Nou meiden, wat een toestand in Turkije met dat weer. Arme Dia!!! Die heeft dan niets te doen hoor daar. Als het but-weer is dan is het er ook giga- BUT!!!
Nou ik ben weer te vroeg wakker. Heb dan lang genoeg geslapen, en kan gewoon niet meer dus
Ja dat is echt heel erg voor Dia,hopelijk wordt het snel beter.
Kenissen van ons zitten momenteel in Kreta daar is de noodtoestand afgekondigd.
Ik kreeg gisteren een sms en ze kon er gelukkig nog om lachen,en je gelooft het of niet maar Roger Moore 007 zit bij hun in het hotel!!!
Ik moet zo even naar de tandarts ik heb nog een stukje bot uitsteken,en om 10 uur bij de oogarts zijn want ik krijg erge lange armen haha.
Vanmiddag krijgt onze zoon het onderzoek dus hopelijk weten we vanavond meer.
Goeiemorgen allemaal, en bedankt voor de lieve wensen !
Nou, weet je wie eerste was om 00u00 (behalve beps dan gisterenavond ) ??? Je raad het nooit ! ASKIM !
Ik had hem om 21u30 nog gebeld en niets gezegd over mn verjaardag en hij zei er ook niets over (kan die zwijgen zeg!) en ineens, was ik dan bijna in slaap gevallen, kreeg ik een sms, nooit verwacht dat het van askim zou zijn ! Die heeft me zijn grootste cadeau nu wel gegeven denk ik (dat hij het niet vergeten is !) SUPER !
Dan mn tweede telefoontje was ook uit turkije, Kusadasi —> Mn Oma ! om 6u45 dan nog wel ! Was vergeten dat het bij ons een uur vroeger is en die gaat altijd vroeg gaan ontbijten… En dat op mn vrije (verjaar)dag ! Maar goed, mn oma is dus morgen jarig, jaja, leuk hé ! Die zal ik morgenvroeg ook maar eens héél vroeg op de kamer bellen hihihihihi :evil:
Mn zus was derde !
Dan nog een vriendin die nooit meer op msn tegen me praatte en ik het zelf had opgegeven, die nu opeens vraagt hoe het met me gaat en zo…
En nog een leerkracht (wiskunde) van de middelbare school die zelf maar een paar jaar ouder is dan mij, vergeet ook nooit mn verjaardag !
Nou ja, voor mij kan het niet meer stuk, de mensen waarvan ik het minste had verwacht en op gehoopt zijn de eerste ! Ik voel me stukken beter dan gisteren en ik ga nu een uitgebreid badje nemen !
:nod: :nod: :nod: :nod:
Sev, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Heel veel plezier en nu mag je lekker je nieuwe kleren aan!!!
Geniet van alle aandacht!!!
:nod: :nod: :nod: :nod:
Sev, GEFELICITEERD!!!
Ik eet zo een gebakje op jouw verjaardag… Is nog over van gisteren, dus dat heb ik mooi mee naar mijn werk!!! Haha… Geniet ervan he meissie!!! En super dat Askim het niet vergeten is!!!
Ik heb gister ook een heerlijk sms sessie met Askim gehad… Wat zijn onze mannen toch lief!!!
OH JA> GEFELICITEERD MET DEEL 11 alweer!!! Jeetje wat kunnen wij kletsen zeg!!!
Verder nog niet bijgelezen dus dat ga ik nu even doen… Tot zo!!!
@Cyn, haha ja doe maar, heb je weer een reden om aan SB te ontsnappen ! Smakelijk zou ik zeggen ! De taart is voor mij voor vanavond, heb er ene gevraagd met allemaal soezen aan elkaar zo, kennen jullie het ? Anders zet ik wel een prent hier
@MK: de cadeautjes krijg ik ook pas vanavond, hihi, maar ja, heb het zelf gezegd, iedereen is er dan bij, anders moest ik ze nu alleen openmaken en vind het toch leuker dat diegene van wie de cadeaus zijn, ze er bij zijn, dusja, als iedereen thuis komt van het werk hihi.
@Roanna: hihi ja idd, gelukkig is mn buikpijn nu over Kan er weer een groot stuk taart bij !
sevgilim, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! en wat een verassingen al zo op de vroege ochtend zeg!! jeetje. wat zal jij met een gelukzalige grijns op je smoel in slapa gevallen zijn, hahaahahaa
maak er een leuke dag van, enne…hoe oud ben je geworden??
dikke X
Ja Jill dat is ook zo, maar als je alles een beetje bij wilt houden dan gaat er best veel tijd in zitten. Als je een paar dagen niet bent geweest, dan moet je echt veel bijlezen.
Ik ga vanavond naar musical The Wiz in Utrecht.
Kantoor had een paar nieuwe apparaten aangeschaft en daar kregen we
4 kaartjes voor The Wiz bij. Iedereen mocht inschrijven en ik was één van
de gelukkigen.
We vertrekken hier om 16.00 uur en dan hebben we eerst nog een diner
en na afloop een meet & greet met de cast.
Ik heb er zit in!