haha…geweldig, ik zie je helemaal zitten!!
wel belachelijk wat sommige organisaties soms voor een regels hebben!!
bij mn moeder is het zo dat iedere site die bezocht wordt de keer daarna geblokeerd is…
naja…vind het een beetje kinderachtig
haha…geweldig, ik zie je helemaal zitten!!
wel belachelijk wat sommige organisaties soms voor een regels hebben!!
bij mn moeder is het zo dat iedere site die bezocht wordt de keer daarna geblokeerd is…
naja…vind het een beetje kinderachtig
kom op…nog ieder 10 berichten …![]()
Nee ik mag ook hier zo af en toe best ff op internet. Vanmiddag me rot gewerkt, laatste 20 minuten ga je dan niets meer overhoop halen, dus ff bijgelezen op WW, geen probleem hoor, maakt niets uit. Als je werk maar klaar is!!
Ja echt vet kinderachtig. Bij mn vorige baas mocht een deel niet op MSN…dus iedereen via de web-msn toch online haha
Ik doe nog wel mee hoor, moest ff antwoorden toch!!
haha ja waarom niet…
wel relax natuurlijk dat je gewoon lkkr kan bijlezen.
vind het eigelijk ook niet meer dan normaal…allemaal verstandig genoeg lijkt me, om te weten dat het werk voor gaat
Ben je er nog wel, ik probeer nog ff mee te helpen
Kan ik ook weer eens een topic openen!! Heb tot nu toe alleen 1 keer een Turkisch Tea geopend, verder niet hihi
Tuurlijk, als het druk is ga je niet uitgebreid zitten surfen over WWW natuurlijk, maar gewoon ff 5 minuutjes ofzo
bij mij op stage kan het ook allemaal gewoon. als de kinderen op school zijn of in bed liggen…ook wel relax dus
zo nu nog net iets meer dan 10.
Let’s go for it haha
bij mij op stage kan het ook gewoon allemaal…
als de kinderen naar school zijn of in bed liggen dan wel…maar tis natuurlijk ook wel relax
Zie MK online, Bloemmie, wie helpt er nog ff mee…
Anders komt hubbie zo binnen en is het voor mij over
pff…kreeg het net toch benauwd…!! kreeg een fout meldin gtoen ik wilde posten…zo zou ik bijna de geboorte van deel 12 missen…
Hoe veel stage loop je?? Vriendin van de puber doet ook kinderopvang…2 dagen naar school en 3 stage(als ik het goed heb hoor!)
maar nu is het gelukkig weer goed…!!
ik loop 4 dagen stage en 1 dag naar school…maar het is geen kinder opvang.
ik doe woonbegeleiding…loop stage in een internaat
Mooi dan, open ik deel 12 vast, dat komt wel goed
oke, is idd anders, zit dan in je systeem he, klinkt bekend, zal wel dat zijn hihi
maar zal wel de zelfde opleiding zijn…doet ze ook spw…?
haha…ja waarschijnlijk
nou beps…ik zou zeggen aan jou de eer voor deel 12 te openen…!!
en aan mij de eer deze af te sluiten…![]()