@Filiz: thanx voor je uitleg! Was het ze helemaal zelf vergeten te vragen :tear:
Volgens mij hebben ze hun mobiel ook niet meegenomen dus dat wordt dat 1,5 jaar niet sms’en :frown:
XX
@Filiz: thanx voor je uitleg! Was het ze helemaal zelf vergeten te vragen :tear:
Volgens mij hebben ze hun mobiel ook niet meegenomen dus dat wordt dat 1,5 jaar niet sms’en :frown:
XX
Lieve allemaal,
Ik heb nog niet bij gelezen, maar hoop dat het goed gaat met jullie allemaal.
Ik ben weer terug na een heerlijke week Side. Het weer was fantastisch. Zat in een app. van Ercans broer en had vanaf het balkon uitzicht op zee. Ik werd op het strand als een prinses behandeld door m’n Turkse familie, want ze wilden dat ik niets tekort kwam.
Heb Heidi ontmoet die bij E’s broer logeerde. We hebben het gezellig gehad met Bayram, want we werden weer meegenomen naar familie in Manavgat.
Veel gepraat met E en we zullen contact houden met elkaar. Kreeg een mooie ketting van hem en vroeg of ik hem wilde vergeven voor wat hij me aan heeft gedaan.
Ik zei: “vergeven kan altijd, maar ik zal het niet licht vergeten”.
Ga nu even m’n bankzaken regelen.
Verder berekenen wanneer ik weer terug kan naar Side.
@fransijn leuk om te horen dat je weekje side je goed bevallen is en dat het weer meezat.
@fransijn…super te horen dat je het zo leuk hebt gehad…ohh manavgat, ik vind het er geweldig!! is het dan nu weer goed met ercan en jou, of begrijp i dat verkeerd?
@dia…gsm is idd verboden. maar de meeste hebben hem na een maand toch bij zich. mijn vriend had hem ook na de 1e maande. zn familie was toen op bezoek geweest en hebben hem meegenomen.
over een maandje ofzo dus eens proberen ![]()
xxx
Filiz, na een nare ervaring ga je voorzichtig worden, want je wilt niet weer gekwetst worden. We hebben het goed gehad samen en dat was belangrijk. De komende tijd mag E laten zien dat hem er alles aan gelegen ligt dat we bij elkaar horen.
@Fransijn fijn dat je het weer zo fijn hebt gehad in Side!!!
En nu weer naar het “gewone” leven pffff dat valt niet mee he!
jéééééééééééé jéééééééééééééé jééééééééééééééééééé wat kunnen jullie kletsen , echt verschrikkelijk ! En dwing me niet bij te lezen want ik doe het NIET ! hihihihihi
Als ik terug ben van vakantie zal deel 12 wel gestart zijn denk ik
@ nur, je hebt al een hele mooie site, dus kan dat?? mooier?? hahah
@ filiz, gefeliciteerd met je gewonnen wedstrijd, jij staat op doel he? hoef dus neit te vragen of je gescoord hebt?
@ diamond, ach…je hebt je steentje meer dan goed bijgedragen, dus een tijdje wat minder…
@linda, veel plezier!!
@ fransijn, welkom back. zeggen turken ook vaak he? forgive bur never forget… ik vind dat erg dreigend (komt ook van de psycho ex, dus vandaar, maar heb het vaker gehoord)
@ beppie…tjonge jongen jongen zeg. hoe lang is zij al je schoonzus?? blijkbaar nooit meegekregen hoe moeilijk het allemaal is en kan zijn. was idd maar ff langsgekomen…geef dr vannacht maar een extra slag voor dr smoel…van mij
@ marion, al terug uit de kroeg?
@ sev, nog iets leuks gedaan?
@ detje, klinkt allemaal super zeg
@jill, hoe gaat eht vandaag?? vond het wel gezellig vannacht, wel erg laat. op de een of andere manier was de klok van de pc al aangepast, maar dat wist ik niet, dus ik zag 02.50 staan en dacht dus dat het 01.50 was, maar het was dus al 03.50 en dus al tien voor 3!!
heb heerlijk uitgeslapen vandaag
maar pa was vrij, dus die zat de hele dag op de pc, maar ja, hij gaat straks slapen en nu kan ik dus!! hahaha
weet niet wie het vroeg, maar heb idd de mail verstuurd, wel een beetje een lijpe mail, maar goed, (nog) niks gehoord, was te verwachten…
heb al inspiratie voor 3 vervolgen, dus ga maar gewoon weer typen in plaats van af te wachten…
ik schrijf mijn eigen toekomst wel, hahaaha (not!)
@Linda veel plezier in center parcs
@bloem: ja hij is nu stukken mooier
en ik heb er nu 2 talen opstaan: engels en nederlands… moet nog iets uitgebreider maar dit is in elk geval de basis. Ik wil er ook nog turks op maar ik moet nog even uitvogelen hoe dat moet ![]()
fijne avond iedereen…
ja…dan gaat het echt nog wat worden he? ![]()
wel handig…om het ook in het turks erop te zetten…![]()
:paranoid: :paranoid: :paranoid: nee bloem…vraag maar niet!!!
@fransijn…daar heb je gelijk in…ik gun je iig het beste meid.
@sev…bijlezen bijlezen bijlezen!!!:beef: :beef:
de rest ik vergeet…sorry, vind jullie allemaal even belangrijk!!
iedereen een fijne avond…xx
jij ook filiz!!
@linda
Heel veel plezier in CP!!!
Maak er een super vakantie van met je moeder!!!
Geniet ervan!!!
oeh!! jeetje nur, echt idd een hele verbetering!!
leuk, mooi en duidelijk!!
gaat helemaal goed komen…heb je al opdrachten??
Bedankt allemaal. Gaat zeker lukken.
@Bloem jeetje meid heb ik je een slapeloze nacht bezorgd.
Het was trouwens wel gezellig ,ik was er om kwart na 7 of zo al uit.
Vandaag even in Bokrijk gaan wandelen,maar ik vond het al redelijk koud.
Begin nu pas weer op temperatuur te komen.
Vanavond scampi`s in olijfolie met heel veel knoflook en rode pepers in de over jammie heerlijk alleen stinks het huis verschrikkelijk nu.
@ jill, moet je nu nog eten dan??
pfff mn pa en ma voeren me te goed, elke avond ontplof ik bijna na het eten, maar ze luisteren dus niet als ik zeg stop…
en nee had toch geen zin om te slapen
mijn hersen werken zoals jouw lichaam, weet dat het toch niet stilstaat, dus dan kan ik beter naar bed gaan als ikw eet dat er een grote kans is om in slaap te vallen
daar in tegen val ik overdag zo zonder moeite in slaap
maar de stilte en de donkerte van de nacht, houden die hersens aan eht werk…
wel leuk, wat gezeldschap