Turkish Teatime deel 11

Smakelijk

Ikke heb pannenkoeken gegeten !!!:beef:

eet ze

oh lekker, wil ik ook!!!
we eten pasta ofzo
dusse…hasta la pasta in dit geval
nu tafeldekken
tot later (vannacht…) in deel 12 dan vast!

pannekoeken zijn idd ook lekker…wel zelf gemaakte:D
die kantn en klaren zijn zoooo vies…!!

Nee vanacht ga ik niet halen haha
Over 30 minuten Prison met hubbie kijken!!

oke…dan hebben we dus een half uur om deel 11 vol te kletsen!!

En pannekoeken…hubbie vind ze smerig dus we eten ze te weinig…maar er zit hier een pannekoekenrestaurant, kan je onbeperkt eten(ook kip pasta ed) voor weinig!!! Zoooo jammer dat hubbie niet meegaat!

Nou kom op dan allemaal, kletsen, anders gaat het niet lukken!!!
HIHIHI

vroeger hadden we altijd ewrten soep voor de pannekoeken…bah, daar ga ik helemaal van over mn nek…!!

@beppie…wel leuk zo een restaurant. nog nooit van gehoord en restaurant waar je ook onbeperkt pannenkoeken kan eten…:smiley:

Ja een soort pannekoeken wok restaurant haha. Je pakt wat je in je pannekoek wilt(fruit, of hartig of zoet ofzo) ga je naar de kok, geeft het af, en dan maken ze je pannekoek(Hmmmm lekker fruit/pannekoek/ijs!! Hmmm)

Nou goed, voor mij dus niet, want Hubbie gaat niet mee!!! Mss een keertje als hij er niet is, en dan met de puber ofzo!!

haha ja maar waar zullen we het over hebben…? want om nu nog 30 pagina’s over pannenkoeken gaan vol te praten…?

haha…met appel erin vind ik persoonlijk wel erg lekker…jullie?

Ach, je kan over vervelendere dingen kletsen(hartig, franse kaas, shoarma ed)

Nou wat heb jij beleeft dan vandaag?? Ik heb gewerkt, en hard(heeeerlijk!)

ja das wel een leuk idee…

wij hebben idd ook een paar wokrestaurant hier in de buurt… waar je dan onbeperkt kan wokken meestal voor 19 euro…vind het heerlijk dat wokken:D

pff wat heb ik gedaan…eigelijk niet veel

even op school iets afgegeven. daarna 2 uur met askim op msn. naar de winkel geweest, nog wat voor school gedaan en daarna bij een vriendin geweest…ze had een nieuwe hond een pup van 8 weken echt een leuk beestje:D maar hij wordt 64 cn hoog…en dan vind ik ze meestal minder leuk!!

ja hard werken…liever dat dan dat je je zit te vervelen…dan gaat de tijd ook niet snel toch…?

Hebben we de 19de nog gedaan!! Met mn ouders, hubbie was laat en houd daar ook al niet van(hij is zooo lief, maar zo lijkt het weer of hij nergens van houd haha) Dus lekker met mn ouders geweest. ZALIGG!!! (hier door de week 15 anders 18 euro dus)

Klopt, bij mn vorige werk was het echt heeeel erg, ben wel eens voor mn beeldscherm in slaap gevallen(zonnetje btje moe, …zzzz TRING!!!)

Nu zooo lekker werken, en de tijd gaat giga snel!!

Hond machtig mooi die puppies…wat voor een ras(merk) is het?

haha…in maastricht zoude we zeggen :dee hupie vaan dich is auch unne stiefvreter!!!‘’
naja iig…leuk toch dat je zo een dingen dan met je ouders kan doen :wink:

wij zijn 1 okt de laatse keer geweest met de verjaardag van oma…was weer heerlijk!!

haha…schritterend. in slaap vallen op het werk.

geen idee welk ras het is…ben niet zo thuis in de dieren hoor!! hij moet iig gaan dienen als waakhond

oke dan, btje stevig hondje dus, lekker hoor, maar kan me voorstellen dat je dat dan minder vind!!

Ja was zoo grappig…ik mocht daar internetten, en ook spelletjes doen enzo. Er was toch niets te doen. Moest er wel blijven zitten(ook niet ff weg toen ik nog rookte voor een sigaretje!) Nou btje voorover hangen en ineens…TRING
Schrok me rot echt!!