Turkish Teatime deel 11

zou ik eerlijk gezegd ook gedaan hebben!! hahaha
maar is wel leuk om zo te kletsen, dus ff voor de rest: bye bye, scroll maar lekker verder of join in!!
hahahaa

doe ik eerlijk gezegd ook sé, als je alles 1 na 1 leest, ben je wel een tijdje zoet

Inderdaad dat is soms is het gewoon niet bij te houden.
Het moeilijkste is nog om te onthouden wie wat verteld heeft en dan wil je reageren maar wie o wie heeft wat weer verteld.

ja ach, ze slaan het maar eventjes over he!
nee, ik ben toch zo weg want ik ben dus alleen en ga eens eventjes een leuk verhaaltje schrijven…heb dr zin in!
hahaha
tot later!
kom af en toe ff checken!

Maak er maar een spannend verhaal van…tot later

nu ben ik echt weg, ga mijn bedje gaan opzoeken, tot morgen en slaapwel
en nog veel kletsplezier

@bloem veel schrijfplezier

Slaapwel Dettje!

Ik ga nu ook, ga nu slapen en morgen lekker op vakantie!!! Spreek jullie volgend weekend weer!!! Doei allemaal.

Slaap lekker Linda en volle bak genieten he!!!hopelijk hebben jullie een beetje goed weer.

doorscrollenn…? hoe komen jullie erbij…?! vind alles even interessant!! haha

slaap lkkr voor diegene wat gaan slapen…blijf nog even. heb morgen lkkr vrij:D

@Filiz hoe gaat het met de turkse les in Hasselt?

ja goed…:smiley: vind het echt leuk!!
leer steeds meer…vervoegingen, vraag zinnen maken, persoonsvormen…heel leuk allemaal…
vervolgens askim op msn vertellen wat ik zoal kan…vind ie geloof ik ook helemaal leuk :wink:
en hasselt is echt goed te doen vanaf hier…mamz en ik rijde om de beurt en zijn een dik half uur onder weg…
allemaal gezellige mensen in de klas, die ook helemaal turkije gek zijn. genoeg gespreksstof in de pauze dus…
maar ook mensen die turks willen leren ondat ze bijvoorbeeld vroedvrouw zijn en ook bij turkse gezinnen werken…

ohh trouwens…ff tussen door…vind op 't moment het lied van hande yener=askin atesi…helemaal geweldig…
miss vinden jullie m ook wel leuk :wink:

Fijn dat het goed meevalt die lessen.
Van turkse muziek ken ik niet veel eigenlijk.
Is trouwens wel gemakkelijk als je je wat kan behelpen in het turks.
Ik merk als ik in spanje ben dat ze daar heel anders reageren op je als je de taal spreekt.

is zeker ook makkelijk…doe het voornamelijk om de volgende keer een beetje met mn schoonfamilie te kunnen praten. een uur handgebaren zitten maken, of helemaal stil op de bank zitten is ook niks…

heb geen idee eigelijk hoe ze er in spanje op reageren…ben er al zo lang niet meer geweest. en toen ik er kwam was ik te jong om 't op tevangen denk ik…

wat is het verschil…?

xx

meiden ik ga toch maar slapen…

@bloem…schrijf ze.

@jill…hoop dat je de nacht een beetje door komt meid (K)

tot morgen allemaal…xxx

@ filiz, gaaf allemaal hoor! hardstikke leuk, maar ben ik nou een beetje van het padje af, of is jouw vader niet turks ofzo?? of igg was jij toch half turks?? nooit iets van thuis meegekregen??
of ben ik nu echt helemaal de weg kwijt??

nou ja, zal wel
@ jill, scheelt idd een hoop. ook in frankrijk altijd lachen met mijn frans, en dan raar kijken als je gewoon het woord voert voor je ouders terwijl je zelf 14 bent ofzo hahaha
echt mee gelachen destijds

Slaap lekker Filiz!!!
En geniet van je vrije dag morgen.

Volgens mij heb jij een talenknobbel Bloem,welke talen spreek je allemaal?
Inderdaad frans spreken op je 14 e is niet echt vanzelfsprekend.