Turkish Teatime deel 11

@Bregje
Zullen voor je duimen dat het gesprek goed gaat verlopen.

@Bloem
Kan ik in plaats daarvan gezellig met jullie kletsen. Deel 12 moet toch gaan lukken vandaag, of niet soms :smiley: ?

@bregje.,.wat vervelend dat je ziek bent…beterschap en iig veel succes met het gesprek…!!

@bloem…jij ook succes met solliciteren

@marion…deel 12 moet zeker te halen zijn!!

ben ondertussen aant koken…rijst moet nog 10 min staan. zo vervelend…naja

xx

@ filiz, goed excuus om af en toe hier te kijken, toch? ff roeren ff forummen en dan weer roeren…:unibrow:
@ bregje, hopelijk voel je je beter na het eten…nie ziek worden he?
@ marion, ja cker wel, gaat helemaal lukken

was ff met mn verhaal bezig, maar word toch een beetje ā€˜jumpy’ als mijn ouders hier rondlopen…hoeven allemaal niet te weten wat ik allemaal zoal aan het doen ben, toch? :wink:

Moet boodschappen doen, heb niets meer in huis.
Hoop snel bij te lezen.
Vanavond schoonmaakavond op school.:frown: Geen zin.

Wens jullie een leuke avond toe.:thumbsup:

weet iemand een goede site voor vacatures voor zomerbanen. Ik ken wel recrajob, summerjobs. of tips voor andere handy sites

@ fransijn, succes met schoonmaken…blegh, doe dat thuis al niet, laat staan op t werk, maar ja, bij jou is dat anders he?
@ besmile, dat waren ze wel zo’n beetje, en alle verschillende reisorganisatie’s enzo
offe…www.vakantiewerk.pagina.nl
weer niet of dr echt iets bijzit, maar tis altijd leuk om te neuzen
succes!

@nur goh de nacht doen is de eerste week wat aanpassen, vooral het slapen lukt niet aardig je bioritme ligt helemaal overhoop, maar ja na een paar nachten begint dat wel beter te gaan. Zou natuurlijk handiger zijn als ik constant de nacht zou kunnen doen, maar dat weten we nog niet. Momenteel sta ik er nog voor 2 weekjes op. Dan zien we wel, maar ze hadden de morgenvacatie beloofd dat er tot na nieuwjaar versterking zou zijn. Dus we leven op hoop. Nu ja wat het turks betreft. Na 3 lessen kun je nog niet zoveel zeggen. Maar tot nu toe begrijp ik alles en de oefening lukken ook aardig op een paar uitzondering na. Maar het is maar dan dat je weet waar je moet opletten of wat je nog eens grondig moet doornemen. Maar ik doe het graag en ga er ook met volle 100% voor.

@bloem en bregje veel succes met de sollicitaties. Bregje verzorg jezelf.
@filiz laat de rijst je smaken.
@llemaal ene goeie avond en veel plezier op het forum

Zo ik ben weer thuis

Jullie kletsen veels te hard, ik houd het allemaal niet meer bij nu! En dat vind ik dus niet grappig, integendeel!!! Nou goed, zo goed en kwaad als het gaat ga ik reageren nu:

@Fransijn: Suc6 daar op school. De kinderen kunnen er wat van. Bij ons werd er altijd in de vakanties extra schoon gemaakt, bij jullie niet?? Nou hoop dat je boodschappen ook gelukt zijn. Goed te lezen dat jullie samen een goed gesprek gehad hebben, en hoop dat de toekomst idd de antwoorden gaat brengen waar je naar zoekt!

@Bregje & Bloemmie: Sterkte met de sollicitaties!! Hoop dat jullie wat vinden voor de komende tijd dan

@Dettje: Alleen nachten??? Dat gaat ook problemen met je bio geven met vrije dagen en vakanties hoor!! Ik heb 2 jaar alleen vroege diensten gehad, om 4 uur op, en dus zat ik op vrije dagen en vakanties al om 6 uur beneden, klaar wakker want je hebt uit geslapen dan!

Nou op het werk ging het redelijk, vet gelachen om niets! Wat een lekker zooitje ongeregeld daar bij dat bedrijf, en DUBBELZINNIG!!! Houd ik nou helemaal niet van:slywink:

Vanavond lekker met hubbie op de bank, Prison vordert aardig, vanavond gaan ze hem (niet) op de stoel zetten denk ik dus zo maar!!
Kusss

@beppie, momenteel alleen de nacht. Ja ik weet het maar ja doe het graag in mijn vakantie is het alleen de eerste nacht dat ik mecerie meehab.

Goeie avond allemaal !

Ben de hele dag op boodschappen geweest voor school ! Heb eindelijk alles voor voorlopig, en hopelijk stopt het nu, heeft me al een bom vol geld gekost !

Zal jullie nu helpen wat met deel 11 vol te kletsen :wink:

x

Nou kom maar op dan meiden, nog 50 posts en dan gaan we weer geboren worden hihihihi Hebben we het weer gedaan in 2 weken dus!!

OP NAAR DEEL 12

Test

Haha zo, dat was er weer een post bij ;)mag ik ?

ja hoor, doe maar voort ge zijt goe bezig:unibrow: :smiley: Ja spullen voor school zijn emmens duur. weet dat nog van toen kleuteronderwijs volgde

zo beppie lekker gewerkt en sev "lekker’ geshopt…je zult het allemaal maar nodig hebben, he?

niks te melden, klets maar oeverloos een beetje mee.
kiss kiss

nee Beppie heeft zich de klere gewerkt, en das niet grappig!! Heb 3 jaar lang me de klere verveeld en dat was ook niet grappie maar bij deze baas, WERKEN MET JE DONDER!!!(Heerlijk, en snel dat het gaat, een dag is zooo om!) Maar goed, je de kleren werken, en geen tijd hebben nieuwe te kopen dat geeft problemen(HAHAHAHAHAHA)

bah…wat is het alweer vroeg donker he…!!

haha…beppie daar heb je gelijk in…maar op die manier hou je natuurlij kwel lkkr veel geld over om bijvoorbeeld…veel kleren te kopen als je (door je wel verdiende geld) op vakantie bent in turkije ;):smiley:

ga eerst wat eten tot strakskes

smakelijk…