ja, ik moet nu echt heel erg oppassen met wat ik zeg en ik discrimineer echt niet en wil ook niet generaliseren, maar moet t toch ff zeggen, dus heel voorzichtig:
bijna alle russen, die ik ontmoet heb en waarmee ik te maken heb gehad en dus het soort Rus dat op vakantie naar turkije en NL kan komen, is niet mijn favoriete persoon.
sterker nog, ik heb een hekel aan die groep mensen en er zit allicht ook een tikje afgunst in deze mening, richting de foto-model russinen, maar ik heb gewoon niets positief te melden over die mensen en dan vooral hun gedrag dat ik heb ervaren…
nou, politieker correcter kan denk ik niet, toch?? ik hoor altijd van iedereen dat de russen zo’n goed, warm en gastvrij en sociaal volk zijn, (en dat geloof ik best) maar ik denk dat die mensen het dan niet hebben over de nouveau riche (jill: frans voor nieuwe rijken) der russen, die snel (en fout…??) geld verdient hebben en nu daarmee smijten alsof het niks is en zich schandalijk gedragen op vakantie…
maar ach, kan 2 woordjes russisch, bedankt en goedenavond…hihi
ik concentreer me voorlopig maar op het leren van het turks…
HAHA over verslaving gesproken,ik heb jouw verhalen nog niet gelezen staan die op jouw site dan ga ik ze ook eens lezen want iedereen is er zo positief over.
Ik heb wel al een deel van je dagboek gelezen,en je hebt wel alles behalve een saai leven moet ik zeggen.
Trouwens dat van die russen had ik niet beter kunnen omschrijven zelfs het gedeelte over de zogenaamde fotomodellen,sorry maar ze hebben bijna allemaal dezelfde kop.
Oei dat was politiek gezien niet netjes gezegd maar als de belgische minister Balkenende Harry Potter mag noemen dan zie ik in mijn opmerking ook niets verkeerd.
huh??
volgens mij haal je nu het een en het ander door elkaar
op mijn site, staan de dagelijkse dingetjes
die lezen mijn ouders (helaas) ook, dus af en toe staat daar een lyrisch verhaaltje van hoe leuk het wel niet is en hoe goed het wel niet gaat, terwijl ik bijna bij de afgrond stond…maar goed, beleef nu niks, dus hoef ik ook niet te liegen…
en bij het topic verhalen, verhalen, onder het sub-forum, verhalen enzo…daar staan eerst een verhaal over heimwee en een boottocht en een lang verhaal, dat ik heb verzonnen en daar heb ik nu een vervolg op gemaakt en ben nu bezig met het 3e vervolg…
de link voor de weblog is http://www.bloemdiscoverslife.web-log.nl
de link die er nu staat is van miniture earth en heeft niks te maken met waar ik woon, op klikken, kiezen voor engels (of spaans ofzo) en dan kiezen voor play. Je krijg dan een filmpje te zien met statestieken als de wereldbevolking uit 100 mensen zou bestaan, erg aangrijpend.
en volgens mij als je hier op klikt: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=25518
dan kom je bij het topic, verhalen, verhalen…met alle verhalen, ook van mij…
heb je vannacht wat te lezen, hihi!
Heb je het gezien voor we er erg in hebben zitten we haast aan de 900 dan moet het morgen toch lukken om met z`n allen deel 12 te laten geboren worden.
Tijd voor beschuit met muisjes en een lekker glas champagne!!!
ja, die eerste link is mijn web-log/ dagboek…in mn dagboek schrijf ik toch wel andere dingen hoor, hahahaa
jill, je hangt te veel op dit topic, ga een verder kijken in het topic van turkije, hahahaha, vind je nog veeeeeell meer interessante nacht lectuur.
ik weet trouwens niet of we die extra 125 gaan halen, want ik heb me voorgenomen om voor 2 uur in bed te liggen…
morgen misschien?? hihi
en jij bent wel ff zoet met al die verhaaltjes
Nee joh wij halen die niet meer hoeft ook niet he ,je moet gewoon doen wat je moet doen he en hier niet blijven voor mij.
Ik speel ook nog altijd tussendoor tetris of blokken is ook al zo verslavend.
HAHA ik moet je nog wat vertellen,ik kijk graag naar de fotos die iedereen plaatst maar ik ben echt heel stom in die dingen. Op een gegeven momen deed ik toch ergens iets verkeerd en had ik de verkeerde personen bij de namen. Want volgen mij kun je altijd doorklikken en krijg je de fotos van de andere leden te zien.
De pc en ik zijn niet echt de grootste vrienden ik heb ook schrik om aan andere knoppen dan de letters te komen,erg he.
hahahaa
heb deel 3 ook bijna af, dus doe dat tussendoor…
voel je niet schuldig, blijf niet echt voor jou, maar is wel gezellig dat ik hier niet als enigste ben…hihi
beetje kletsen, wel zo leuk toch??
alleen die arme rest :unibrow: …gnagnagna :evil:
zal wel schrikken zijn om dit 's ochtends te zien :biggrin:
of na 3 dagen niet op het forum…:beef:
Want ik kwam op het forum ergens ook een opmerking tegen in het begin omdat dit forum hier niet diende om gewoon te kletsen.
Later is dat gelukkig dan toch toegestaan.
Dat zou ik niet kunne zo schrijven,is niet gemakkelijk om iets uitgelegd te krijgen ik ben niet zo een schrijver maar meer een prater.
Tegenwoordig vindt ik het moeilijk om er een samenhangend verhaal van te maken.
Meestal is het niet zoals ik het had willen zeggen daarom lees ik ook maar niet meer terug ik kan het toch niet meer weghalen is wel jammer trouwens.
Soms schrijf je wel eens dingen waarvan je achteraf denkt was het wel slim om dat te zeggen,snappie?