Turkish Teatime deel 14!!!

@Crazymar: hebben de pannenkoeken gesmaakt?

@Jill: oh wat naar dat je zo’n pijn had. Hopenlijk valt het dinsdag nog een beetje mee…Hopenlijk heb je toch nog een fijn weekend.

@Marion: nee het is wel iets tijdelijks. Maandag maar 's kijken of ik het leuk vind. Brr wat een naar verhaal, vreemd lijkt me als dat zo dichtbij je gebeurt.

@Beps: geniet maar lekker van jullie weekend! Veel plezier met hub!! En gourmetten, heeeeeeeerlijk! Eet dan ook altijd veel te veel :smiley:

Nou iedereen een fijn weekend en tot morgen!

X

Goede morgen allemaal!
He … ben ik de 1e vandaag? Gebeurt niet vaak! He een vrij rustige dag vandaag, de boodschappen al in huis, alleen de sporten dus. Om 11.00 naar het voetbalveld voor de laatste wedstrijd in deze competitie en vanavond nog naar het zwemmen. En natuurlijk de huishoudelijke klussen nog want die blijven liggen wanneer je een dag gaat shoppen.

@Beps
Dat is altijd het nadeel van lekker eten, je eet altijd te veel en dat zit uren in de weg. Zit niets anders op dan languit op de bank te gaan liggen bij Baantjer totdat het allemaal gezakt is :smiley: .

@Jill
Inderdaad, wat zou het mooi zijn als iedereen zo met elkaar om kon gaan. Dan zou er een hoop minder ellende in de wereld zijn. Maar helaas … de lontjes lijken alleen maar korter te worden :frown: .

@Dia
Is inderdaad heel vreemd als zoiets verschrikkelijks bij je in de buurt gebeurd. Overal wordt er over niets anders gesproken en iedereen die de man kent kan het niet begrijpen, was altijd een hele lieve, rustige man. Hij was al een half jaar overspannen omdat zijn vrouw wilde scheiden. Vind zelf vooral het idee dat de kinderen alles gezien kunnen hebben zo vreselijk, zij hebben blijkbaar hulp ingeroepen.

Goedemorgen iedereen!!!

@Marion wat ben jij al actief op de vroege zaterdagmorgen!!!
Het lijkt me inderdaad vreselijk al zoiets in je omgeving gebeurd,het komt steeds vaker voor maar als het in je eigen buurt is en je de mensen kent is het nog onbegrijpelijker.

Iyi Gunaydin (of zoiets, mijn turks is nog niet zo geweldig!)
*Zo, lekker weekend.:nod: *
@Allemaal, bedankt voor de felicitaties en lieve wensen met mijn nieuwe job.
Ik vind het wel spannend, maar het gaat vast en zeker lukken!

@Marion, wat een vreselijk bericht, van die moeder, zo zie je maar dat er onder het oppervlak veel meer leeft dan iedereen weet, angstig idee ook.
*Succes met het supporteren van de voetbalwedstrijd, kan soms ook zwaar zijn!:wink: *
@ Jill, sterkte meis, wat vreselijk dat je zo’n pijn hebt. Moeten die onderzoeken dan? Mijn man heeft begin dit jaar een onderzoek gehad aan zijn gedeeltelijk verlamde arm, om te kijken of er verbetering in zat. Nou, het heeft hem niks opgeleverd, alleen maar heel erg veel pijn. (Met elektrodes gingen ze stroomstootjes geven op en door zijn arm, heel erg pijnlijk)
Dus hij heeft gezegd, ik laat nooit meer zo’n onderzoek doen.
@ Bloem, jeetje meis, wat een confrontatie met jezelf. Maar ik denk ook dat het goed voor je is, Je moet het een plaats kunnen gaan geven in je hoofd, en daar zal je best wat hulp bij kunnen gebruiken, en zeur maar lekker tegen ons, hoor, maakt niet uit, je kan hier alles kwijt.
*@ Beps, waarschijnlijk ben je al weg, maar veel plezier in Duitsland!:finger: *

Nou, ik ga effies wat in huis rommelen, en dan vanmiddag om 2 uur weer naar m’n andere baantje, weer wat extra centjes verdienen, altijd handig!!
Fijn weekend allemaal, XXX

@Mierre,dat onderzoek dat je man heeft gehad is hetzelfde dat ik heb gehad,alleen in de benen en dus dinsdag mijn armen.
Helaas kan het niet anders dan dat onderzoek te doen omdat ik nu bij een dokter ben terechtgekomen die wil herbekijken of een operatie toch niet mogelijk is.
Maar ze moet dan eerst bekijken of er nog een kans is want als mijn spieren en zenuwen teveel zijn aangetast begint ze er niet aan omdat het dan geen zin heeft.

Zit er nog kans in dat je man verbetering krijgt in die arm?

Goedenmiddag allen.

Weet niet wat hier nu weer mis is, maar ik was ingelogd, had een verhaaltje hierop gezet, druk op antwoord verwerken en foetsie was alles weer en niet meer ingelogd. :paranoid:

@ jiil: Ik ben blij je weer even hier te zien. Gaat het nu een beetje?

Ik heb net even op duitse vakantiesites zitten kijken, naar aanleiding van een advertentie hier in de krant vandaag. Maar ook hier is nog niet veel te zien voor 2007.

