ow ik ben postbode en begin meestal rond 4.00 met het voorbereiden van de ronde. Het is pas na 8.00 dat we de baan opgaan. Maar we zijn begonnen met geo2 2 weken geleden en doe sindsdien de nacht van 23.30 tot 7.00. Hopelijk mag ik daar nog een tijdje blijven want doe dat heel graag.
lekker hoor, niks mis mee om 's nachts te werken, doe ik ook het liefste, maar ja, heb nu een rooster met alleen maar dagdiensten door de week, beetje regelmaat is wel goed, anders slaap ik alleen maar en daarna werken, nu kan ik nog een beetje sporten en misschien koken enzo…ik zie het volgende week wel, maar dan is het afgelopen met de nachtelijke uurtjes forummen en schrijven…helaas…dus deze week nog ff goed ertegenaan ![]()
@bloem…leuk dat je je ‘vriend’ van gc weer gaat zien!! alvast veel plezier…!!
ga even naar de winkel…wat te koken vanaaf…!!!
xx
krijgen we dit deel vanaad af…?
vandaag bedoel ik…
haha…jaaa…zo gaat het zeker lukken!!!
ja der moet idd wel regelmaat inzitten anders ben je tegen het eind van de week een wrak en dat is ook de bedoeling niet met het weekend in zicht:D . Heb ik zelf een paar keer meegemaakt midden de week overschakelen en amaai sé. Had ik toch wel een paar dagen nodig om te recuperen. Nog meer dan dat ik moest recuperen van een avondje stappen:wink:
ja filiz zo zou het inderdaad geen probleem mogen zijn
mijn pappie en mammie gaan vanaaf pasta voor ons 3-en koken, hoef ik niet eens overna te denken…hihi…heerlijk.
ikzelf ben meer van de rijst en heb nu al zin om lekker mn eigen prutje weer te koken (nou ja, niet het koken op zich, meer het eten enzo,)
dag dames…
ben er ook weer even… heerlijk zo’n vak dat uitvalt (al heb ik gistermiddag aan dat vak een paar uur bezig geweest… dat was wat minder
) maar nu zit ik lekker niet zo veel te doen… alleen even aan het googelen over informatie over turkije… en verder een hoop onzin ![]()
het lijkt me dat we deel 11 vandaag wel afkrijgen… dat gaat hier zo ontzettend snel!
@bloem: leuk dat je vriend uit Gran Canaria komt… wel gezellig lijkt me.
@dettje: zit je dan nu constant in nachtdienst? is dat niet zwaar? lukt het een beetje met het leren van Turks?
nou ik ga weer verder met niet zoveel doen!
groetsels
ppfff…ben echt nu al druk aan t solliciteren voor de volgende zomer…wiehhiiiee…zoveel leuke vacatures al, afwachten…afwachten…afwachten!!
kennen jullie google earth?? das zo gaaf.
heb net mijn mammie de verschillende huizen aan kunnen wijzen waar ik gewoond heb, afgelopen zomer, zo gaaf, elk steegje elk straatje kun je zien, FAN-TAS-TISCH!!
uhm…ok…jullie merken al…heb weinig zinnigs te doen, hihi
oh fransijn…
heb een leuke link voor je, weet niet of je hem kunt lezen, maar had een nieuwsbrief ontvangen met leuke aanbiedingen voor istanbul, echt geen geld allemaal…
http://www.corendon.nl/images/nieuwsbrief/online2710.htm
nou, jullie hebben me niet gemist zo te zien??
rustig hier!
Heb genoeg te doen maar geen zin
. Wordt soms gewoon niet goed van mijn eigen luiigheid.
Het enige nuttige dat ik heb gedaan is de boekhouding weg gebracht. Ja ja nu pas :redface: . Is er in ieder geval eentje blij daar op kantoor. En over even nog iemand als de BTW teruggaaf bijgeboekt wordt
.
dat scheelt weer een nachtje doorhalen he? ![]()
hey bloem! ook al druk aan het solliciteren hahaha! ja december is de maand van de gesprekken he…
Werd vanmiddag gebeld door de phone house, of ik voor een gesprek langs wilde komen…
Ja ben het reisbureau nu al zat, verdiend niet veel en ik heb nog al een dure vriend…haha ticket heen ,ticket terug… En moet natuurlijk sparen!!
Dus kijken of dat wat wordt…
Nou succes met je sollicitaties, komt vast wel goed ![]()
thanks, jij ook he! als je toch moet werken kun je maar beter iets doen dat je leuk vindt (hoor wie het zegt, maar goed…)
haha! tsja stilzitten is niet echt mijn vak, dan kan ik nu hopelijk daar werken… en dan in de tussentijd solliciteren voor de zomer haha ![]()
Ik ben ff eten…zo terug! … ziekjes ![]()