Turkish Teatime deel 14!!!

Roanna eigenlijk jammer om met dit weer binnen te zijn;ik kan me geen dag in november ooit herinneren als vandaag.
Volgens mij krijgen we geen winter.

Mmmm Mierre klinkt goed!!!

Nou ik eigenlijk ook niet hoor Mar. Doet mijn manneke altijd, maar mijn blouse strijk ik echt wel even zelf. Die sloven strijk ik ook niet hoor.:wacko:

Oke, ik ga ook afsluiten. Truste allemaaaaaaaaaaal :slywink:

Ja daar heb je gelijk in Jill, maarja we hadden nu eenmaal met onze zoon afgesproken, want die kan vaak niet in het weekend.

ik strijk ook nooit
heb nix van het weer meegekregen, ben vrijdag om acht uur naar huis gegaan en ben het huis niet meer uit geweest…hahahaa

enne miere, vis is toch heel goed he? beter dan vlees en in het weekend mag je sas-en toch?? van mij mag het allemaal

ik moet nu echt weg, maar kan blijkbaar niet afsluiten…ohohoh
ach, kan morgen toch uitslapen :biggrin:

Slaap lekker iedereen enne…morgen gezond weer op!!!

Trouwens ik heb Sev al een paar dagen gemist,is toch niet ziek hoop ik.

Nou meiden, had vanmorgen een giga probleem met het op internet komen, terwijl mn msn het meteen deed

Ik heb dus niets bijgelezen van de verhalen, alleen maar ffies hier…
Rustige dag gehad, en verder niets gedaan.

Meld me vanavond nog wel, al is deze week er 1 met een gaatje. Vanavond visite, morgenavond vergadering, woensdagavond vergadering(allebei van werkgroepen in de kerk) en vrijdagavond zelfs 2 afspraken, even kijken hoe het uitkomt en welke in ga bezoeken dus!

Goed te lezen dat iedereen zo genoten heeft, das eerst belangrijk

@SEV WAAR ZIT JE!!! MIS JE!!! :wub::wub:

Kanonen Bloem, ff snel geteld, TIEN PAGINA’S!!! Oke, ik ga vanavond wel aan de slag…dus NIET bijschrijven hihihihi

Hoi allemaal,

Ben ziek geweest. Wilde vorige week al weer veel te snel aan 't werk, ging echt mis. Nieuwe poging nu.
Vond het vreselijk om thuis te zijn want ik ga dan veel te erg piekeren.
Er speelden veel factoren mee waardoor ik gewoon een keer ziek moest worden zie m’n huisarts. Het is teveel geweest.
Het gaat nu wel weer. Maar m’n heimwee blijf ik met me meenemen.:wub:

Heb verder nog niet bijgelezen. Komt wel weer.

Fijne dag voor jullie allemaal.

Hey meiden…

Sorry veel te lang niet geweest!! Wel het meeste meegelezen maar gewoon geen tijd om te reageren!! Zal even vertellen wat mij de laatste dagen heeft bezig gehouden…

Vrijdag naar Gerard Joling & Gordon in Bobs Party Palaca Uitgeest… Erg gezellig, totdat ik een smsje kreeg van Askim… Zijn broertje had een ongeluk gehad en lag nu in het ziekenhuis… Het ging slecht met hem, en yas voelde zich er “sad”… Kwart over 1 ben ik naar huis gesjeesd… (het concert was nog niet afgelopen, maar we waren moe, er werdt gevochten, en ik wilde yas bellen) Eenmaal thuis ben ik Yasar gaan bellen… Hij moest huilen omdat hij niet wist wat hij moest doen… Ik heb hem gevraagd of zijn broertje dood zou gaan… Hij gaf als antwoord; ik hoop het niet… Tsja en dan besef je pas echt dat het moeilijk is om dit alles vol te houden… Op momenten dat je elkaar nodig hebt kun je er gewoon niet voor elkaar zijn… De hele nacht met hem blijven smsen…

Zaterdag naar Duitsland geweest, maar ik was dood, en dus chagerijnig!!! Yas uiteraard weer gesproken, en het ging al iets beter!! Ik weer blij dus…

Zondag; sporten en daarna weer shoppen!! Heb alleen niks gekocht want ik kon echt niks vinden…

Yas smste net dat hij echt blij met me is, omdat ik hem steun nu in deze moeilijke tijd… Met zijn broertje gaat het weer iets beter!!

@Miere; jaaaaaa Alkmaar was gisteren echt een enorme zooi… Ze waren aan het werken aan de Ring Alkmaar… Beide kanten op… 12 km file!!! Niet normaal hier!!!

@Roanna balen zeg dat jullie terugreis zo lang was!!!

Nou meiden ik ga er weer ff vandoor!!