Zit momenteel met mijn hele buro en PC-handel ergens in het midden van de woonkamer, omdat manneke een lange houten wand aan het verven is. Moest ik weg! :finger:

Groetjes

Roanna,wat een bezorgde man heb jij die wilt gewoon niet dat jij in de verflucht zit.
Gelukkig heb ik geen problemen meer op WW was afgelopen week wel zo misschien omdat je verhuisd bent naar de woonkamer?haha
Vandaag gaat het wel weer Roanna,ik heb nog wel pijn en voel exact nog waar ze met die naald hebben zitten porren maar het is te doen.

goede goede middag allemaal (:wink: mierre…)

zo, ff heerlijk een gat in de dag geslapen heerlijk zeg, de was draait, helaas was de douche weer koud, maar goed, moet een halve dag kunnen niet? straks een beetje poetsen en dan…uhm…ja goeie…weet nog niet. Lekker nix denk ik.
hahahahaa

dus
hasta la pasta en tot laterzzzz

Heyyyyyyy schone slaapster gaat het weer een beetje?

Ook goedemiddag Bloem. Lekker uitgeslapen dus!

@Jill: Nee joh, mijn pc staat altijd al in de woonkamer, maar juist aan die lange wand en toen moest alles naar voren. Zodoende zit ik nu bijna in het midden van de woonkamer. Wel in de verflucht dus, maar het valt op zich nog wel mee.

Gelukkig dat het nu een beetje te doen is dan. Ik voel momenteel ook steeds prikkelingen en jeuk aan die wondjes van dat wegsnijden, maarja dat is natuurlijk niks bij wat jij moet doormaken.

De verbinding van WW is ook wel goed hoor en ook wel weer snel, maar alles wat ik getypt had, was weg na het versturen. Maargoed, verder doet ie het weer dus.

Ennehhh Marion, gewonnen of verloren?

@Jill
Ben zo’n actief mens soms :biggrin:

@Miere
Volgens mij is het iyi günler, gebruik je geen iyi dan is het günaydin, maar pin me er niet op vast want mijn turks is ook niet best.
Werk ze nog vanmiddag!!

@Roanna
Moet ook telkens opnieuw inloggen. Kopieer nu mijn reactie voordat ik hem verstuur, gaat het dan fout hoef ik niet opnieuw te beginnen.

@Bloem
Heerlijk toch lekker niets doen, moet kunnen!! Mocht je je vervelen…weet nog wel iets voor je hoor :slywink: !!!

Zo en ik hoef me niet te vervelen helaas. Ga het achterstallig onderhoud proberen weg te werken. Te beginnen met de WAS :confused: !!!

Goedemiddag allemaal! Wat is het warm zeg vandaag, buiten gewoon lekker zonder jas. Terwijl het vorig jaar op deze datum zulk dramatisch weer was.

@Marmariskenners onder ons: weten jullie een goed all inclusive hotel dichtbij het centrum en strand? Ben ff aan het kijken maar ze liggen allemaal zo’n eind van het centrum af terwijl wij er graag dichtbij zouden willen zitten. En nee hoor…nog helemaal niet fanatiek aan het kijken voor volgend jaar :lol:

Iedereen een prettig weekend!!

X

@ Dia: Heb jij dan al boeken of sites waar 2007 in of op staat? Ik weet alleen van GoM***** en GoBe***, maar die hebben niet wat ik zou willen. Ik ben ook zo benieuwd en eigenlijk nog meer m nieuwsgierig naar het nieuwe zomerseizoen. Ik kan niet wachten eigenlijk. :drugged:

@Roanna
Is ontzettend vervelend als de wonden jeuken en het ergste is je kan niet krabben.
Ze hebben weer verloren al was de schade beperkt dit keer … 1-3.

marion helemaal correct, daarom zei ik al goede goedemiddag hahahaa

en nee ik verveel me niet, mijn was, voor het eerst sinds 3,5 week draait ook en idd het was al de bedoeling hard aan het werk te gaan…maar tis moeilijk ben nu met heel andere dingen bezig in mn hoofd en het kan me dus een beetje worst wezen hoe het verder gaat met Ali& me, maar ja…het was nog lang niet af he??
ik zal eens kijken of het een beetje wil lukken dit weekend

enne roanna, je bent niet verslaafd hoor, dat als er geschildert wordt en je dus duidelijk in de weg zit, dat je dan gewoon alles verschuifd ipv het laat voor wat het is, hihihi :wink:

Helemaal gelijk Bloem. Maarja, alles moest zowiezo van de kant af, dus is het niet zo moeilijk om de PC aan te laten, al staat die dan bijna midden in de kamer. Toch maar eens een laptop kopen dan. :unibrow: Moet er niet aan denken het te moeten missen. Hahaha. Hoezo veslaafd??? :smiley: Het is maar goed, dat bij ons op het werk die mogelijkeid er niet is, alhoewel ik daar de tijd ook niet eens heb.

Oja, en ik zit niemand in de weg hoor! Integendeel zelfs! Komt helemaal goed en ik heb straks een spierwitte wand. :thumbsup:

Oh Marion, jammer dan weer. Ach nouja, als hij er maar plezier aan beleefd.

Yep is heerlijk een laptop ik zit er heerlijk mee op de bank en soms als het echt niet anders kan gaat hij met me mee naar bed,hahaha is de enigste die dat mag van mijn hubbie!!!:o

Ha, ha, ha, Jill. Da’s een goeie. Hij mag als enige , op je man na dan, met je naar bed! :lol: