Turkish Teatime deel 11

zegguh, ik kom er via de FAQ niet uit…hoe maak je een handtekening aan?? moet blijkbaar bij wijzigen profiel, maar verder…?

uhm sev, de ziekt evan crohn, hebbie eventjes, nee, het is een ontsteking aan het maag-darm kanaal. bij mij alleen einde dunne darm, met veel medicijnen is het redelijk te doen, al ben ik super snel moe en altijd veel buikpijn enzo…

nou lekker is dat, die eikel die dus niet alleen foto’s heeft gemaakt, heeft ook video gemaakt op zn telefoon en zegt nu tegen me op msn dat hij ze nog steeds heeft…grrrr…en lekker elke avond zit te bekijken, pervert. juk!!

Goeiemorgen !

Zojuist naar Turkije gebeld, mn oma is jarig, zo ben ik er ook héél ff geweest in mijn Kusadasi :wink:

Askim heeft me niet meer laten weten dat hij gedaan had met werken, heb gewoon geen oog ervan toe gedaan. Mss had hij geen geld meer of zo. Hoop alleen dat hij niet boos is, alhoewel ik niet zou weten waarom en anders heeft hij pech dat hij zo licht geraakt is !
Ma ja, hopelijk weet ik tegen vanavond meer… Maar diep vanbinnen ben ik toch behoorlijk bang hoor!

Goedenmorgen
ff snel, ben laat, en moet me haasten

@Toos Sterkte vandaag hoop dat alles goed gaat en de pijn meevalt!

@Sev: Hallo

@Bloem: Wat een toestand houd er nu niets op?? Blijven ze tegen je zeuren??

@Mierre: Ik werk nu op een kantoor waar ze HEEL VEEL snoepen, en dan vooral DROP!(Mijn zwakste punt!!) Nou ik vind het mega moeilijk…maar ikke is sterk!! Heb de hele week maar EEN dropje gegeten, en je moet weten dat er minimaal 500-750 gram per dag daar doorgaat!! Goed ben ik he!!

Nou de puber heeft gister van een vriendelijke collega een motor gekregen, dus hij is helemaal blij!
Hubbie was heel laat, en mn ouders zouden komen, heb ze meteen meegenomen daar de wok-in en daar lekker gezeten, dus ik was er niet voor de taart(sorry Sev)

Nou ik kom het weekend nog wel langs
Dikke kus

Beps, véél werkplezier, ik ga naar school ! DOei xxx

Goeiemorgen!!!

@Beps, werkse!!!

@Sev, succes op school!!!

@Bloem, heb jij een certificaat Sepr? Want die examens moet je apart doen toch… Ik heb nu van 2 onderdelen examen gedaan, en ben nu druk bezig de volgende te leren!!!

@llemaal; vandaag weer werken!!! Maar zag net al dat er niet zoveel te doen is… Dus ik zal me wel vervelen!!! Heb slaap, dus ik zou zo mijn ogen kunnen sluiten!!! Gisteren Askim maar eens ff gebeld, had toch vrij veel beltegoed… Kreeg ik zijn vader aan de lijn :redface: Haha oeps… Maar gelukkig sprak hij engels haha… Schrok me echt rot!!!

ga even koffie drinken!!! tot zo!

x

morning all!!

@ beps en andere…werkse
@sev gefeliciteerd met je oma, je askim moet niet zo zeiken! hij belt je op jouw verjaardag en dan kun je niks zeggen en dan zou hij boos worden omdat je niet tot midden in de nacht opblijft om hem weer te bellen…hoest??? waarschijnlijk is ie zich van geen kwaad bewust
@ cyn, nee ik heb de cursus sepr AANGEVRAAGD hihiiii. het ging om sepr 1 en 3

anyway
ga naar mn kamer kijken, en het zonnetje schijnt!!
dusse
bye

Hier ben ik weer:

Stand van zaken: Ik had juist 2 oproepen van een privénummer gemist (ik was in auto aan het rijden en mn gsm stond nog op stil van in school) ik dacht: zal askim zijn die wilt dat ik hem bel (nu en dan is het privé van hem) ! Zojuist hem opgebeld, bleek hij het niet te zijn !!! Hij was dus aan het werk maar was toch blij dat ik even belde, ze reden juist naar het volgende huis dat af moet zijn. De reden dat hij me vannacht niet meer heeft gebeld is omdat het te laat was en hij me wilde laten slapen (heb wel niet gezegd dat ik geen oog heb dichtgedaan ervan!) En hij vond me zo lief blabla dus alles zit nog goed en hij was zich idd van geen kwaad bewust ! Echt een last die afvalt nu ! En volgende keer vieren we mn verjaardag samen !

School is gedaan voor deze week, viel mee en we hebben goed kunnen lachen, is zo een leuke lerares dat we hebben de vrijdag ! Super !