Kus Cyn

djeez cyn, je laat me schrikken zeg…moet wel zeggen dat die turken denken dat ze dood gaan als ze een keer de griep hebben, dus gelukkig gaat het alweer beter met zn broertje…sterkte meis, hopelijk is alles snel weel okidoki met m

beps, de pm was een berichtje dat je maar extra vroeg moest opstaan…hihihihi…maar daar was je al achter…kun je de schade van vandaag ff inhalen, hahaha

fransijn, nog steeds niet beter?? lekker rustig aan doen hoor, ff goed uitzieken, dan ben je straks weer fit om weer naar side te gaan :wink:

volgens mij is sevvy wel af en toe langs geweest hoor, druk geloof ik he??
filiz?? leef je nog?? lekker weekend gehad?
marren…kom vertel over het weekend!! crazymar lekker gewerkt? miere, wanneer begin je met je nieuwe baan?

diamon? vandaag werken of nog ff vrij??
jill? hoe gaat het met je? loop je weer te spoken 's nachts? ik ga heel hard voor je duimen voor morgen, dat het niet zo veel pijn doet, maar misschien is dat een goed teken? dat er genoeg spanning is? misschien dat ze dan nog kunnen opereren, of zie ik het nu helemaal verkeerd??

roanna en linda, tutututut…twente…twente

alle anderen: jullie moeten vaker komen, verdienen jullie ook een speciaal berichtje, hahahahahahaaa
nee grapje hoor, maar weet het ff niet meer.

heb over een konijnntje gedroomd, heel vreemd, was echt zo’n schattig wollig pluizig wuizig beessie weesie, die ze de spinazie uit mn mond at (spinazie voor een konijn? en nee hij veranderde niet in popeye)
ik geloof dat ik het konijntje al eerder heb gezien, maar goed…
volgens mij sta ik nog steeds een beetje te veel in contact met mijn iner me zeg maar…

oh!! en gisteravond nog heel leuk op msn gezeten met een jongen van het laatstje hotel…hihi…tis wel echt een schat en wat hij zei deed me wel heel erg veel goed, maar goed…daar zijn ze voor, niet :wink:

shit, heb nog meer dan een half uur, voordat ik weg moet, weer geen warm water…dus te veel tijd over, wilde mn haren wassen en moet dus nu met vies haar naar het werk, zucht…ziet er echt niet uit…zucht…

Goeiedag allemaal,
Weer even in een sneltreinvaart bijgelezen.
Bloem, mijn weekend was gewoon gewoon. Idd gewerkt en voor de rest niet veel bijzonders gedaan. Oh ja, vrijdagavond nog wel ff wezen stappen met Mar. Was gezellig! En zaterdag ben ik eerst met een client naar Amsterdam gegaan voor een rondvaart. Dat was ook leuk.
Gisterenavond een beetje voor de tv gehangen, natuurlijk Boer zoekt vrouw gekeken. Laatste aflevering alweer. Wat vind ik die ene boer, de oudste zeg maar, toch een l** zeg! En dan die zoons van hem…pffff wat een stelletje kinkels zijn dat. Maar goed dat smaken verschillen haha.
En vanmorgen om 5 uur werd ik wakker met een knallende koppijn, zeker te vast geslapen of zoiets.Gelukkig gaat t nu wel weer. Straks naar de kapper om mijn bijna grijze haartjes te laten kleuren.
Cynthia, wat erg van je zwagertje. Hoop dat het gauw allemaal weer goedkomt met hem. Sterkte ermee!
Lekker gegeten Mar gisteren? Leuk om ff zo met je familie te zijn. Morgen weer buikdansen samen hé? Verheug me er weer op.
Beppie, weer een goeie werkweek toegewenst. Hoop dat je een heerlijk weekend hebt gehad.
Voor de rest maar weer even in het algemeen, iedereen een fijne week toegewenst, op naar de Sint! Nog maar 9 nachtjes slapen hihi…

mijn ouders kijken dat ook altijd…boer zoekt vrouw…volg het niet, dus snap dr nix van hahahaa

je had cker wel mooi weer bij de rondvaart he?? heb ik ff voor je geregelt…hahahahaa

@Bloem, ja ik schrok me ook rot!! En weet ook dat ze inderdaad half dood gaan bij een griepje… Maar het feit dat hij nog steeds in het ziekenhuis ligt is op zich wel erg denk ik!!!

X Cyn

ja klopt idd
wat had ie gedaan dan?? met de scooter??
waar woont jouw lief nu eigenlijk??
nog in gum?? of thuis bij zn pappie en mammie en waar is dat dan??

Wat ik ervan begrijp was hij betrokken bij een auto-ongeluk… En mijn liefje woont in Kocarli / Aydin… Bij paps en mams… Ligt tussen Izmir en Bodrum in…

x

i know!!
ik ken aydin wel
is een grote stad maar ‘ali’ woont daar ook, nou ja, in het echt dan…
hij is nu ook bij zn pappie en mammie…
zucht
misschien kennen ze elkaar wel

oeps…sorry
heftig hoor een auto ongeluk
stuur je schoonbroertje maar een leuke e-card of sms ofzo

@Cyn wat erg!!!en je staat zo machteloos he dan zie je op zulke momenten dat er toch een grote afstand is want natuurlijk zou je nu het liefste daar zijn.
Sterkte meid!!!

@Filiz,wat een heerlijk vooruitzicht he,je kan al lekker aftellen!!!

@Fransijn ben je weer helemaal opgeknapt?Zorg maar dat je eens goed “uitziekt” Beterschap en een dikke knuffel!!!

@Bloem wat een ellende elke keer die koude douche…brrrrrrr

hey meiden…
gister de hele dag niet hier geweest…sorry!!
en heb wel bijgelezen…maar ben het iegelijk allemaal alweer vergeten…

alleen cyn niet…meid, ik vind het erg rot voor jullie, kan me goed goed voorstellen dat je er nu voor hem wilt zijn…!!
gelukkig dat het steeds een beetje beter gaat met zn broertje

kus kus

@Bloem, ja maar Aydin is de provincie he… Mijn lief woont dus in Kocarli…

@Jill+Filiz, thanks meiden!!! Komt wel goed… En mocht het toch slechter gaan, dan pak ik het eerste vliegtuig wat er gaat!!

x