Hier is ie deel 11
Proficiat !!!
gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd meiden met het behalen van alweer deel 11
Gefeliciteerd allemaal met deel 11!!!
Ik ga me omkleden en naar de hardlooptraining. Spreek jullie vanavond weer.
Gefeliciteerd allemaal!!!
Huh??? Ff niet opgelet en we zitten alweer in deel 11.
**Gefeliciteerd allemaal hoor! :dope: **
@ Linda1980: Niet TE hard van stapel lopen he? :teeth:
Loopse hoor!
@ Linda: succes met hardlopen.
Zo wou al eerder reageren maar werd aan gesproken door iemand uit turkije op msn en daar moest ik gewoon eventjes op reageren.
Daarom nu maardit berichtje.
@ cyn: trouwens gefeliciteerd!!!
Hebben jullie dat ook gehoord van dat limburgs reisbureau failliet is. zoveel mensen weer gedupeerd.
Oke het bureau was niet aangesloten bij de SGR, maar de meeste mensen waren in april ook gegaan en dat was goed bevallen, nu zouden zij weer gaan 8 dagen Antalya en nu is de eigenaar failliet.
Vind het echt sneu voor die mensen.
En dat verhaal vandieman in ANtalya die 10.000 euro’s nodig heeft, dat geloof ik al helemaal niet.
Groet jac
Nou lekker dan, de geboorte net gemist omdat ik ff mn haartjes heb laten knippen.
Kom straks wel ff terug als ik bijgelezen ben!
Oke, bijgelezen…
@Cyn: Gefeliciteerd met Paps, geef hem ook een kus van mij !!!
@Bloem: Ouders hoeven niet alles te weten, en zo wie zo, niemand hoeft alles te weten als jij het niet verteld, of vertellen wilt(MAAR WEL AAN MIJ HAHAHA)
@ Toos: Welkom thuis. Gelukkig dat ze niet zijn teruggekomen op het huis, dus dat dat nog steeds klaar is. Vrijdag is pas overmorgen, eerst is :idea: SEVGILIM morgen nog jarig:idea:
Geloof dat ik nu bijna iedereen gehad heb, ben ik iemand vergeten(Ja Sev, maar je hebt mij ook vergeten :hihi: ) sorry ik denk aan jullie
Vanavond nog weg en dan morgenavond de mams en paps op visite en dan is het al weer bijna weekend en heb ik de eerste week erop zitten. Benieuwd naar mn salaris :king:
Tot morgen allemaal
@Beps: sorry sorry sorry ! Nou, hier speciaal een berichtje voor jou !
LOVE YOU !!!
Nou, en zet die rode tekst in bovend bericht maar weer zwart ! me = :redface: (shy)
anyway, toch bedankt ! Hihihihi
Hallo allemaal ,juèllie hebben lekker gekletst,deel 11 alweer een feit,Gefeliciteerd met die geboorte!
Ik zal later even bijlezen heb nog geen tijd gehad.
Morgen krijt onze zoon dan eindelijk dat onderzoek,wel pas in de namiddag dus hopelijk horen we de uitslag dan anders is het pas vrijdag.
@Sev dit wil ik zeker niet vergeten!!!
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!
en een supergezellige dag morgen!!!
en 3 dikke megaknuffels!!![]()
@sev: alvast hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, een fijne dag morgen
@ sev, een hele fijne verjaardag morgen, verwacht je nog iets van je askim??
ohohoh, diamond zit nu in alanya, noodweer is er al en er is dus nog meer onderweg. ben echt net op tijd weggegaan, gisterochtend begon het met regenen in bodrum en volgens mij is het nu nog niet eens gestopt.
uhm…weinig nieuws eigenlijk. rustig aandoen, naarstig op zoek naar een tijdelijke gemeubileerde, goed gelegen, goedkope en voorzien van internet kamer in grote stad in noord-brabant…errug moeilijk dus…grrr…zoek, zoek, zoek…
verder nog nieuws bij jullie??
oooooooo wat lief van jullie allemaal ! :hihi: en ben zo verlegen nu !:redface:
@Bloem: Heb net mn askim gebeld, is nog aan het werk… Voor morgen laat ik hem maar doen en zien we wel of hij mn verjaardag vergeten is of niet… Twee weken geleden wist hij nog dat ik de 19e verjaarde, maar ja, geen hoop
En ik vind het niet leuk om te zeggen: askim, het is mn verjaardag ! did u forget ? Neej, ahhh, hij ondervind het wel, als hij het vergeet, steek ik het hem wel nog eens door dat hij het vergeten is
hihi
@Jill: sterkte meisie voor morgen, ik denk aan je !
@Bepje: SMAK
Nou, heb al paar pijnstillers achter de rug, ben net wakker… Had zoooo een kop-buik-rugpijn en superkoud ! Maar voel me anders niet ziek, dus tegen morgen zal het wel (hopelijk) over zijn !
oh jee sev, dusse strakjes gefeliciteerd en ook nog eens tegelijk beterschap!!
ik heb mn ouders al gewaarschuwd…ga waarschijnlijk deze week voor het eerst weer ( na 6 maanden) ongesteld worden…oh…oh!!!
echt, dat mogen ze van mij echt afschaffen!!
@Bloem: hoe bedoel je ? Ben je 6 maanden niet ongesteld geworden ??? pfff lijkt me wel erg zwaar ! Toen ik 1 x mn pil doornam omdat ik op reis was, voelde ik me dan al opgeblazen, wat moet jij wel niet voelen na 6 maanden ??
Lieverds, Sev gaat slapen…
Slaapzacht iedereen !
Morgen een vrije dag, and all yours !