Turkish Teatime deel 11

ja, dat weet ik maar al te goed
maar je kunt je berichten nog wel edit-ten.
kun je ook alles weghalen en een streepje plaatsen, maar ja, is niet meer zo spontaan
ik ben wel echt een schrijven, praat ook ERRUG graag, maar ik verkies vaak om alleen te zijn en dan is schrijven wel erg prettig…

vind dat trouwens wel een goed idee…night talk met jill en bloem, maar ja, dan zal hans wel zeggen dat we gewoon op msn moeten, hahahaa…

Yep dat zit er dik in,maar goed aan de andere kant hebben ze o.a aan Teatime wel te danken dat het Turkije forum gekozen werd als populairste forum toch?

Haha dat bedoel ik nou zoals jij het schrijft zou je ook heel wat anders kunnen denken hahahahaha:lol:

nou dat laatste begrijp IK niet zo goed…?

HAHA laat maar zitten,bas een beetje flauw van mij.
Bloem bij 900 stoppen we he,die meiden zijn morgen allemaal doodmoe voor ze alles hebben bijgelezen;

En diegene die ook nog eens werken kunnen pas morgenavond komen ocharme eer ze dat hebben bijgelzen zitten wij al lang en breed in deel 12;

Bloem ken jij Lindalight?
Toen ik hier in het begin kwam was zij ook veel hier op het forum maar ik zie haar eigenlijk niet meer hier.

nou jill…

ik heb net deel 3 geplaatst en schei er eventjes mee uit
kwart voor 2, mooie tijd om mijn nestje eens op te zoeken
sorry voor jou
maar die 900 gaan we niet halen
ben een beetje moe en moet morgen ‘vroeg’ op, want de hondjes van pa en ma moeten uit. als ik vroeg genoeg opsta, kan ik overdag nog ff verder aan mn verhaal…wie weet

anyway
goede nacht voor jou (zal niet zeggen slaap lekker)
hopelijk kom je hem goed door met tetris of de andere dingen hier op het forum

buenos nootjes

ja tuurlijk ken ik die, zal wel druk zijn
zie wel meer mensen van ‘vroegah’ niet meer
ach, kan gebeuren, duikt vanzelf wel weer op

Slaap lekker Bloem,natuurlijk heb ik nu nog genoeg leesvoer als ik me nog een beetje kan concentreren.
Misschien moet je je verhalen eens bundelen en kijken of je het niet kan laten uitgeven,is misschien wel een markt voor.
Bedankt voor de gezellige nacht ,slaap lekker en tot morgenxxxxxxxxxx

Güle Güle

ok 890
thanks jill
weet het niet hoor…zou niet weten hoe ik dat moet aanpakken en wel errug eng, heeft iemand enig idee hoe en wat, vraag me ook af of jullie wel helemaal objectief zijn, maar goed…

goede nacht
tot morgen!!
kus :wink:

@Bloem,ik heb tot nu toe zitten lezen en ben op blz 25 jeetje wat kan jij goed schrijven,ik zie het zo allemaal gebeuren spannend;;;;;;;;;;
Morgen lees ik verder mijn ogen tranen van vermoeidheid of is het van emotie?
Slaap lekker iedereen tot morgen!!!

Goede morgen allemaal!!!

@Bloem & Jill
NEE…heb niet doorgescrolld!!! Was van plan om nog even binnen te wippen gisteravond maar J. lag nog even bij mij in bed te babbelen en ben toen samen met hem als een blok in slaap gevallen. Maar goed ook want had vast en zeker weer tot in de kleine uurtjes mee zitten beppen en had hier dan nu weer als een zombie gezeten.

@Filiz
Vind Ask Atesi ook helemaal geweldig. Trouwens kirmizi ook. Kreeg op vakantie trouwens nog de complimenten van een mevrouw, ze vond het zo knap dat ik die liedjes mee kon zingen. Helemaal niet knap als ze wist hoe vaak ik ze al gehoord had de laatste maanden! Mijn man en kid worden er helemaal gek van en kunnen het niet meer horen.

@Fransijn
WELKOM THUIS!!!
Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!!

@Fransijn: Welkom thuis

@lle anderen: Wat kunnen jullie kletsen zeg. Krijg het nu nooit bijgelezen, moet naar mn werk.
Tot vanavond
Thanks voor alle lieve woorden op mn “ellende” dit weekend
Kusssssss

Goede morgen allemaal,
Hebben jullie lekker geslapen? Nu er maar weer tegen aan deze nieuwe week die voor ons ligt.

Ik heb last van heimwee, maar dat is altijd zo als ik weer hier ben. Voel me daar ook een stuk gelukkiger. Iedereen is zo lief en zorgzaam daar.
Ben blij dat E en ik alles hebben uitgesproken wat we voelden. De toekomst zal ons leren wat we moeten doen.
Er liggen nu plannen om eind december naar Istanbul te gaan samen.
Hoop dat het gaat lukken.

Werkze allemaal.

@Fransijn
Ben zo blij voor je dat jullie zo fijn hebben gepraat samen. Wie weet wat de toekomst jullie nog voor moois brengen gaat. Maar dat is afwachten…Istanbul lijkt me in ieder geval weer een mooi begin!!!

Goedemorgen iedereen!!!

@Fransiijn hopelijk komt alles weer goed het zal wel even tijd nodig hebben.

goedemorgen allemaal…

iedereen weer lekker aan het werk/studie???
ik ga zo richting leiden en gelukkig vallen er 2 vakken uit dus ik heb van 1-3 vrij en van 6:30 - 8 :slight_smile: helaaas moet ik nog na 8 uur college anders had ik lekker een vrije avond!!!

@bloem: ik heb een paar opdrachtjes ja, dus het komt wel goed he!!!
En turks komt er zeker op, ik snap alleen nog niet hoe want ik kon maar 1 vertaling maken en ik heb er per onderdeel dus 2 nodig… dat moet ik even goed nakijken…

@fransijn: welkom thuis…

goede morgen allemaal…

@fransijn…ja is altijd moeilijk de 1e weken weer wenen…zou natuurlijk wel super zijn als istanbul door gaat!!!

@bloem&jill…mn vader was hier voor te studeren. ze hebben elkaar gewoon in maastricht getroffen tijdens het uitgaan;)

@beppie…zit er geen mogelijkheid in om minder te gaan werken? we missen je wel heel erg hoor!!

@marion…haha vind askin atesi wel heel moeilijk om mee te zingen!! maar knap dat jij het wel kan, en als man en zoonlief het niet zo leuk vinden…tja, das dan jammer voor hun :wink:

even snel wat op school afgeven…en daarna komt askimn online…

xx