Turkish Teatime deel 11

wat voor een werk doet yasar ook alweer?

@Jill: Hoest nou met je zoon?? Is hij al thuis, en weten jullie al wat??
Mn werk is best leuk, moet gewoon een hoop leren en dat duurt even. En mn plaats vinden daar zal ook een tijdje duren denk ik

@Cyn: Gewoon je bent lief!!:wub:

@Sev::wub:

@Bloemmie: Wanneer moet je nou weer werken? Toppie hoor een kamer, ff niet meer bij je ouders thuis!! Een plekkie voor jezelf is toch beter

@Fransijn: VEEL PLEZIER!!! GENIET!!!

Ik ben het helemaal kwijt, had een heeeeeel stuk getypt en weg was het!!
Jullie horen me weer
Dikke kus!

@Cyn: zit ook met dat probleem dat askim alles wil betalen! Hij had geen job meer toen ik deze zomer ging, had het opgezegd om nog samen met mij te zijn. En hij had al geen goed seizoen achter de rug. Heeft hij toch nog cadeaus voor mams en paps gekocht en voor ik dat gouden armbandje en gouden oogje ! Maar door zijn werk nu en hij heeft zijn laptop verkocht, zit hij al aan de helft van zijn afbetaling bij zijn beste vriend. Hij schaamt zich er erg over maar weigert mij te laten helpen !
Jammer dat je askim geen geld meer heeft om online te komen knuffel
@Beps: :drugged:

@Fransijn: een hele goeie reis ! Als er plaats over is in de koffer, mag ik dan mee ? PLeaaaaaaaaaase ?

Eindelijk oze zzon is terug thuis!!!
Maar de dokter deed een beetje een onduidelijke uitleg maar het belangrijksteis het is geen Chrohn!!!
Ik vroeg wat is het dan wel maar eigenlijk kunnen ze alleen zeggen dat het een darmontsteking is maar waarvan ze niet weten wat de oorzaak is.
Hij moet nu nog antibiotica nemen en begin december terug voor controle.

Maar gelukkig hij thuis!!!

Bedankt voor jullie steun en lieve woordjes het heeft me enorm gesteund.
Voor ieder van jullie een dikke knuffel!!!

wat is het allemaal rustig hier.

@ jill, super dat je zoon thuis is, maar blijkbaar nog niet helemaal toppie, of wel?
@ cyn, gewoon drinken nemen en eerder betalen dan hij, of thuis wat lira’s weer terug in zn broekzak stoppen, deed ik ook altijd
@filiz, had jouw askim dan ook niet een paar uurtjes jouw kant opgekund?? en waarom zou je dan maar 2 uurtjes samen hebben??
@ sevgilim, van jouw vriendjes snap ik het dan wel, maar heb ook veel jongens ontmoet die in oktober geen geld hadden. snap dat echt niet, heel de zomer gewerkt en aan het einde ervan nog geen geld??? rare gewoontes ofzo
@ beps, lekker gewerkt?? lekker weekend nu?? nog plannen??

@ fransijn, heel veel plezier in side, hopelijk gaat alles goed en kun je lekker genieten!!

Nou ik heb dus die kamer, helemaal toppie.
joepie!!
vanaf 3 november tot eind april (waarschijnlijk)
hij is ruim, licht en roze (knal!!)
het is een doodgewone straat met rijtjes huizen met gezinnetjes, waar dus in een huis een studentenhuis gemaakt is, voor nu inmiddels 7 studenten.
het huis is in juli opgeleverd. gloednieuwe luxe badkamer en wc. ligbad, stoomdouche enz enz.
de kamer is dus 20 m2 en best leuke meubeltjes. op de benedenverdieping. redelijk dichtbij mijn werk.
allemaal leuk leuk leuk dus.

en helemaal ge-update met de gilmore girls ook, dus ook weer bij, alleen kwam thuis, wilde ff rustig internetten en toen kwam mijn ouders te vroeg thuis …

ik wilde ff rustig hier lezen en typen enzo…hoe was het, hoe lang ben je al thuis, waar is het, en nu, hooooiiii, wat doe je vanavond, wil je wat drinken, heb je dit…heb je dat…

arch!!:mad:
LAAT ME ME RUST!!
was daarna dus stikchagerijnig en kon het niet meer van me afzetten…en mij teen deed zo’n pijn.
ben dus maar in bed gaan liggen om geen verdere ruzie ofzo te krijgen…grrrr…maar chargerijnig zijn is nog niet over.
ik mis turkije
ik mis de sms-jes
ik mis alles
grrrrr

@Bloem toppie gefeliciteerd met je kamer,lijkt me echt een luxe kamer als ik het zo lees.
Mijn zoon zit nog niet echt lekker in zijn vel maar ik denk als hij een paar dagen eindelijk eens normaal eten krijgt dat hij al een heel stuk is opgeknapt.

misschien gewoon PDS (prikkelbaar Darm syndroom ofzo…?)

enne kan iemand me helpen met een onderschrift/ handtekening…ben er nog steeds niet uit…

Ik zal even kijken ik heb dat een tijdje terug gedaan maar zonder hulp was me dat niet gelukt
ik ga effe proberen

@Bloem: Naar je account, dan blog aanzetten! EN dan kan je ergens aan de zijkant je onderschrift(handtekening aanzetten)
Verder geen echte plannen dit weekend. Hubbie wil naar een computerbeurs morgen, ik ga wss mee, dan ff shoppen in amstelveen. 's Middags hier weer de nodige pubers over de vloer, tot een uurtje of 9 dan hubbie naar zijn werk, pubers naar de kerk, en ikke RUST!!!

Zit lekker naar Grijpstra en de Gier te kijken, wat een stelletje sukkels is dat toch!! Tot straks

Bloem ben je er nog?
Ga naar ww account

Bedankt Bep!!!
Ik ben niet zo goed in die dingen en zeker niet om iemand anders te helpen.

ik ben vast heel heel erg blond beworden, maar zie die optie nergens!!

ok, ww account en welke optie moet ik dan kiezen?? wijzig profiel?? wijzig optie’s??
ik snap dr niks van

Eerst even aanmelden bij blog en dan kun je je handtekening aanmaken.

@ Jill: Beterschap met je zoon. Verwen hem maar lekker. :wink:

groep lidmaatschap en dan je aanmelden bij blogger

Bedankt Roanna!

Ik ben helemaal niet nodig lees ik al,

Als je blogger geworden bent dan krijg je er de optie maak handtekening erbij staan!!

Ohh ben ik benieuwd dame naar jouw handtekening!!!

en dan trouwens bij instellingen en opties dus!!

@beps: als we op vakantie in C.P. zijn willen we ook keertje ergens gaan winkelen, we zitten te denken aan almere ofzo is dat een leuke stad
om te gaan winkelen?

haha Beps ik ben net zo benieuwd als jij naar die hantekening van Bloem!!!

ik kan me er al iets bij voorstellen!!! hahaha:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@Linda: Ja is er wel aardig, weet niet goed wat ik daarover zeggen moet. Ja ik denk dat het er wel leuk is als je er nog nooit geweest bent. Ik kom er zo vaak dat het een beetje moeilijk is te vertellen.
Er word veel gebouwt op dit moment, maar er zijn veel en verschillende winkels…gewoon gaan denk ik zo!! Parkeer maar achter de bios, dan zit je lekker centraal!!

@Jill: kan niet wachten dus…HAHHAHA