Turkish Teatime deel 11

Linda veel plezier!!

Wete iemand hoe ik mijn onderwerp vriendje kan sluiten?

@Turkije-fan
Volgens mij kan alleen Hans het onderwerp sluiten.

ok
ik heb Hans vandaag al een pm gestuurd.

Linda: geniet van een weekje center parcs.
Welke park ga je ook al weer?
Wij gaan met de hele familie een weekendje naar Huttenheugte. 8 9 en 10 december. vroeger deden wij dat geregeld, we gingen wel 4 keer per jaar een weekendje er heen, maar nu komt turkije er tussen en de wintersport. duswe gaan nu naar enkele jaren er weer heen.

Groet

@jac: dank je wel, mijn moeder en ik gaan naar de eemhof, vorig jaar mei zijn we naar de kempervennen geweest, vroeger gingen wij op zondag wel eens een dagje zwemmen bij de huttenheugte maar dat is al heel erg lang geleden

Ik zat net te bedenken dat ik hier op het forum Lindalight al heel lang niet meer gezien heb,iemand een idee hoe het met haar is?

@Linda: Heel veel plezier in Center Parcs! Hoop voor je dat het een beetje lekker weer zal zijn.

Jeetje Mina zeg, wat een werk, dat bijlezen als je ff geen tijd hebt gehad om mee te lezen.
**
@Bloem en Jill, juist interessant die nachtelijke gesprekken van jullie, je leert elkaar zo nog beter kennen.
**
@ Linda, Hele fijne week met veel mooi weer!! Vroeger toen de kinderen klein waren gingen wij ook minimaal 1 x per jaar, nu nooit meer. Turkije, hè!
**
@ Beps, zielig voor je van Tiga, maar ja, je weet het hè, 15 is al een hele mooie leeftijd.
En die (schoonzus??) wat een stom mens zeg, om zo te oordelen over een andermans leven, laat ze smoren!!
**
@ De rest…weet ik ff niet meer, sorry, ik lees alles, maar weet het nu even niet meer.
Ben zo benieuwd wie we zullen zien allemaal over 2 weken in Utrecht!
**
Ga me nu maar eens aankleden, en wat in de tuin doen, het is hier prachtig weer! Even wat oude plantjes opruimen enzo. En de Gordijnen??? Nog steeds niks aan gedaan. Nou ja, voor de Kerst zullen ze wel hangen denk ik, haha
Vanmiddag later nog even naar de kroeg, en dan maar weer op voor een nieuwe werkweek. Doehoei,

@Mar
Geniet nog maar lekker even in de tuin van het mooie weer en veel plezier straks in de kroeg.
Wat betreft de gordijnen…die lopen heus niet weg :wink: !!!

Nu vlug de douche in. Hebben vanmiddag een verjaardag bij vrienden. Barst van het geluk dit weekend want hoef weer niet te koken. Nadat de hele club vorig jaar hier mee heeft gegeten op de verjaardag begint het een traditie te worden en zorgt iedereen dat er wat te eten is. Onder het mom van ‘het is zo gezellig voor de kids’. Maar geloof dat de ouders er zelf net zo veel van genieten.

jaaaaaaaaaaaaaa…GEWONNEN!!!

goede middag allemaal…!!

@linda…veel plezier!!! hoelang ga je ook alweer.?

@marion…veel plezier op de verjaardag…!!

oej oej…heb echt last van geheugenverlies geloof ik…ben de rest namelijk alweer vergeten…

iig…mn werk belde…ik hoefde vandaag niet te gaan. want bazin is ziek en de keuken gaat daardoor niet open.
oke dan kan ik ook gewoon de 12e vrij nemen:D…ga me in het lijstje zetten!!

xxx

goedemiddag… ben weer eens druk aan de studie… niet zo leuk maar het moet maar… vriendlief is bezig met mijn website enz dus dat is wel gezellig!!! heb ik binnenkort een heel mooie website!!!

fijne middag allemaal!

@filiz: wat heb je gewonnen?

voetbal wedstrijd…:smiley:

ahhh vandaar :slight_smile:

ohh…vandaag is trouwens ook feestdag in turkije
dag van de replubliek…

xx

jeetje! dit is toch niet bij te houden :hihi:

Ik ben anderhalve dag niet online en er is van alles al weer gebeurd :lol:

@filiz: hij noemt het verlovingsringen, ik noem het voor altijd bij elkaar ringen:unibrow: , 3 december ga ik naar izmir, vanuit daar gaan we een dag naar aydin, zijn ouders dus ontmoeten…dan gaan we naar marmaris, naar de plek waar we elkaar voor het eerst ontmoet hebben:nod: , en dan weer naar huis, want had maar een week vrij. Wordt een druk programma met zijn hele familie want die is me een partij groot. Daarna gaat turan waarschijnlijk het leger in, vandaar dat alles deze vakantie geregeld moet worden enz. Hij komt voor verlof wel terug als het goed voor de bruiloft van zijn broer. Dus dan zie ik hem weer, dan weer ff wachten… en hoop zo dat de tijd zal vliegen, want kan hem geen dag missen!:wub:

@Beppie: Sorry voor je van je poes, als dierenliefhebber weet ik hoeveel je van je huisdier kunt houden, de herrineringen moet je bewaren!

@bloem: heb je nou echt die mail verstuurd?? :thumbsup:

@nachtravers: :smiley: volgens mij is het hier drukker in de nacht dan overdag:lol:

Geniet nog van je vrije zondag, morgen weer werken:frown:

x

Pfff sorry het komt er nog niet echt van hier weer fanatiek te posten. Zit met m’n hoofd nog veels te veel in Turkije :o Moeten nu weer zoooooooolang wachten :paranoid:

Hoe zit dat trouwens met dagen vrij in het leger? Is dat altijd na een bepaalde periode? Paar kennissen van mij moeten ook per 1 november en ik heb eigenlijk geen idee hoe dat gaat.

na de 1e of 3e maand hebben ze een week vrij…ligt van de functie af.

daarna hebben ze 21 dagen zie ze mogen oppakker wanneer ze willen. maar wel pas na een half jaar.
of er moet iets speciaals zijn in het 1e half jaar…zoals bijvoorbeeld de bruiloft van een broer.

xx

hallo, jullie hebben idd jullie best gedaan om het hier behoorlijk vol te schrijven. En dat dan nog midden in de nacht. En zeggen dat ik ook nog wakker was, was bezig met eens flink de boel op stelten te zetten. Amaai wat hebben we genoten. K ben naar Orange&blue geweest. Dat is de jaarlijkse ksa-fuif. Een grote bedoening, 3 zalen met verschillende soorten muziek + vip-room. t was echt bere om de oude bekenden terug te zien en een woordje bij te praten. In een mum van tijd was de avond om. En nu zit ik wel met een heel klein beetje hoofdpijn voor de computer.