Turkish Teatime deel 11

@bloem, goh dat weet ik niet, zal daar eens voor bellen. maar weet niet als je nog verwittigd word nadat de verlenging is verstreken. heb jij er ervaring mee, heb je der ooit een cursus gevolgd of ken je iemand??

ja, ik heb de sepr 1 aangevraagd (en ook gekregen0 maar nooit echt wat mee gedaan, maar als ik zou willen, zou ik nu heel hard kunnen gaan studeren en dan alsnog examen gaan doen (en de laatste termijn die ik betaald had, was ergens in 2002, dus errug lang geleden) je moet natuurlijk wel bijblijven met belangrijke nieuwsbrieven en update’s voor jouw studie, maar jij hebt het over een paar maandjes.

volgens mij adverteert de loi juist dat je op je eigen tempo kunt studeren, dan moet je toch ten allertijde ook je diploma kunnen halen en niet een of ander lullig getuigschriftje (lullig in vergelijking met een echt diploma, niks ten nadelen van iemand met certificaten ofzo hoor)
zou zeker ff bellen en eens iemand keihard gaan uitfoeteren ( ff de tenen kietelen zoals ze in belgie zeggen, of niet) dat KAN toch niet zomaar dat je nu door een paar maandjes studie achterstand je diploma niet meer kunt halen???

succes ermee

@bloem zal ik zeker en vast doen. tja we zullen wel zien, een getuigschrift is toch ook al iets. En bij gelijk welk bedrijf krijg je toch de nodige opleiding en als je jezelf goed informeert en zelf de studie maakt om het land beter te leren kennen. Ben je ook zo goed als binnen. Bij manier van spreken. Toch bedankt voor de steun en de informatie sé

Heb een telefoontje van askim gehad, was juist aan het rijden in de auto, mn mama heeft opgenomen maar hij hoorde ons niet goed en ik heb dan maar thuis terug gebeld. Ik kon er geen woord tussenkrijgen ! haha, zo is hij wel, praten praten praten ! en toen moest hij terug werken want nog steeds mega druk. Heb uit pure wanhoop een sms gestuurd met de vraag om nog eens terug te bellen als hij gedaan heeft met werken, nu wil IK wat zeggen hihi :stuck_out_tongue:

EN: DE TAART WAS LEKKERRRRR !!!

leuk dat askim heeft gebeld.

En goed dat de taart lekker heeft gesmaakt.

leuk dat askim heeft gebeld. Goed dat de taart lekker heeft gesmaakt

sorry ging even wat verkeerd

Nee hoor Sev, ik hoef geen taart, het is nu zelfs zo erg met me dat ik vanmiddag, toen ik de auto ging laten wassen in de wasstraat een tablet Milka chocola kreeg, waar ik vroeger geen vijf minuten af kon blijven, (moest altijd meteen op) het dus gewoon niet opgegeten heb, het ligt nu op het aanrecht en waarschijnlijk eet mijn lieve zoontje (20) het straks op.
Erg hè? Ik heb er geeneens trek in.
Ik word nog een gezondheidsfreak! Bèèèèèh

Maar fijn dat de taart lekker was, als je jarig ben moet je taart eten!

ja idd, verjaardag is reden om taart te eten ! Alleen jammer dat ik nog steeds niet in orde ben. Nu en dan heb ik het ineens snikheet. Net alsof ik koorts heb maar de thermometer zegt van niet :wink: en ben misselijk ook en mn keel begint pijn te doen. Jaaaa oud worden hé?!

Zouden jullie je askim nog eens willen bellen mocht hij zo doorgerateld hebben en dan vlug weer moest gaan werken ? Nou, ik babbel ook zo graag en heb zo het gevoel dat ik heb niet heb kunnen zeggen wat ik wou :stuck_out_tongue:

Vergeten ! Ja dus !

Heb dus mn kleren eerder deze week gaan kiezen. Heb 2 topjes meegebracht, en een truitje zo, hoe noem je dat ?cachecoeur of zo ? Nu ja, heb het letterlijk geschreven zoals we het zeggen hier, maar mss verstaan jullie het toch :wink: hihi en in het weekend gaan we nog een step halen, zou goed zijn voor de billen en buik en zo :smiley:
Dan heb ik geld gekregen nog, parfumbons (koop niet graag parfum met mijn geld, is altijd zo duur en dan heb ik de bons om mn parfum of bijhorende bodymelk en dergelijke te kopen)
Van mn zus heb ik een bon gekregen om hier in zo een cadeauwinkeltje van zeepjes, geurtjes , enz… Wat te kiezen wat ik wil. Heb zo in mn kamer altijd een fles met stokjes staan met een lekkere geur in en dat verspreid zeer lichtjes de geur, en ik had graag zo een gehad en ga dat ermee gaan halen !

En zaterdag komt oma thuis maar heb geen idee wat zij zal meegebracht hebben, wss iets van Turkije en heb een licht vermoeden dat het een handtas zal zijn die ik zéér mooi vond in Turkije (van fake-Natan) maar ze vroegen er 50€ voor, vond ik toen te veel, maar als ik hier naar de echt prijzen keek, bleek het toch nog meer dan het dubbele te zijn, en mn oma vond het goedkoop, wss is ze daarnaar op zoek gegaan !

Ow is altijd leuk die cadeautje en idd als de turkjes bellen, kun je er moeilijk wat tussen krijgen. Heb dat ook altijd als Med belt

@ Sev:** Gefeliciteerd, hoop dat je n fijne dag hebt!!!**
@Jill : Al wat nieuws over je zoon?
@Franslijn: Geweldig dat je toch weg kan!
@Jac: Zijn leuk he die foto’s, hebben echt een geweldige tijd gehad.

Verder eigenlijk nog niet terug gelezen, vandaag druk geweest met huis weer glad strijken, was weggewerkt enz enz. In mn vakantie nergens aan gedacht, niet aan huizen en niet aan de operatie van morgen. Alleen maar lol gemaakt, in de zon gelegen en genoten. Nu wel erg gespannen, zie erg tegen de operatie op. Maar goed kan het maar gehad hebben.

@ toos al vast beterschap/ sterkte voor morgen

@toos: sterkte met de operatie morgen.

@iedereen: zal zo effe een sms sturen aan diamond, als ik wat gehoord heb zal ik t morgen na mijn werk hier laten weten

@sev, klinkt als een heerlijke verjaardag, ondanks dat je je nog niet helemaal ok voelt.
@ miere en andere SB-ers enzo, ik had in GC een blender gekocht en die kostte wat het kostte meegesleept naar NL. was gister bij de appie en zag de aardbeestjes afgeprijsd. mango, sinasappels, kiwi’s, bananen, citroen snijden, en bbbbbbbzzzzzzzzzzzz (kabaal!!!) hoppa, heerlijke fruitshake. :beef: en vandaag met de rest van de aardbeestjes en banaan en yoghurt een heerlijke smoothie gemaakt. :dope: als je een glas op hebt, dan hoef je echt helemaal niks meer, heerlijk!!!:wacko:

de rest: waar is iedereen toch?? heb het idee dat er niet meer zoveel mensen postten. nou ja, diamond is natuurlijk niet hier, dus die mis je gelijk, maarre…
@kelebek?? al van je wake-board gevallen of sta je er nog steeds op??
@ beppie, tot hoe laat werk je wel niet, hahaha

enne, me, tja
nou morgen naar die kamer kijken en denk dat als alles ok is, ik hem gewoon neem. het is vanaf begin nov tot eind april. precies goed. kan ik per 1 mei weer weg bv, of ietsje eerder, maar dan huur ik igg niet maanden die kamer voor niks.

en daarna naar mijn broer!! hij is zelf niet thuis,:smoke: maar hij heeft sinds begin sept alle afleveringen van the gilmore girls opgenomen voor mij op zijn digitale tv recorder!! fantastisch. dus de hele middag gilmore all the way!! wwwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaa:king:
hoezo verslaafd!! heb wel een hele handleiding van hem gekregen hoe het betreffende programma op de harde schijf op te moeten zoeken en met welke afstandsbediening, dus hopelijk gaat dat allemaal lukken en hoef ik hem niet te storen op zijn werk.
ik ben zo blij dat ik deze 3 weken nog vrij heb, en dus niet naar griekenland nog op vakantie ben gegaan en nu gewoon ff kan acclimatiseren en relaxen, heerlijk. wou dat het altijd zo zou kunnen zijn!! hihihi
slaap zacht allemaal!

@Toos sterkte met je operatie!!!

@Sev leuk he als je eens zo vertroeteld wordt.

@Bloem leuke deal gemaakt met die cd`s en hopelijk lukt het met je appartement morgen.

Oei sorry ik ben even de draad kwijt maar voor iedereen een dikke knuffel!!

We hebben nog steeds geen eindresultaat van de zoon mar ik voelde vandaag toch enige twijfel bij de dokter,morgen een bijkomend onderzoek van de dunne darm.
Hij mag wel morgenavond naar huis,heerlijk!!!

@ jill, begrijp dat je zoon in het ziekenhuis ligt, heb niet alles helemaal meegekregen, maar hoorde iets van ziekte van crohn.
dat heb ik dus ook, dus als het zo blijkt te zijn en je hebt vragen…i am here

@Jill: fantastisch dat je zoon morgen naar huis mag, is altijd leuker dat ze thuis zijn !

@Bloem: ook al even gilmore girl verslaafd ? hihi
Ik heb een vraag: wat houd de ziekte van crohn precies in ? Heb er al van gehoord maar ben het ff kwijt :wink:

@Allemaal: bedankt voor alle lieve wensen ! De taart komt eraan :dope:

ik kom nog vlug eventjes piepen, moet straks beginnen werken. maar wou langs deze weg iedereen één goede nacht toewensen. Tot morgen

Ik kom ook nog ffies slaapwel zeggen, morgen om 6u00 terug op ! En ja, ik wacht niet meer tot askim gedaan heeft met werken, bel ik dan wel gewoon met mn gsm heel ff ALS hij nog laat weten dat hij gedaan heeft. Ik zie wel …

SLAAPZACHT IEDEREEN !