Turkish Teatime deel 14!!!

:redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface:

@Bloem
YES heb ik het goed? Ga ik het dan ooit nog leren het turks? Hope so :smiley: !!
Wat betreft het verhaal. Meissie denk eerst aan jezelf en probeer weer wat rust in je hoofd te krijgen, dat is veel belangrijker. Schrijf alleen als het voor jou ‘therapeutisch’ werkt :wink: . Wij wachten geduldig tot jij zover bent en komt die tijd niet hebben wij gewoon pech.

jaja…
dat zeg je nu wel, maar ik denk dat je toch elke keer weer eventjes stiekum kijkt, of er al een nieuw verhaaltje is, hahahahaa

zucht, een laptop, lijkt me heerlijk, maar ik kan echt niet overweg met zo’n touchpad…weet je wel, ik heb echt een muisje nodig, nou ja, misschien gewoon een kwestie van wennen, who knows??

by the way, ‘onze’ wennemars heeft weer een WB zege geboekt. hardstikke goed!!!

Zo weer in het land…VEELS TE VEEL uitgegeven, maar dat mag ook wel eens toch(jaja the story of my life, teveel uitgeven hihi!)

Heb netjes bij gelezen, ben het al weer kwijt…ga dus maar lekker met hubbie aan de koffie
Tot straks!!

ja beps, zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet he?

WAT heb je dan allemaal gekocht?? details!!

OKE!!! DRANK!!! KLEREN!!! MAKE-UP!!! ETEN,ETEN,ETEN!!!
KOFFIE!!! ENZENZENZ!!!

Zo goed?? Echt te grof voor woorden…maar dat mocht de pret niet drukken. We zijn gewent eens in de zoveel tijd ‘even’ naar Duitsland te gaan, en de producten die wij gewent zijn aan te vullen, maar ja, dan komt de rest om de hoek kijken hihihihihi!!! EN…toen we klaar waren toen zijn we nog ffies naar Duiven naar de Makro geweest…hihihihihi!!! Shop dag dus!!

*Nou, lekker toch Bep je eigen en hub weer eens lekker verwennen. Ga ik morgen ook weer doen hoor. Gaan met zoon erbij, lekker weer een dagje naar de zwarte markt. Kopen, kopen, kopen. :nod: *

hey meiden…
ook ik heb bij gelezen…en ja…ik ga WEL reageren…he beppie :wink:

laat ik beginnen met te vertellen dat…nee eerst ff reageren dan mijn verhaal

@marion…jeetje meis…jij hebt ook een druk weekend!! hoef je niet te werken ben je nog met vana alles bezig. waarschijnlijk het nadeel van een eigen huishouden runnen hehe…zie het vaak bij mij mamz…
hebben de jongens gewonnen?

@jill…wat vervelend dat de onderzoeken zo een pijn deden, het is je beter gegund…een extra dikke kus voor jou dus!!

@roanna…ww kan idd soms zoo vaag zijn. het ene moment doet alles het en als je dan gaat posten is alles weg…waaa frustratie!!

@bloem…lkkr zo een niks weekendje!! wel vervelend van de koude douche…

@dia…we verdenken je er heeeelemaaal niet van dat je al voor een vakantie voor volgend jaar bent aan het kijken…hoe kom je daar nu bij??

@beppie…kan heerlijk zijn om zoveel uit te geven toch…:wink: fijn dat je zo een leuke dag hebt gehad!!

uhh…oke.
gister avond wezen stappen…was om 6 uur thuis en om 11 liep ik alweer met mamz door de stad…let ff uit…ik ben zoooo moe!!

maar goed…ik heb eiiindelijk mn nieuwe gsm…smsng d900 geloof ik…met touchscreen…:D:D:D

ennnnn…toen door naar het reisbureau…:D:D:D
op 21 febuari zal ik askim weer zien…en wel 2 weken…!!!

uhh…nu x factor…een vriendin komt langs…zoooo veel tegelijk…maar wel zooo blij:D
en askim ook…zo te horen toen ik belde;)

dikke kus…

wow filiz
wat leuk allemaal zeg!! echt super. nou, maak jij ff een nieuw lijstje voor 2007. dan sta je boven aan en nog ff en dan kan dia er ook weer in hahaha

en beps, schandalijk!! foei!! hahaha, ach je werkt er hard genoeg voor toch/? wij allemaal! mn salaris (mn eerste sinds sept!! weer) was ook binnen, maar alles is alweer weg of gereserveerd…zucht, vrees dat ik nooit rijk ga worden. Nou ja, dan maar heeeeeeeeeeeel beroemd hahahaha, of berucht?? :smiley:

anyway
er is weer een verhaaltje, ga het nu posten!

Hey Dia, een supermooi en goed hotel in Marmaris is Green Nature. Tis idd wel een eind van de haven en het oude centrum af, maar met de dolmus ben je daar in 8 minuutjes. Ik zelf ben 2x in dit hotel geweest, het is er erg schoon, het eten is prima, er is een prachtig zwembad bij en de sfeer is meer dan goed.
Verder weet ik nog wel een goed all in hotel, het heet LeoMar en ligt wat dichter bij het oude centrum. Geintje hoor, das ons eigen apt. en met een beetje fantasie kun je ook daarvan zeggen dat het all in is, je moet het alleen ff zelf inkopen en klaarmaken!
Maar ff zonder gekheid, er zijn genoeg goeie hotels in Marmaris, maar de meeste all in hotels liggen idd wat verder van het oude centrum af.

