Turkish Teatime deel 14!!!

ik ga mn best doen…

@dia: Hotel Balim, is ook all inclusive en beter kun je niet zitten! Vrienden van mij zitten daar ook vaak, schijnt erg goed te zijn en hebben vaak leuke aanbiedingen.
verder zijn er ook de volgende hotels te vinden, dichter bij het centrum.
Hotel elegance, (hp of ai), Sun Maris, Kaya Maris(75 meter van strand, 2.5 km van oude centrum), Hotel Anemon, (groot hotel, goede ligging), Hotel Serin Sari, (vlakbij hotel Anemon). Anemon en elegance zijn ook te boeken via de website.

De meeste hotels liggen in het nieuwe centrum, persoonlijk vind ik dat beter als in het oude centrum, je bent verzekerd van een goede nachtrust, en na 5 tot 10 minutjes lopen ben je in het centrum. Als je in de buurt van de Gima zit, dan zit je echt in het nieuwe gedeelte.

Als je nog meer hotels wilt weten, dan vraag maar!

ik verwacht dat diamond donderdag een nieuwe lijstje heeft gemaakt…hahahaha
met al die tips kan het haast niet missen…:smiley:

hallo allemaal!!
thee drinken alleen is niet leuk…
ik zie dat jullie er zijn, heb de thee al klaar staan…

wie wil een koppie??

**Nou, ik zou best een kopje thee lusten na zó’n lekkere doner-kebab:p **

**Ik was vandaag weer in heerlijke Turkse sferen en geuren. Vooral in die hal, waar ze groenten/fruit en kruiden verkopen. Heerlijk alleen al de geur! **

Heb dus heerlijk gegeten en dat schilderij gekocht en nog veeeel meer. We waren met de trein( manneke gratis reizen) en zie je het voor je, wij dus met een ingepakt schilderij in een bomvolle trein. Steeds alleen maar in het halletje kunnen staan. De hele terugweg. :finger:

** Normaal duurt die rit zo’n 1 1/2 uur, nu bijna 3 uur over gedaan en 3 keer overstappen in steeds bomvolle treinen dus. Er was een stremming rondom Hilversum, dus reed de trein vanuit Amsterdam CS niet. Of we maar even om wilden rijden via via enzovoort. Maar we zijn weer thuis met volle rugzak. :smiley: **

Het was trouwens rustig vandaag hier! Nouja, op de mooie verhalen van Bloem na, dan!

Fijne avond allen nog.

welkom terug roanna
ik heb nu ook voor het eerst gedonder met de site
is het besmettelijk ofzo??

Nee, ik heb nu totaal geen last met de site. Alles werkt en tot nu toe is het ook wel snel. Was van de week wel anders! Vreemd dan! :question:

ja nu is alles ook weer helemaal toppie
maar tis zo rustig… nou ja
ik ben druk aan het werk hoor
maar af en toe ff een pauzetje…moet kunnen toch? niet?

nou…echt gezellig zijn jullie niet…hihi…
jullie gaan zeker allemaal heel hard kletsen als ik weer hard aan het werk ben he?
nou ja goed
ik ga naar mn bedje toe
allemaal een goede en nieuwe en frisse week toegewenst.
tot snel weer

Ik ben er, hoor!!!

Ik ben er ook hoor!:lol: Maar ik was ook ff aan het MSNen.

Nou, weltrusten dan maar allemaal :wink:

Ben vandaag op sjouw geweest om een kastje op te halen, vlakbij Alkmaar, in uhhhh, o ja, St. Pancras. Ik dacht, ik ga maar op zondag, niet zo druk! Nou, dat heb ik geweten, zeg, wat een puinhoop daar. En toen ik eindelijk weer kon rijden, reed ik nog verkeerd ook. (Ja Mar, die weg die je dus niet moet hebben!) Maar er stond Lisse op de borden en dat is toch wel aardig in de buurt bij ons. Maar goed, ben dus vet om gereden, maar was uiteindelijjk wel weer thuis. Met een mooi ladenkastje voor weinig, haha.
Daarna nog met 4 van onze kinderen lekker uit eten geweest, was erg gezellig.
En nou is het weekend weer al weer om :crybaby: :crybaby: . En ik geloof dat er nog een “is” in de wasmachine zit, ga ik maar ff ophangen. Welterusten allemaal, of misschien tot straks nog XX

Ik ook, Roanna, zat ok te msn-en, en verhaaltje lezen natuurlijk!

Ja Miere, want je moet morgen wel weer een schone bloes aan en schone sloof om. :lol:

Ik heb zojuist ook alles ff staan strijken.

Heyyyyy iedereen,zo te horen hebben jullie allemaal een fijn weekend gehad,helemaal toppie!!!
Ik ben thuis geweest omdat mijn hubbie in de tuin heeft gewerkt en ik ook een klein beetje heb geholpen,was er heerlijk weer voor trouwens.

mar wat heb je dan gegeten??

heb mn kont nog niet gekeerd, of jullie zitten lekker te beppen
wilde eigenlijk af sluiten maar stuitte op n een leuke vacature voor zomer 2007, sluitingsdatum 1 dec, dus maar ff gauw gereageerd.
heb nog nix van de ene job gehoord…misschien wilden ze me dan toch niet zo graag, weet niet of ik het doe, maar is toch wel leuk om te weten dat ze je graag willen, niet??
nou
nu ga ik echt af sluiten
slaap zacht allemaal

carpaccio, en een visspies, en koffie met amaretto toe!! ( wel een beetje SAS)

Maar ja, ik val zo hard af op het ogenblik, moet mezelf af en toe een beetje bij voeren, hoor!!

Oh heerlijk Jill. Het was zeker mooi weer vandaag, al heb ik bijna de hele dag op een overdekte markt gelopen. Maar de momenten dat ik buiten was, waren zalig. Van mij mag het zo blijven tot de kerst en dan weer warmer. :nod:

Weltruste Bloem en wie er nog meer naar bed gaan. :slight_smile:

Strijken Roanna??? Doe ik niet an, hoor, gaat zo ook best.