Begint ze dan een probleem te maken dat ze mijn woonplaats niet weet liggen !!! nou euhhhhhh ??? Ligt 10 minuutjes van onze school !
Dan wou ze de kosten in de benzine delen. Heb ik mooi NJET gezegd ! Want ik wil niets voor die benzine, ik doe dat met véél plezier ! Zij duidelijk niet ! Dussss ga ik morgen met mams gaan kijken waar precies haar woonplaats is waar we hebben afgesproken en vanaf volgende week rijd ik lekker alleen naar al mn stageplaatsen want ik wil ze gewoon niet méér nodig hebben om iets te doen, want heb er zoooo een stress van dat kind, dat ze het gewoon niet waard is ! Nou, voor alle duidelijkheid heeft ze ook wel haar goeie kanten hoor, maar ze is gewoon rotverwend… en kan duidelijk niet delen… Ze wil alle goeie dingen voor haarzelf en wil dan niet eens toegeven aan iemand anders… So be it maar sev laat haar dan ook niet doen !
Pfff sorry voor het lange verhaal, maar het maakt me zoooo moe dat ik gewoon bijna geen kracht meer heb om nog veel op computer te zitten en zo. Moet dan nog mn hoofd bij mn cursus houden voor het examen…
@Dia: ik zag iets staan hier van Green Nature in Marmaris? Goed hotel, ben er 2 x geweest ! Zorg alleen dat je een kluisje huurt want de schoonmaaksters maakten graag gebruik van mijn adapter en zo voor mn gsm
maar anders prima hotel ! Véél nederlanders !
Ik kom wel nog eens terug vanavond, sorry voor het ellenlange verhaal !
x
P.S.: Heb er vergeten bij te vermelden dus dat een ring van 35€ niet goed genoeg is, dat ze liever een heeft van 500 € en dan klagen dat dat beetje benzine duur is ! Gek, GEK word ik ervan GEEEEEKKKKK ! nou ja, tot daar ![]()
@ bloem, in het weekend ben ik bij mijn ouders en zussen. En dat is in het oosten. Normaal verloopt alles wel goed met de treinverbinding vanuit Arnhem.
@ diamond. Green nature is een goed hotel. Net als sommige voorbijgangers van het forum ben ik zelf ook 2e in het hotel geweest. Het is ongeveer 10 2 15 minuten van het strand. Je kunt het via pineta luxe lopen of via Pesa Beach. Het ligt wel dichterbij iclemer
een ring van 500 euro.
ik hoor de kassa al rinkelen;)
nou…sevie…'t zit je niet mee he!!
dikke kus voor jou…en laat die meid lkkr links liggen ![]()
hahahaaa
moet altijd zoooo lachen
sevy en de andere belgen doen altijd zo goed hun best om een beetje begrijpbaar NL te schrijven maar als er dan emoties bijkomen, hahahaa…dan gaat het scheef…
hahahahaa
sorry sorry, is echt niet grappig en heb echt met je te doen sev, maar tis zo grappig…
hopelijk komt het allemaal gauw goed…
@Sev ik ben blij dat het ondanks die tru. toch alles ok is met jou.
Trek het je niet aan meid,jij moet gewoon je eigen gang gaan en je inderdaad niet laten doen door dat verwend nest.
Succes met je exemen!!!ik eal voor je duimen.
@Bloem: hahahaha nou ja, kan mezelf niet veranderen, na 2 jaar WW ben en blijf ik nog steeds belg
Gelukkig is het belgenbestand al wat uitgebreid, maar ik blijf mn best doen om me verstaanbaar te maken voor jullie maar ik geef toe dat het soms wat moeilijk is ![]()
@Jill: dank je ! Ahhh, weet je, ik wil gewoon geen ruzie, moet er nog ‘maar’ een jaar en een half bijzitten. Maar sinds vandaag weet ik genoeg: horen, zien en zwijgen en gewoon ook aan mezelf denken ! lekker egoistisch he ?! Maar zij maakt me zo… Zelfs zo erg dat ze steeds vraagt of ik al geleerd heb of niet, want ze wil zeker zijn dat ik niet méér leer dan haar, stel je voor ! En ik laat me niet doen hoor ! Probeer gewoon slimmer te zijn en het meeste verstand te hebben door te zwijgen, snap je ? ![]()
@Filiz: kus terug :unibrow:
Heb ik jullie dat al verteld ? Neen ! Hier komt het:
Toen ik na school ffies mn laptop wilde komen aanleggen op mn kamer, zat ik te wachten om me in te loggen, keek ik ff om omdat ik zag dat mn bed half opgemaakt erbij lag (ik leg het altijd helemaal open smorgens) en ik dacht al dat het vreemd was, als mn ma aan mn bed komt, maakt ze het meestal mooi op (sorry hollanders, wss verkeerd woordgebruik maar ik ken nx anders
) en TOEN zag ik INEENS een nieuwe PYAMA (of hoe schrijf je dat ?) liggen op mn hoofdkussen !!! Net zo een die ik al lang naar op zoek was ! Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! Mams had hem mee gebracht, Heeft mn dag natuurlijk helemaal goed gemaakt ! En heb hem natuurlijk héél vlug aangetrokken en niet meer afgedaan
hihihihi
en nééééééén géén foto hier
:paranoid:
![]()
Hai mensjes,
Na een lange dag school, met ouderavond n.a.v. de rapporten, ga ik nu doodmoe naar huis.
Even een wijntje drinken en nog even bellen. Morgen weer een dag.
Slaap lekker allemaal. Have nice dreams.
@Sev,kom op nu heb je ons nieuwschierig gemaakt,waar blijft die foto in pyama?
Slaap lekker iedereen!!!Sweet dreams!!!XXXXX
Goedenmorgen allemaal
@Sev: Gelukkig, je bent er, en er is met JOU niets mis!!! Laat de andere maar lekker gaan, en reageer gewoon zoals je bent, ik vind het heerlijk je halve vlaams/nederlands te lezen!!!
@Dia: Weet dus nog steeds niet hoe dat hotel heet…
@Jill: Sterkte vandaag!!! Zal aan je denken…je kan het, en denk maar dat het straks over is, dan hoef je niet meer!
@Fransijn: Goed dat je er weer bent, en dat je beter bent!!!
@Bloemmie: Zo’n mooie meid is voor die turken dus een walhala denk ik hihihihihi
Alle anderen, fijne dag vandaag
Ik heb het druk vandaag, op het werk maandafsluiting, en das in een financieel gedeelte altijd giga druk(lekkerrrr is de dag snel om!!!) Vanavond vergadering, ik kom voor ik ga nog wel ffies langs!!
Tot latersss
ik ben het helemaal met beps eens…
zo lekker kort ben ik he?
en ff voor de goede orde, ik vind het bels van sevvy ook helemaal top, vooral zo houden…
nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen, nietw geluk…is het niet??