Turkish Teatime deel 11

Nee we hebben al gegeten maar de knoflooklucht hangt hier nog altijd.
Jij zal dit ook wel in GC gegeten hebben denk ik het heet Gambas al Aijillo

Nog 199 te gaan!!!

:thumbsup:oh nee!! :puke: :delete:
ik eet geen vis, lust het niet en ga al bijna over mn nek van de lucht
eet ook geen vissticks ofzo
maar ja, die knoflook geur verbergt het wel een beetje, dus was wel redelijk te verdragen

ik ben dol op knoflook, vind ik heerlijk, overal bij (tikkie van mijn chefkok-pappie)

zal vast lekker zijn geweest!!:thumbsup:

gaat ons dat vannacht lukken?? hahaha?? nee denk het niet!

allemaal slaapwel en tot morgen

@ dettje slaap lekker en droom maar fijn!

Slaap lekker Dettje en sweet dreams!!!

@Bloem dat gaat ons niet lukken vrees ik al zou het natuurlijk wel wat zijn voor Beppie die is altijd het eerste s´morgens,als ze ineens deel 12 zou zien staan.

haha lachen idd
of we blijven net zo lang op, tot we beppie een goede morgen kunnen wensen
hahaha
nee geintje, dan ben ik al wel afgehaakt

@dettje: weltrusten, slaap lekkker

Ja dat is nog eens een idee,haha goedmorgen Beppie,en dan komt Sev langs haha dat zou nog eens een mop zijn.

hier ben ik weer. Net toen ik wilde afsluiten op msn, komt er vriend online die ik leren kennen heb in turkije maar momenteel in Washington DC zit om te werken. Krijg niet veel de kans om met hem te praten, dus moet ervan profiteren terwijl hij online is. Dachtdus bij mezelf, spring ik dan ook nog maar eventjes binnen op TT

ja, maar das pas om 6 uur, dusse dat trek ik niet, moet echt voor half vier in bed liggen want dan staat mn pappie op en dan wil tie de krant online lezen en t weerbericht enzo, nou ja, half vier is zeker al laat voor mij hoor

@ dettje, kun je lezen hoe we je een goede nacht wensen, hahaah
wow, DC…global friends, he?

ja idd allemaal mercikes daarvoor, maar t zal voor straks zijn

ah, its the thought that counts

yep indeed

Ik kan dat ook niet zo lang volhouden hoor dus het zal wel voor morgen zijn deel 12

ach maakt niet uit
het is al een groot schandaal dat wel zo snel al 12 delen volkleppen…ppff gaat 9 van de 10 keer nergens over

Ja soms wel he behalve die nachtelijke gesprekken he hahaha,sommige zullen heel snel doorgescrolt hebben.
En gelijk hebben ze!