Verder heb ik nu volledige keelpijn en ga ik nu proberen wat te eten, alhoewel mn eetlust onder 0 zit !

Kan zijn dat ze me opbellen om te gaan werken deze namiddag, dusja…

Tot straks of laters xxx

(SORRY VOOR HET EGO BERICHT)

hey meiden. ik ben alweer thuis.
de terug reis was veranderd en we zijn vanmorgen om 7 uur terug gevlogen. jammer anders was ik nu nog daar.

ik heb nog niet bijgelezen. ik heb alleen mee gekregen dat sev jarig is geweest…van harte proficiat nog meid!!

het weer was niet echt om naar huis te schrijven. veel regen en we hebben maar 2 dagen bij het zwembad kunnen liggen.

wel veel gewinkeld, vrienden opgezocht en iedere avond nog ff naar de bar.
ik de hamam geweest, en voor de rest lkkr niks gedaan.

heel veel met askim gebeld:D en het was zo een raar gevoel om ‘maar’ 250 km uit elkaar te zijn, maar niet naar elkaar toe te kunnen.

nu weer thuis. ach ja het moet maar. wil graag terug. het voelt echt als thuis. maar over 4 maanden mag ik weer:D

ga ff mn koffer uitpakken en dan ff wat slapen denk ik.

dikke kus…en ik kom snel bijlezen.

filiz

Welkom terug filiz ! Ondertussen een nieuw deel gestart, succes met bijlezen dus !

Filiz welkom thuis!!!
Jammer dat het weer niet zo goed was maar ik zie dat je het toch heerlijk hebt gehad.
Had je niet je Askim kunnen bezoeken?Met de bus ofzo?
Slaap lekker we horen je vanavond zeker wel.

welkom thuis Filiz.

Lieverds allemaal,

Heb amper tijd gevonden om hier langs te komen.
Ben klaar op school, maar ga nog naar een mevrouw die ik help met haar huis.

Daarna koffer inpakken en m’n huis op orde maken.
En morgen dan eindelijk vertrekken.
Heb er veel zin in.

Alle liefs voor jullie, want jullie zijn een grote steun voor mij geweest de afgelopen moeilijke tijd.

Hoop na de vakantie weer meer mee te kunnen praten.

Alle goeds voor iedereen gewenst.

Dikke kus!

Nog 1 nachtje slapen.

@Sev niet zo snel in paniek raken,je ziet dat hij heus wel aan je denkt maar je ook niet midden in de nacht wil wekken.
Kun je met een gerust hart aan het weekend beginnen!

@Bloem hopelijk lukt het met die kamer!!!Succes!

@Cyn wat leuk dat je je ‘schoonvader’ aan de telefoon had.

@Jill, ik vond het echt vreselijk haha!!! Maar goed wel grappig aan de ene kant!!!

@Filiz, welkom thuis meissie!!!

x

Tea Time deel 1 werd trouwens gisteren precies 5 maanden geleden geopend!!! Jeetje we gaan echt hard!!!

x

ik heb die kamer en ben chago dus later meer, voordat ik ruzie krijg!!

Gefeliciteerd meissie!!!

x

gefeliciteeerd

heb zo ver bijgelezen, reageren op iedereen lijkt me een beetje onbegonnen werk;)

fransijn en yoella gaan morgen als ik het goed heb…heel veel plezier, hoop dat ze het nog lezen.

@bloem…gefeliciteerd met de kamer.

@jill…ja askim bezoeken. ik zou dan 4 uur met een vriend meoten gaan om mn vriend vervolgens 2 uurtjes te kunnen zien. daarna bleek dat die vriend geen auto tot beschikking had en we anders met de bus zoude moeten gaan. uurtje of 6.
we hebben toen maar besloten dat we gewoon nog 4 maandJES wachten.

@cyn…wat leuk je schoonvader aan de lijn…!!

@sev…lief toch van je askim dat ie je niet wou storen terwijl je sliep;) soms kunnen we echt van die domme misverstandjes ontstaan he:o

@beppie…hoe bevalt het op het nieuwe werk?

voor diegene waar ik niet op reageer…sorry, vind jullie niet minder belangrijk ofzo.(K)

groetjes

@FRANSIJN: HELE FIJNE REIS!!!

Had gehoopt dat Askim online zou kunnen komen, maar hij heeft geen geld :tssk: Heb ik weer medelijden met hem hee… Hij heeft in zijn smsje wel 10 keer sorry gezegd, en dat hij probeert om snel geld te hebben zodat hij online kan komen… Jammer, bel hem vanavond wel ff…

Soms voel ik me echt schuldig… in Turkije mag ik nikssss betalen, en dat terwijl hij met veel werken weinig verdient… Dus dan neem ik gewoon nooit drinken… maar dan wordt hij ook weer boos…Hij wil voor me kunnen zorgen… LIEF!!!

Denk dat meerdere van jullie dat “probleem” wel hebben!!!

x