:king: WOW FILIZ…HET AFTELLEN KAN BEGINNEN :king: !
Vind het echt super voor je, tellen hier gezellig met je mee.

Filiz…super! :dope: Bofkont :thumbsup: en het is je van harte gegunt.

Voorzo… iedereen weltrusten.

**Linda1980: Goed van Twente weer he? :thumbsup: **

Truste Roanna!!!

zooo…
8 pagina’s met een nieuw verhaaltje
hard genoeg gewerkt vind ik
ik ga lekker ff mn oogjes rust geven van die pc en lekker dromen…
3x raden waarover…

Oke ik ga het vandaag proberen:

@Bloem: Ik ga zo bijlezen(hoop ik anders morgen met een bakkie voor het douchen:unibrow:)

@Filiz: Ohh die foon is prachtig MAAR derest is FANTASTISCH!!! Ohh heerlijk meis, kan je eindelijk weer eens een lange tijd met hem zijn…:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: En dan gaan kijken of het goed is jullie samen, nu de F*****G diensttijd erop zit!!
Ik wacht weer op vanavond voor de X-Factor, zondags is zooo grappig met al die missers hihihi

@Roanna: Je zal het wel niet lezen: VEEL KOOP PLEZIER!!! Geniet lekker met elkaar!!

@Dia: Ja idd de AI hotels zitten echt vet ver van het centrum…er is er wel 1 iets dichter bij, maar de meesten zitten ver. zal mn vriendin vandaag eens vragen, zaten redelijk dicht bij en AI!

@Marion: Alles overleeft?? Heerlijk die drukke weekenden, maar een dagje voor je zelf is ook zooo belangrijk!!

Nou wij hebben de logeerpuber vannacht hier, de puber is met vriendin een dagje weg, dus…RUST!!!
Zo eerst naar de kerk, dan lekker met hubbie filmpje kijken(16blocks is tot nu toe goed) en dan zien we wel weer. Mn vriendin eet vanavond hier en verder …

Tot straks

Ben ik ook weer effe, laatste dagen weinig hier geweest ben echt hartstikke druk, oma is nog steeds hetzelfde ze hebben nu iets op de kweek gezet om te kijken of ze in het ziekenhuis iets heeft opgelopen. eind komende week uitslag. vandaag werken hebben koopzondag bah.

@roanna: ja super he gaat goed dit seizoen, wie weet wat er nog volgt

Goedemorgen allen en met name Bep al.:lol: Alweer vroeg uit de veren?

Ik las het dus nog net even. Zit nu even aan een bakkie en tegen 10 uur hier weg en dan maar weer lekker die zwarte markt afstruinen. Laat vanavond wel ff weten, wat ik weer allemaal gekocht heb. Ga eigenlijk nu ook voor een mooi schilderij. voor op die nieuwe witte wand hier. Hadden laatst een hele mooie gezien.

Ennehh, natuurlijk ook lekker eten hè? :thumbsup:

Nou allemaal een fijne zondag en hasta la vista.

Goeiemorgen allemaal!

@Filiz: super meid!! Laat het aftellen nu maar helemaal beginnen. Wat een fijn gevoel zal het zijn nu je zeker weet wanneer je hem weer gaat zien.

@Bloem: ikke in het lijstje? Wat voor lijstje :smiley:

@Crazymar: thanx voor je tip, had 'm idd al in de gidsen van vorig jaar zien staan. Nu maar ff afwachten wat er in de nieuwe gidsen staat en dan kan het heel goed zijn dat het Marmaris wordt, leuk!!!

@Linda: sterkte vandaag met de koopzondag. We komen denk ik snel op de wasmachine terug, misschien zaterdag ofzo.

@Roanna: veel plezier op de zarte markt! Goed plan trouwens, heb ik ook wel weer 's zin in om naartoe te gaan. Maar pff die laatste weekenden van een jaar zitten gewoon altijd vol met van alles en nog wat. Volgend jaar dus maar.

@Beps: lekker geshopt dus :wink: Nou lekker toch, wat is er nu leuker dan shoppen (buiten vakanties dan!!!)
En ben wel benieuwd naar dat hotel.

Gister nog een hele tijd met een vakantievriendinnetje aan de telefoon gezeten die ik in Alanya had leren kennen, leuk om weer 's bij te kletsen en herinneringen op te halen. Binnenkort met z’n viertjes (zij was met mams en ik ook) uit eten, leuk!!

En…heb m’n moeder gevraagd of ze meewil naar Tarkan, en het leek haar leuk!!!

X

morning all…uhm, nou ja, ben net wakker en heb net mn ontbijt op, dus is het morgen voor mij, hihihi

oh…de zwarte markt, zucht…
doner, doner, doner!! oh, zin trek honger, jammie, jammie…(heb dus net mn ontbijt op)

geen nieuws hier…beetje slacht geslapen…nou ja, heb nog 2,5 uur wakker gelegen…
nu wel n warme douche, nou ja, warm…scorging hot dus
anyway
ik ga eens aan het werk want dat schaatsen is niet veel soeps…
eens kijken op ik beps dagelijkse ritme in balans kan houden…hihi

JAAAAA Suc6 Bloemmie, kan ik lekker lezen morgen :hih: