Turkish Teatime deel 11

O waarom jij kent iedereen toch dan weet je ook beter water leeft in de groep en had jij het vorige keer ook niet gedaan?

nee, de vorige keer niet hoor, maar ja, ik weet het niet, als hans het zegt, wie ben ik dan…?

Ja laat gaan meid,maar ik hoop dat iedereen van de vaste kan komen.
Is niet gemakkelijk een datum en plaats te vinden die iedereen past.

@beppie: dank je, als t beetje meezit kan ik dan beginnen met aanschaffen nieuwe garderobe, heb diamond vanmorgen sms gestuurd over hoe het daar nu was etc, nog niets vernomen

dan heeft ze het vast te druk om je terug te sms-en, en das vaak een goed teken, toch??

Precies, Dia heeft haar rust verdient

En Bloem…we plannen met elkaar de meeting hoor, niemand regelt iets, en niemand bepaald iets, dat doen we samen!!

anders doen we het op n andere manier, ben die digitale thee wel n beetje zat…dus tijd voor echte turkse thee met de dames vind ik!!

ennu beppie, wijzig je handtekening eens ff heel rap!!!

Klasse we hebben het er nog over oke

Ik ga, hubbie wil op de compie
Morgen gaan we samen weg, ben er dus pas weer 's avonds

@Sev: werk ze, geen ochtend gesprek morgen helaas!!

@bloem: dat denk ik ook altijd goed teken, maar hoop wel dat het weer beter is geworden

@beppie: tuurlijk heeft ze haar rust verdiend, lekker op vakantie, maar was een beetje ongerust geworden na alles wat ik op de tv hoorde oover het weer in alanya, een smsje mag dan toch wel

ja tuurlijk, hoorde ook verontrustende berichten, maar de site die ik altijd check geeft aan zonnig en een klein beetje bewolkt, dus we horen het wel van diamond zelf als ze terug is denk ik

http://www.weeronline.nl/euroakt.htm (kiezen voor turkije en dan alanya en dan zie ik zonnig en 22 graden, dusse…nie verkeerd toch??)

ok, ik ga me bezig houden met mijn andere grote hobbie en verslaving buiten Turkije: SLAPEN!!

Heee,

Ik was alweer vergeten hoe snel dat hier ging!
Vandaag was er een vriendin jarig dus we hebben lekker in een cafeetje gezeten in Rotterdam, was heel gezellig maar wel een beetje koud.

bloem, ben je nu al naar Turkije geweest of niet? Volgens mij niet toch… wanneer gaje?

Ik ga nu lekker slapen, morgen de eerste leerdag.
Slaap lekker allemaal!

Iyi akşamlar!!!
Ben net terug meiden…zie dat jullie hard gebabbeld hebben!! Werk voor mij aan de winkel dus om alles bij gelezen te krijgen. Morgen dus maar … ben afgebrand nu. Hebben het, ondanks het soms heftige weer, prima naar onze zin gehad. Maar dat kan ook niet anders in ons geliefde Turkije!! Morgen meer dus!!!

Welkom thuis Marion,fijn dat je het zo fijn hebt gehad ook al was het soms nogal onstuimig weer.
Slaap maar lekker in je eigen bedje,sweet dreams!!!

@MARION!!!Welkom thuis!!! Ik kijk uit naar je verhalen dus

@Linda: Was een losse opmerking over Dia…tuurlijk ik zou ook willen weten of er niets mis is, en ik had niet meegekregen dat het noodweer in Alanya zou zijn!! Dan had ik allang een sms gestuurd!!!

@Kris: Heeee vreemdeling!! Stel je eens voor, wij zijn BIJNA vergeten wie je bent!!!

Over vreemdeling gesproken…het is weer echt herfst onderweg naar de winter. Als het voorjaar is komt ineens iedereen weer langs, maar nu gaat iedereen ineens langszaam in winterstand…
We gaan wel zien wat het deze winter word dus
Ik ga aan de koffie!

Goeiemorgen!!

@Marion: welkom thuis!!! Hoop dat je het heerlijk hebt gehad!!!

@Bloem, inderdaad die handtekening wordt standaard bij elke post weer veranderd dan, is wel jammer!! En ik kan zelf mijn drinken niet kopen, want dan krijg ik meteen ruzie… Want dan voelt hij zich een “nul” dat hij mij niet kan onderhouden ofzo… Wilde hem aan het eind van mijn vakantie ook mijn laatste lira’s geven, en die wilde hij ook niet… Heb gezegd dat hij niet zo moest zeuren en ze gewoon aannemen, omdat ik er niks aan heb!!!

@Beps, jij bent ook lief!:wub: Beter dan mijn lieftallige *** (je weet wel wie)

@Jill, ben blij dat je zoon weer thuis is!!!

Diegene die ik vergeet, sorry maar moet zo naar mijn werk… Daar kom ik uiteraard weer uitgebreid terug!!!

X tot zo!

Goedemorgen iedereen!!!

Ik wens iedereen een fijn weekend!!

Jij ook Jill!!!

x

@jill
Heerlijk dat je zoon weer thuis is.

@marion
Welkom thuis, ben benieuwd hoe jullie het hebben gehad.

@bep
Je 1e week zit erop, dat het nog heeeel veeeel mogen volgen.

:nod: :nod: fransijn :nod: :nod:
Heel veel plezier in het mooie Side!!!

@Fransijn
Je vertrekt volgens mij vandaag naar Side als ik het me goed herinner want kon het lijstje niet zo vlug vinden. Weet niet of je al onderweg bent maar wens je

**:biggrin: HEEL VEEL PLEZIER :biggrin: **
IN SIDE