:paranoid:
nou zooooooo bijzonder is ie niet hoor!!
wil alleen wat meer bezoekers, dus kreeg deze tip van iemand om mn log als handtekening te gebruiken
Bloem zit te zwoegen en te zweten op haar hantekening.
leuke handtekening heb je beppei
niet vergeten te wijzigen hahahaa
Bloem dat is slim van jou!!!maar ja ik had niet anders verwacht van jou.
vind het alleen een beetje jammer, dat je handtekening met terugwerkende kracht weergegeven wordt.
berichtjes van een jaar geleden krijgen dezelfde handtekening als nu…
dat aftellen bv bij cyn heeft dan weinig zin, want hij geeft altijd het meest recente weer, ook bij de oude berichten, maar ja
iedereen een beetje tevreden met mijn handtekening??
Mijn man is ook bezig een website te maken.
Het lukt aardig maar is heel moeilijk als je daar eigenlijk niets van kent.
Misschien weten jullie dat ik zoveel problemen heb met mijn verzekeringsmaatschappij en daarom is mijn man hiermee gestart.
Heeft iemand een idee waar je zo siteadres kan plaatsen om het een beetje te promoten?
@Bloem:Nou lekker dan, ik maar wachten!!! Wat een des-illusie
En wat je log betreft, kom er vaak genoeg langs, ik hoef geen adresssssssss
uhm…moeilijk, je kunt je aanmelden bij bepaalde zoekmachines geloof ik. is het echt een site of een blog?? je hebt bepaalde blog promoot pagina’s, maar t blijft lastig
misschien bij een bepaalde consumenten site, die over soortgelijke problemen gaat ofzo??
Ik heb het ook even zo opgelost.
jammer trouwens dat zoveel mensen r’dam te lang treinen vinden…
beppie kunnen jij en je hub niet op de motor komen…? is dat niet ee stuk sneller??
jill ik zal je linken, misschien dat het helpt.x
Ik zou ook graag komen maar voor mij is 3 uur in de auto te vermoeiend als ikzelf moet rijden.
Ik wacht wel af volgende keer is het misschien in limburg.
Dat is toppie!!!alle beetjes helpen toch?
@Bloem:Niet in november, wil je niet eens hiervandaan naar Almere, vriezen je handen er af…en buiten dat, ik ga niet op de motor(of auto) wil een lekker wijntje drinken dus!! De Flevolijn(treinlijn) is echt een verschrikking(veel jongeren, geweld ed) dus ik wil echt niet na 23 uur in de trein zitten. Ga je rond 21-22 weg ontkom je daar niet aan dus
EN…een Amsterdammer in Rotjeknor…weet niet of dat goed komt(hihihihi, dat is het niet hoor hihihihihi)
jill
ik heb je gelinkt, je site staat nu in mijn linker colom bij ‘initatieven’
wel een beetje een droge site, misschien een paar leuke plaatjes?? stapel verzekeringspolissen, wat centjes, een gefrusteerde smiley achter de telefoon ofzo…???
@ beppie, ik snap het wel hoor, jammer wel, toch maar utrecht lijkt mij, maar goed…of breda of tilburg of den bosch, is dichterbij voor de belgen en maar 20 minuutjes verder vanaf utrecht cs…
maar ja, wie ben ik…
Ach dat is het ergste ook niet, kunnen dat ook mss nog wel doen. Moeten we in de groep gooien denk ik, wat de anderen willen. Kan België ook komen!!!
Bloem dat is helemaal toppie bedankt voor het linken!!
Ik weet dat het een erg nette site is maar de bedoeling is dat het een beetje serieux over komt want het is de bedoeling onze verzekering hier een beetje mee onder druk te zetten.
Hopelijk haat het wat uit
Bloem jij organiseerd dat toch?
Dan kun je toch ook bepalen waar het gehouden wordt?
niet meer, ben overruled door hans die het officieel wil doen, mij best