@fransijn, igg is er een basis gelegd dat het misschien nog goed komt, als je dat zou willen, knap van je hoor, boek maar gauw istanbul, dan hebben we weer een beetje een lijstje :unibrow:
@ beppie, vind ik ook, fulltime werken is niks voor ons!! zeg maar tegen je baas dat we je missen!! (hoor mij, volgende week ben ik de pineut!)
@ filiz, snel, snel, wees voorzichtig!
@ marion, ah, jammer…wel heerlijk om met je mannetje in slaap te vallen, al was dat vast niet te bedoeling
@ jill, jij was laat vanochtend, of niet??
@ nur, lekker heer, een gatenkaas rooster, juk, wel een goed excuus om de hele dag te internetten :wink
ik ben brak, kon natuuuuuuuuuurlijk niet slapen en heb nog ff hoofdstuk 4 t/m 11 bedacht ofzo…grr…ben nu het meeste alweer kwijt, maar goed, dat komt wel weer goed
@Bloem
Komt vannacht vanzelf wel weer naar boven als je gezellig op de thee bent :slywink: !
Ga nu vlug aan het werk, althans een poging doen tot, want het lukt nog steeds niet zo best. De beestjes willen nog steeds niet echt vooruit en kom dus met een rothumeur weer binnen, een dik half uur later dan normaal. Maar we zien wel wat we vandaag gedaan krijgen. Anders is er morgen weer een dag. Het loopt niet weg.
Goeiemorgen @Jill & Bloem: Jullie hebben het uitgehouden vannacht, kan me voorstellen dat je je brak voelt. @franslijn: Welkom thuis, hoop voor je dat het goedkomt!!
Heb een beetje raar weekend gehad, kreeg eerst een telefoontje dat mijn vader met spoed opgenomen moest worden in het ziekenhuis. Er zou iets met zijn lever zijn. Manlief was aan het werk en zelf kan ik nog niet rijden na mn schouderoperatie. En aangezien hij in het oosten van het land woont is het niet even naast de deur. Zouden toch naar het concert van Marco Borsato gaan, dus meteen langs gegaan. Ze weten nog niet wat er aan de hand is dus hij moet zeker deze week nog blijven.
Concert was trouwens geweldig, hebben er ondanks de ziekenhuisopname van mn vader toch van genoten.
@ toos, jeetje zeg, zeker een heftig weekend, eerst naar je pa, zal wel schrikken zijn geweest en dan toch marco!! heb dr weinig van gehoord eigenlijk, of ligt dat aan mij.
stertke voor je vader…!
@ marion, dat hoop je dan maar…dat ze niet weglopen, anders is het helemaal ellende, maar ja, als ze niet eens DOOR willen lopen, zullen ze ookwel niet weg lopen
ok, ben weer ff weg, hondjes, vaatwasser leeg, douchen en zo voorts!
Ja, was zeker schrikken. Tja en het concert wilde ik toch niet laten lopen. Het was geweldig, mooi decor en goeie show. Hij had als gast Andrea Bocelli, Ali B en luci Silvas.
@Toos
Jeetje dat is schrikken zeg!! Hoop dat ze snel vinden wat er aan de hand is zodat ze met behandelen kunnen gaan beginnen. Wens je heel veel sterkte!!!
Vandaag lekker een dag vrij samen met m’n vriend, heerlijk! Eerst lekker uitgeslapen, straks ff rondkijken in de stad. Nog steeds op zoek naar een paar mooie laarzen.
Nog twee maand en dan zit het jaar er gewoon alweer op!! Jeetje 2006 is echt voorbij gevlogen!! Maar nog ff en dan zijn de nieuwe reisgidsen er weer en kunnen we weer boeken!!!
Hey Diamond, kom je ook nog naar de meeting de 12e? heb je er nog helemaal niet over gehoord.
Hoop dat t goed gaat met je moeder trouwens!
Gezellige dag vandaag met vriendje en succes met laarzen kopen.
Moet er nog niet aan denken hoor, dat het jaar bijna om is. Het is voor mij wel een heftig jaar en zal ook blij zijn als het voorbij is en we 2007 positief kunnen beginnen. Maar nu eerst nog zelf herstellen van mn schouderoperatie, hopen dat er niks ernstig is met mn vader en over een paar weken verhuizen en begin volgend jaar weer boeken voor turkije.
@Diamond: Maak er een gezellige dag van en shop ze vandaag. Had trouwens een paar weken geleden een paar zwarte laarzen van het merk Esp*** gekocht en afgelopen week een paar bruine van hetzelfde merk. Kan er niks aan doen maar heb een schoenentik.
@toos…das geen leuk nieuws om te horen nee! hoop dat het snel beter gaat met je vader. en dat jij ook snel hersteld. iig top dat je toch hebt kunnen genieten van marco borsato.
Ene goeie middag, amaai wat hebben jullie bijgekletst vanacht, heb al een deeltje bijgelezen. @Filiz, wist niet dat je ook turks volgde,is het je eerste jaar? Een dik half uur rijden valt nog mee, ik moet iedere week een dik uur rijden. Is niet iedere keer evident. En zeker niet als ik in de morgenvacatie zit. Dan kom ik maar thuis rond 22.45 en is me wekker daar al om 3.00. Doet soms pijn maar ja, k heb het ervoor over sé.
Miljaar heb ik toch een slecht geheugen, wou nog een en ander schrijven maar weet niet meer wat voor wie bedoelt is.
@ diamond, veel plezier, maar gaat vast lukken met al die goede wensen van hier
@ filiz, ik vind een half uur rijden nog best veel…maar ja je moet er iets voorover hebben…
@ toos, kun je wel typen na je schouderoperatie, heb ff gemist wat er mis was denk ik…hoop dat het allemaal snel herstelt, maar wat een drukte heb jij nog voor de boeg!!
ik kan niet wachten tot het feb 2007 is of igg in de buurt, want dan weet ik hopelijk hoe en wat voor de rest van 2007!! whiieehhii!!
@ dettje, jeetje wat een diensten zeg, zitten wij nog te kletsen moet jij weer op…wat voor werk doe je??
en me! mijn vriendje is terug in NL!! whhhaaahhaa, hij is gisteren teruggekomen uit Gran canaria en ben helemaal blij!! hij woont wel erg ver weg van mij, maar we gaan zeker een keertje afspreken om lekker te sletten samen, haha :biggrin: zoals tijdens de kroegentochten. heerlijke ventje is het!
hij woont in utrecht dus moet over 2 weken daar 2x naartoe, dusse…goed excuus!!
heb dr nu al weer zin in! heb m gemist
mijn ouders snappen dr nix van als ik hem mijn vriendje noem, maar das wel weer lachen :unibrow: